ich mach das dänk so qwasi für di als vorspiel! hach!Zemdil hat geschrieben:riss di zämme!!! Du redsch do mit mim Schützling!![]()
Miss-FCB Forum 2006
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
- Gretchen_Modermöse
- Benutzer
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
Du viillicht Zombil, Du viillich!Zemdil hat geschrieben:aber vo dinere göttliche AJZ hämmer no kei Fätze Huut gseh.![]()
Also da ich schiintbar als einzige alli Schnägge im Forum persenlig kenn, e kurzi Beschriibig.
S Gretli het mol d Miss Ankara-Wahl gwunne, no Frooge?
s Stärnli sott allgemein bekannt si
s FIUE het scho Pheteli im Fred
s AJZ isch e guete Schuss, aber e weneli jung und sie weiss au nonig ob sie sich je widder fyr e Männli wird interessiere
s Fem Süppli isch DÄ Hammerschuss, e weneli mager, aber suscht: oho!
s Ängeli isch total versaut
s Lotti het die greschte Melone (aber sie het sich jo nid zer Wahl zer Verfiegig gstellt, schad aigentlig)
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
S'fiue het halt dKonkurränz nid welle z'gross ha...Lou C. Fire hat geschrieben: s Lotti het die greschte Melone (aber sie het sich jo nid zer Wahl zer Verfiegig gstellt, schad aigentlig)
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Krass! Grad vier Mad- Smileys!!Gretchen_Modermöse hat geschrieben:*hmpf*![]()
![]()
![]()
![]()
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
- Kwai Chang
- Erfahrener Benutzer
- Psycho_Dad
- Neuer Benutzer
- Psycho_Dad
- Neuer Benutzer
- f_i_u_e_FCB!!
- Erfahrener Benutzer
- Kwai Chang
- Erfahrener Benutzer
- Gretchen_Modermöse
- Benutzer
Ihr sind alli mega bösPsycho_Dad hat geschrieben:Wieso? Usstrahlig het sie jo? Jede Daag uff Kabel 1!

Anonym sind wir schon, jetzt werden wir Alkoholiker
-----------------------------------------------
"Karrieremänner haben schlechteres Sperma - das ergab eine mündliche Umfrage unter tausend Sekretärinnen." Harald Schmidt
-----------------------------------------------
"Karrieremänner haben schlechteres Sperma - das ergab eine mündliche Umfrage unter tausend Sekretärinnen." Harald Schmidt
- Female-Supporter
- Erfahrener Benutzer
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
- Female-Supporter
- Erfahrener Benutzer
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
- f_i_u_e_FCB!!
- Erfahrener Benutzer
- Female-Supporter
- Erfahrener Benutzer
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
- Female-Supporter
- Erfahrener Benutzer
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
nene, aber meh willi jezz do öffentlig nid sage, suscht kennte di jo anderi au no widdrerkenne...Female-Supporter hat geschrieben:Ich glaub Du muesch mi verwäggsle, bis uf "Pink Floyd" kanni nüt nochvollzieh...![]()

lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
- Female-Supporter
- Erfahrener Benutzer
[quote="Lou C. Fire"]nene, aber meh willi jezz do öffentlig nid sage, suscht kennte di jo anderi au no widdrerkenne... ]
Noch eme bitz überlege kunnt mir mit eme violette Golf einzig dr C.B. uns Rhyfälde in Sinn, aber das liggt scho öppe 12 Johr zrugg....!! Aber ich dänk trotzdäm dass Du mich verwäggslisch. Brunngässli? Het das öppis mit däm Kaffi dört z'tue?
Noch eme bitz überlege kunnt mir mit eme violette Golf einzig dr C.B. uns Rhyfälde in Sinn, aber das liggt scho öppe 12 Johr zrugg....!! Aber ich dänk trotzdäm dass Du mich verwäggslisch. Brunngässli? Het das öppis mit däm Kaffi dört z'tue?
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
Mr hän uns sogar schomol küsst, allerdings ohni Zungeschlag!Female-Supporter hat geschrieben:Noch eme bitz überlege kunnt mir mit eme violette Golf einzig dr C.B. uns Rhyfälde in Sinn, aber das liggt scho öppe 12 Johr zrugg....!! Aber ich dänk trotzdäm dass Du mich verwäggslisch. Brunngässli? Het das öppis mit däm Kaffi dört z'tue?
- Female-Supporter
- Erfahrener Benutzer
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
- Female-Supporter
- Erfahrener Benutzer
- FCB-Staernli
- Benutzer
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Staernli bekunnt e Trauma... zerscht knapp gscheiteret an dr AJZ und jetze an dr fiue!FCB-Staernli hat geschrieben:ooou es bliebt spannend!!!![]()

- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer