scheenschti Skyline in Asie?
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
- LeyMoBai
- Erfahrener Benutzer
genau, bi sälber noh nie in vietnam gsi, aber a kolleg isch jetzt grad d'unte und er chund us vietnam ( ho chi minh ), er het mir au gsait falls ych mol uf vietnam goht umbedingt mekong delta bsueche...zum teil hetz wirklich wenig tourischte ...und man ka original - vietnam - food ässe ( sehr günschtig ).... und nit so tuori - verarschig - "snäcks"...Lou C. Fire hat geschrieben:Auch das Mekong-Delta in Vietnam ist seht empfehlenswert.
du bisch demfall scho mol dötte gsi? und wie lang her??
Die Wissenschafter bestätigen also die Besänftigungsthese, weisen aber nach, dass die Zufriedenstellung der Anhänger kein blosses Ablenkungsmanöver darstellt, sondern reale Wirkungen hat. «Bessere» Fans sind der sprichwörtliche zwölfte Mann auf dem Platz. Durchschnittlich gewinnen Mannschaften durch diesen Heimeffekt in den sieben Spielen nach einem vorzeitigen Trainerwechsel 2,42 Punkte mehr, als sie ohne Trainerwechsel gewonnen hätten.
醜死鬼
醜死鬼
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
zimlig genau 10 Joohr, ha Vietnam allerdings gröschteteils nid so dr Hammer gfunde, allerdings isch mi Schwoger sit eme Joohr brueflig in Saigon und er meint es het sich in de letschte paar Joohr extrem gwandlet, wird en evtl. no das Joohr go bsuecheLeyMoBai hat geschrieben:genau, bi sälber noh nie in vietnam gsi, aber a kolleg isch jetzt grad d'unte und er chund us vietnam ( ho chi minh ), er het mir au gsait falls ych mol uf vietnam goht umbedingt mekong delta bsueche...zum teil hetz wirklich wenig tourischte ...und man ka original - vietnam - food ässe ( sehr günschtig ).... und nit so tuori - verarschig - "snäcks"...
du bisch demfall scho mol dötte gsi? und wie lang her??
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
- LeyMoBai
- Erfahrener Benutzer
jo dä kolleg wo jetzt dött unte isch goht jedesjoor nach vietnam ( er het noh rächt vil verwanti dötte ) er verzell mir genau das gliche wie du, denn es het sich sehr vil gänderet, naja, er will sich au brueflich dött anewurzle ( evtl. internetschuel eröffne ). ich find das guet fuer mi...denn ka ich ihn öfters mol go bsueche... in allgemeine find ich asie söll man am beschte in winter go bsueche. sehr agnähms wätter.was mach di schwoger dött unte + wenn gohsch du das joor abe?Lou C. Fire hat geschrieben:zimlig genau 10 Joohr, ha Vietnam allerdings gröschteteils nid so dr Hammer gfunde, allerdings isch mi Schwoger sit eme Joohr brueflig in Saigon und er meint es het sich in de letschte paar Joohr extrem gwandlet, wird en evtl. no das Joohr go bsueche
Die Wissenschafter bestätigen also die Besänftigungsthese, weisen aber nach, dass die Zufriedenstellung der Anhänger kein blosses Ablenkungsmanöver darstellt, sondern reale Wirkungen hat. «Bessere» Fans sind der sprichwörtliche zwölfte Mann auf dem Platz. Durchschnittlich gewinnen Mannschaften durch diesen Heimeffekt in den sieben Spielen nach einem vorzeitigen Trainerwechsel 2,42 Punkte mehr, als sie ohne Trainerwechsel gewonnen hätten.
醜死鬼
醜死鬼
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
Er duet fyr e dütsche Grosskonzärn e Niederlassig ufbaue, ich weiss allerdings noni ob y dies Johr wirklig gang, ha irgend wie eifadh kei Luscht drzue...LeyMoBai hat geschrieben:jo dä kolleg wo jetzt dött unte isch goht jedesjoor nach vietnam ( er het noh rächt vil verwanti dötte ) er verzell mir genau das gliche wie du, denn es het sich sehr vil gänderet, naja, er will sich au brueflich dött anewurzle ( evtl. internetschuel eröffne ). ich find das guet fuer mi...denn ka ich ihn öfters mol go bsueche... in allgemeine find ich asie söll man am beschte in winter go bsueche. sehr agnähms wätter.was mach di schwoger dött unte + wenn gohsch du das joor abe?
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
- LeyMoBai
- Erfahrener Benutzer
nach däm harti urteil ( spiilsperri vs mk ) oder au scho vorhär??Lou C. Fire hat geschrieben:Er duet fyr e dütsche Grosskonzärn e Niederlassig ufbaue, ich weiss allerdings noni ob y dies Johr wirklig gang, ha irgend wie eifadh kei Luscht drzue...
also mol seriös: uffbaue...okay, demfall hilft er bim baue vo ne gebäude / konzärnsitz... i sees, mach er ( od. si firma ) grossi uffträg od. au klineri uffträg???
醜死鬼
醜死鬼
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
nei eifach kei Luscht uf Vietnam bzw. Asie ganz allgemein.LeyMoBai hat geschrieben:nach däm harti urteil ( spiilsperri vs mk ) oder au scho vorhär??
also mol seriös: uffbaue...okay, demfall hilft er bim baue vo ne gebäude / konzärnsitz... i sees, mach er ( od. si firma ) grossi uffträg od. au klineri uffträg???
Er het bi null (sprich Marktanalyse) aagfange und nochdäm si Businessplan bewilligt worde isch, setzt'r dä jezz um. Er isch Niederlassigsleiter Vietnam. Y glaub die schaffe numme mit grosse Fisch zämme.
- LeyMoBai
- Erfahrener Benutzer
das glaubt ich au. also, dass er niederlassigsleiter isch het ich nit dänk, er het rächt steile karriere gmacht.Lou C. Fire hat geschrieben:nei eifach kei Luscht uf Vietnam bzw. Asie ganz allgemein.
Er het bi null (sprich Marktanalyse) aagfange und nochdäm si Businessplan bewilligt worde isch, setzt'r dä jezz um. Er isch Niederlassigsleiter Vietnam. Y glaub die schaffe numme mit grosse Fisch zämme.
kai luscht uf asie? warts mol ab! luscht hesch sicher bald wieder...

