am saison-abschlussspiel gege dr fcz isch unseri fahne wie immer bim marathontor ghange.
do ich immer no im spital glege bi (divertikulitis), hän mini kollege du2019fahne an ihrem gwohnte ort ufghängt.

nach em match isch die fahne no länger ghange (ha ich au im fernseh gseh) und wo me du2019fahne het wölle abhänge isch sie weg gsi.
mir hän den in unserem umfeld umegfrogt öb öber weis wo die fahne ahnekoh isch, niemmertu2019s het e ahnig kah, und den das: dr u201Ealte sacku201C bikunnt im forum folgendes PN:
PN an Alter Sack hat geschrieben: hallo!
ich bi am obig noch em bittere match für eu doh im kanton ame geburtstagsfest... plötzli chunt en baselfan ihne und chli spöter präsentiert er voller stolz folgende zaunbanner:
"alte säcke sind nie voll"
ha en denn druf agsproche und er hät nur gmeint, jo de hends liggeloh und de chani schön irgendwo bi mir ufhenke. ha denn gseit, doh hebed d'bsitzer sicher kei freud - er hät aber nüt welle ghöre.
nimm mol a de banner ghört de ASB und de isch nid eifach liggeloh worde?
falls gwünscht chani versueche telefonnummere vo dem clown usez'bringe!
gruess us SH
das isch e bodelosi frechheit, unseri fahne hängt immer sehr lang an ihrem platz und wird nochher abghängt.
leider hän mir du2019telefonnummere vo däm u201EFCB-fanu201C nid könne in erfahrig bringe, dä speziallischt isch aber so wieu2019s ussieht in dr region schaffhausen dehei.
do mir nümme witter wüsse do unsere ufruef, wenn irgend öber dä spezi kennt söll er uns das doch per PN mitteile.
beschte dang
Dave