sens unik gäschtelischte rulezzz...jetzt gits halt nid e gemütliche, sondern e eher wilde obe, aber au nid schlächt!

gundeldingerfäld isch scho no easy, bi erscht 1 mol gsi zwar aber recht geil sehts uss...weiss dr name au nid, findet me aber grad ufe erste blickRusse hat geschrieben:s ACQUA näb dr kupple isch wirklich gaaanz gemütlich....weiss aber nid obs am samchtig nid bitz viel lüt het....
ansuschte gits doch no die bar/beiz bim gundeldingerfäld(sulzerareal)....het au einigi sofas...hesch viel abstand zue de anderne tisch....weiss aber nümm wie si heisst...isch halt eher bitzeli studimässig!
e Blooskonzärt! - also sie bloost und Du gisch dr Doon aa!Püntner hat geschrieben:hät zwor nit grad direkt mit am thema z tua aber a neua thread han i au nit wella eröffna.
hätt öpper vo eu a guati idee, was ma dr fründin so könnt für as gschenkli macha (nit geburi, nur so zwüschadura)
merci für euri vorschläg
Bi zwar e Mädel, aber schrieb jetzt au emol. Fraue ka me relativ eifach e Freud mache, muess nitt immer e Vermöge koschte...Püntner hat geschrieben:Soriak: danka für d idee
aber as sött mini geldbörsa nit grad sprenga![]()
also jungs, auf jetz
händ doch susch au immer so guati idee!
kaufsch dr e buech -> reflexzonen fussmassagePüntner hat geschrieben:hät zwor nit grad direkt mit am thema z tua aber a neua thread han i au nit wella eröffna.
hätt öpper vo eu a guati idee, was ma dr fründin so könnt für as gschenkli macha (nit geburi, nur so zwüschadura)
merci für euri vorschläg
oDeR kongret krass redde....Seemann hat geschrieben:der jahrgang spielt wohl auch eine rolle. die weiblichen der jüngeren generation beeindruckt man heutzutage vermutlich anders. wichtig:
- kappe schräg auf den kopf
- keinen gürtel anziehen
- liEbeSBriEfe In sPezIElLeR sChriFt krITzeLn
Jä, s'obe beschriebene Vollbad mit mim Siesse....Zemdil hat geschrieben:scho öppis vor hütt Zobe??
![]()
Träumen ist erlaubt....Seemann hat geschrieben:sorry, ich muss heute abend weg. ein anderes mal.
Wird Di informiere, sött ich emol Strohwitwe sy.....Zemdil hat geschrieben:denn könnt ich jo doch no iispringe .....
.... in d' Wanne.
![]()
okay ...... aber wart nid z'lang, gäll, sunscht verleidet's mer denn.mimpfeli hat geschrieben:Wird Di informiere, sött ich emol Strohwitwe sy.....![]()
Jä bisch denn Du scho am verrotte....Zemdil hat geschrieben:okay ...... aber wart nid z'lang, gäll, sunscht verleidet's mer denn.
![]()
alter Herr nimmt Vollbad