醜死鬼
醜死鬼
- Baron Zwingstein
- Neuer Benutzer
Dagoba (oder wie man das Ding wieder nennt) in Colombo, Ceylon - nicht zu überbieten...
Dayre fye, daya fryn-dr, dayre syolw-ra ith sama
Nemo me impune lacessit

Nemo me impune lacessit
schniposa hat geschrieben:es erstaunt mich immer und ist auch mit tiefstem dank verbunden, dass sie mir ihrer intelligenz dieses forum beehren!

- LeyMoBai
- Erfahrener Benutzer
Baron Zwingstein ein Teetrinker?!? hetz in dagoba a skyline?Baron Zwingstein hat geschrieben:Dagoba (oder wie man das Ding wieder nennt) in Colombo, Ceylon - nicht zu überbieten...
醜死鬼
醜死鬼
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
- LeyMoBai
- Erfahrener Benutzer
wenn das Dagoba isch....chapeau hammer skylineLou C. Fire hat geschrieben:dasch doch d Dagoba, oder?
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/d ... olombo.jpg

nei nit scho wieder sone "kulturälles" städtchen...mann ych will schööni skylines in asie go aluege + digitalisiere....+ fein ässe + asiatinnen abchecke + wenn's in d nöchi isch verwandti go bsueche + u.s.w.
醜死鬼
醜死鬼
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
- LeyMoBai
- Erfahrener Benutzer
ganz geil!!!Lou C. Fire hat geschrieben:nomol Hong Kong!

hey imfall...durch verschicke vo ca. 400 söttigi maske nach hong kong ( zur dr verwante ) han ich min. a dreistellige betrag verdient! sie han denn in hong kong in grossi stil maske verkauft!!! masketriade...
da typ uf dr föteli...isch das dr streller??
醜死鬼
醜死鬼