Mir miend in dr Schuel e Wort finde wo sich uf "Klapauter" reimt... Mir isch leider no nüt ihgfalle, dr Lehrer het gmeint er aktzeptieri d Wörter "Kuchen" und "suchen" nit...
E witeri Uffgob isch gse, e Buechstabe z finde, wo meh als drei km gross isch und drbi usgseht wiene Malibu-Fläsche... Ha kei Plan...
S bs isch momentan mitem Sueche vo sim eagle beschäftigt, wege dem chaner mir au nit helfe..
thx 4 help!
Klapauter
- einspielen
- Erfahrener Benutzer
alte wo gosch denn du ind schuel? baumschuel? wäbstuube?baschtard hat geschrieben:Mir miend in dr Schuel e Wort finde wo sich uf "Klapauter" reimt... Mir isch leider no nüt ihgfalle, dr Lehrer het gmeint er aktzeptieri d Wörter "Kuchen" und "suchen" nit...
E witeri Uffgob isch gse, e Buechstabe z finde, wo meh als drei km gross isch und drbi usgseht wiene Malibu-Fläsche... Ha kei Plan...
S bs isch momentan mitem Sueche vo sim eagle beschäftigt, wege dem chaner mir au nit helfe..
thx 4 help!