Dä isch sicher als Geischt umme oder mit em Zweitaccount. An dr Abstimmig het'r au teilgnoh...*BEBBI*4ever!!! hat geschrieben:...haltets aber no lang us, dr![]()
![]()
E liebe Gruess an alli
- Gretchen_Modermöse
- Benutzer
Anonym sind wir schon, jetzt werden wir Alkoholiker
-----------------------------------------------
"Karrieremänner haben schlechteres Sperma - das ergab eine mündliche Umfrage unter tausend Sekretärinnen." Harald Schmidt
"Karrieremänner haben schlechteres Sperma - das ergab eine mündliche Umfrage unter tausend Sekretärinnen." Harald Schmidt
- *BEBBI*4ever!!!
- Erfahrener Benutzer
- Gretchen_Modermöse
- Benutzer
Y könnt dr Petric zwar schelle, aber für dr Roto bin-y doch e chli z'versaut, mainsch nid?*BEBBI*4ever!!! hat geschrieben:'sch guet mögligRoti, wo verstecksch di?!
Odr............ Möööööööösli, bisch DUUUUUUUUs?!![]()
![]()
Anonym sind wir schon, jetzt werden wir Alkoholiker
- *BEBBI*4ever!!!
- Erfahrener Benutzer
- el_mochitto
- Erfahrener Benutzer
endlich...rotoloso hat geschrieben:Ich wird mi für e undefinierti Zytt zruggzieh, ha gmerkt dasses langsam an dr Zytt isch in däm Forum nümm mit mine Biiträg z'närve, ich ka gwüssi Entscheidige nümm ganz nochvollzieh und find es isch denn au richtig dass i nümm wytterhin stör. Villicht wirdi no e ab und zue im OT iineluege oder au nid, don't know, ha eifach emol vorläufig allne welle tschüss sage.
Mol luege wie lang ich das usshalt, villicht närv i euch morn scho wieder, vilicht sinder definitiv erlöst, "Time will tell".
Gruess an alli au an dene wo's eigentlich nid verdiene.
- São Paulino
- Erfahrener Benutzer
User Rotoloso; Letzte Aktivität: 02.06.2006 18:43
Offiziell also seit über einer Woche verschollen. (Inoffiziell sicherlich als Gast ab und zu "in the house".)
Mach keinen Scheiss, Mann. Komm zurück!
Offiziell also seit über einer Woche verschollen. (Inoffiziell sicherlich als Gast ab und zu "in the house".)
Mach keinen Scheiss, Mann. Komm zurück!
"Mehr als die Vergangenheit interessiert mich die Zukunft, denn in ihr gedenke ich zu leben." (A. Einstein)
- XxNOSTRADAMUSxX
- Erfahrener Benutzer
Närv mi die ganz zyt über si Scheiss Petric gejammere...
Ha den e Gspröch mit em gha uf PN basis, wome gmerkt het, eigentlich cha meh scho mit em Rede, wenns nit um e Petric goht...
und jetzt macht er eifach e Abgang...
jäääässi Sissi ]
änder lieber mol di avatar du vollbachel..
Närv mi die ganz zyt über si Scheiss Petric gejammere...
Ha den e Gspröch mit em gha uf PN basis, wome gmerkt het, eigentlich cha meh scho mit em Rede, wenns nit um e Petric goht...
und jetzt macht er eifach e Abgang...
jäääässi Sissi ]
änder lieber mol di avatar du vollbachel..
- Éder de Assis
- Erfahrener Benutzer
Wenn erst der Ruf ist ruiniert, lebt es sich ganz ungeniert.rotoloso hat geschrieben:Ich wird mi für e undefinierti Zytt zruggzieh, ha gmerkt dasses langsam an dr Zytt isch in däm Forum nümm mit mine Biiträg z'närve, ich ka gwüssi Entscheidige nümm ganz nochvollzieh und find es isch denn au richtig dass i nümm wytterhin stör. Villicht wirdi no e ab und zue im OT iineluege oder au nid, don't know, ha eifach emol vorläufig allne welle tschüss sage.
Mol luege wie lang ich das usshalt, villicht närv i euch morn scho wieder, vilicht sinder definitiv erlöst, "Time will tell".
Gruess an alli au an dene wo's eigentlich nid verdiene.

Hesch Depeche-Tix?
Smiljanic: "Ich kenne das Gefühl, vor leeren Rängen zu spielen, sehr gut, denn ich habe ja für GC gespielt."
César Andres Carignano: "Das, was hier in Basel passiert ist, passiert bei uns in Argentinien auch. Nur passiert es dort schon nach 5 Minuten."

Smiljanic: "Ich kenne das Gefühl, vor leeren Rängen zu spielen, sehr gut, denn ich habe ja für GC gespielt."
César Andres Carignano: "Das, was hier in Basel passiert ist, passiert bei uns in Argentinien auch. Nur passiert es dort schon nach 5 Minuten."
Ein harter Schlag für den Fcbforum. Ich Teile zwar seine Meinung, aber nicht so extrem wie er, finde es aber trotzdem schade das im Forum seine Meinung verboten worden ist, der Sinn eines Diskussionsform geht so verloren, habe gesehen dass der betroffene Thread mittlerweile ganz gelöscht worden ist, schade, die FCB-Meinungsstandardisierung scheint auch im Forum seine Tentakel auszubreiten.
Hope to see you soon.
Hope to see you soon.
- bulldog™
- Wohnort: ... home sweet home ... my home is my castle ... here and there ...
jo das isch wirkligg schad ...
aber hesch jo jetzt e neue nick ...
denn khasch jo wiiter mache wie de uffgheert hesch ...

aber hesch jo jetzt e neue nick ...

denn khasch jo wiiter mache wie de uffgheert hesch ...

die ainte kenne mi und die andere könne mi ...
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"