wer isch dr grösst mafiosi?
- woodpecker
- Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- Wasserflasche
- Neuer Benutzer
- woodpecker
- Benutzer
Nei, 10'000 ha ich scho länger zämme, ha 6 LKW's kauft und die sind die ganz Zyt am schmuggle....Aber irgendwie längts nie, dass alli glichzytig wieder zrugg sind....um emol e rächte Huffe Kohle zha.Chris Climax hat geschrieben:Oh je, hesch no kei Flugzüg ? In dem Fall goht's wohl no lang bis du die 10'000$ zämme hesch...
Flugzüg ha ich geschter au kauft, sind scho 2mol go Stoff hole und bringe....
Will ändlich emol e zweite District hole...aber getrau mi nit

-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Chum zerscht mol ind Familie du Zauberpilz !Sharky hat geschrieben:Nei, 10'000 ha ich scho länger zämme, ha 6 LKW's kauft und die sind die ganz Zyt am schmuggle....Aber irgendwie längts nie, dass alli glichzytig wieder zrugg sind....um emol e rächte Huffe Kohle zha.
Flugzüg ha ich geschter au kauft, sind scho 2mol go Stoff hole und bringe....
Will ändlich emol e zweite District hole...aber getrau mi nit![]()
(nochdäm dr erschti Versuech fehlgschlage isch)

- woodpecker
- Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
hmmm....eigentlich wär doch genau jetzt dr perfeggti zitpunggt zum vorallem users uss dütschland azgriffe oder nid? die sind doch im moment alli mit ihrem alaf und hellau so beschäftigt, dass keine e agriff merke würd, resp. drzue chunnt uff mafia1930.de go nocheluege was goht....sind doch alli am suffe....fragen über fragen....
-
- Neuer Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Hab gerade gesehen, dass ich als neuer im moment stärkstes mitglied bin.. ist mir irgendwie peinlich ;-)
hab gerade mit ner übernahme ein supercoup gemacht (das übernommne district war besser als mein bisheriges *smile*
edit und schon ist das district wieder weg.. der andere muss eine extrem angriff gestartet haben, denn ich hab ne richtige armee zur verteidigung eingestellt..
hab gerade mit ner übernahme ein supercoup gemacht (das übernommne district war besser als mein bisheriges *smile*
edit und schon ist das district wieder weg.. der andere muss eine extrem angriff gestartet haben, denn ich hab ne richtige armee zur verteidigung eingestellt..

jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi
- Keenig vo Basel
- Erfahrener Benutzer
Jö es grifft mi grad eine a
Wenn dä wüsst !!!!!!!!
Und ich ha grad e neue District übernoo

Und ich ha grad e neue District übernoo

Der Verf. trägt keine Verantwortung für die Art, wie die zur Verf. gestellten Infos genutzt werden u. hat keinen Einfluß auf Artikel/Äußerungen jeglicher Art, die im FCB-Forum gepostet werden! Grundsätzlich ist alles unwahr.
Pers. und Geschehn. sind frei erfunden und die gezeigten Fotos sind nachgestellt. Übereinstimmungen sind rein zufällig und können nicht beeinflusst werden. Alles ist Satire.
Die erfundenen Einträge können nicht vor Gericht verwendet werden.
Pers. und Geschehn. sind frei erfunden und die gezeigten Fotos sind nachgestellt. Übereinstimmungen sind rein zufällig und können nicht beeinflusst werden. Alles ist Satire.
Die erfundenen Einträge können nicht vor Gericht verwendet werden.