E liebe Gruess an alli
E liebe Gruess an alli
Ich wird mi für e undefinierti Zytt zruggzieh, ha gmerkt dasses langsam an dr Zytt isch in däm Forum nümm mit mine Biiträg z'närve, ich ka gwüssi Entscheidige nümm ganz nochvollzieh und find es isch denn au richtig dass i nümm wytterhin stör. Villicht wirdi no e ab und zue im OT iineluege oder au nid, don't know, ha eifach emol vorläufig allne welle tschüss sage.
Mol luege wie lang ich das usshalt, villicht närv i euch morn scho wieder, vilicht sinder definitiv erlöst, "Time will tell".
Gruess an alli au an dene wo's eigentlich nid verdiene.
Mol luege wie lang ich das usshalt, villicht närv i euch morn scho wieder, vilicht sinder definitiv erlöst, "Time will tell".
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
- Gretchen_Modermöse
- Benutzer
Och kumm jetzt! Mir vrlagere d'Petric-Diskussione in's OT! Dä ghört jo eh nid zem FCB.
Anonym sind wir schon, jetzt werden wir Alkoholiker
-----------------------------------------------
"Karrieremänner haben schlechteres Sperma - das ergab eine mündliche Umfrage unter tausend Sekretärinnen." Harald Schmidt
-----------------------------------------------
"Karrieremänner haben schlechteres Sperma - das ergab eine mündliche Umfrage unter tausend Sekretärinnen." Harald Schmidt
heul doch.
Der Kapitalist ist nicht mehr der einsame Geizhals, der sich an den verbotenen Schatz klammert und ab und zu im stillen Kämmerlein hinter der fest verschlossenen Tür einen verstohlenen Blick darauf wirft, sondern ein Subjekt, welches das grundsätzliche Paradox akzeptiert, dass die einzige Art und Weise, den eigenen Schatz zu bewahren und zu vermehren, darun besteht, ihn auszugeben.
[RIGHT]Slavoj Zizek[/RIGHT]
zieh di bitte erst nachem usscheide/wm sieg vo de italiener zrugg.rotoloso hat geschrieben:Ich wird mi für e undefinierti Zytt zruggzieh, ha gmerkt dasses langsam an dr Zytt isch in däm Forum nümm mit mine Biiträg z'närve, ich ka gwüssi Entscheidige nümm ganz nochvollzieh und find es isch denn au richtig dass i nümm wytterhin stör. Villicht wirdi no e ab und zue im OT iineluege oder au nid, don't know, ha eifach emol vorläufig allne welle tschüss sage.
schliesslich bruchts no öpper wo sich mit de anti-italiener fraktion beschäftigt
[CENTER]ITALIA CAMPIONE DEL MONDO 2006
[CENTER]GRAZIE RAGAZZI[/CENTER][/CENTER]
[CENTER]POOOOO PO PO PO PO POOOOOO POOOOOOOOOO[/CENTER]
My Music http://www.last.fm/user/NKBS/
[CENTER]GRAZIE RAGAZZI[/CENTER][/CENTER]
[CENTER]POOOOO PO PO PO PO POOOOOO POOOOOOOOOO[/CENTER]
My Music http://www.last.fm/user/NKBS/
also am 22. juni?NKBS hat geschrieben:zieh di bitte erst nachem usscheide vo de italiener zrugg.

Der Kapitalist ist nicht mehr der einsame Geizhals, der sich an den verbotenen Schatz klammert und ab und zu im stillen Kämmerlein hinter der fest verschlossenen Tür einen verstohlenen Blick darauf wirft, sondern ein Subjekt, welches das grundsätzliche Paradox akzeptiert, dass die einzige Art und Weise, den eigenen Schatz zu bewahren und zu vermehren, darun besteht, ihn auszugeben.
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
Gretli, jezz muesch dr Rotundbrotlos in dr Wahl zem närvigschte User dure Gevatter ersetzeGretchen_Modermöse hat geschrieben:Och kumm jetzt! Mir vrlagere d'Petric-Diskussione in's OT! Dä ghört jo eh nid zem FCB.
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
- Oralapostel
- Erfahrener Benutzer
meinst du, er hält die neun stunden durch, bis der morgige tag beginnt?Oralapostel hat geschrieben:Vaya con dios.
Bis morgen, Rotoloso.
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Das het weniger mit Style, als vielmehr mit Konsequänz z'duePlatini hat geschrieben:bulldog. wenn style hesch machschem zum schluss der thread zue... kumm scho !![]()

A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
-
- Erfahrener Benutzer
- el presidente
- Erfahrener Benutzer
- Erfahrener Benutzer
[quote="Zemdil"]à propos, Eiermann, nimm dr dr Roti zum Vorbild!!!! ]
Wuas, scho kaini Resärve meh?
Wuas, scho kaini Resärve meh?

A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.