schribsch chörbligrösse usw ihne und de bisch drby!

A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
80 C? glaubsch dra?? =)Diggi_Eier hat geschrieben:Die innere Wärt kömme spöter. Auf jetzt, mer hän scho e Kandidatin mit 80 C... leggsch noch?
ych mach NÜTT, woni nit au sälber würd gärn "gmacht" bicho ha.... =)Fart hat geschrieben:Tröste Dich. Die Grösse Deiner Hügel hat nichts mit Deinen Fähigkeiten zu tun. Viel interessanter ist die Frage wie hemmungslos Du mit einem Partner umgehst. Bläst Du? Wenn ja, schluckst Du? Anal? Facesitting? Und machst Du es nur für den Partner, oder magst Du es wirklich? Von mir hast Du jedenfalls schon einen Kult Bonus. (Nein ich bin nicht pädophil)
Aber mainsch inere Wahl bisch eso interassant? Kasch jo grad so guet d'Roseanne Barr si.FCB-Staernli hat geschrieben:e frau muess doch interessant bliebe, isch doch langwielig wenn de scho alles wäisch.... oder??![]()
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
dann bring mal ein aktuelles bild von dir ...FCB-Staernli hat geschrieben:e frau muess doch interessant bliebe, isch doch langwielig wenn de scho alles wäisch.... oder??![]()
Ach das isch die? Ok, jo denn....Balisto hat geschrieben:Gugst du hier.
sag mol, wieso hesch du di um's verecke miesse oute? Würd mi pervers aaschisse, wenn alli wüsste, wär ich bi und mi Föteli im Forum umegaischteret!FCB-Staernli hat geschrieben:unterschti!!
dasch uralt!!![]()
passiert isch passiertDiggi_Eier hat geschrieben:sag mol, wieso hesch du di um's verecke miesse oute? Würd mi pervers aaschisse, wenn alli wüsste, wär ich bi und mi Föteli im Forum umegaischteret!