Ich werde Juventus immer lieben, egal ob in der Serie B oder gar in der Serie C. Die Direktoren und Spieler kommen und gehen, die Liebe aber zu Juve bleibt.
Ovunque contro Chiunque
Los ROTOLOser....wenn de vom Agnelli redisch gang zerscht dis mul go putze.rotoloso hat geschrieben:Agnelli (eine vo de wenige Juve dirigänte woni respektiert ha) hett gläbbt wo Juve die erschte Meischtertittel het afoh klaue, und au wo Juve als einzige Team uff 200Mio. Lire (ca. 100'000EUR) bestande het zum am benefiz spiel für d'Familie vom Fortunato (Junge Juvespieler wo an Leukemie gstorbe isch) teil z'neh dä hett au nütt degege gmacht.
Ergic hett nie zu 100% Juve ghört, är isch vo Aafang a zu 50% vo Juve und zu 50% vom FCB gse, wies'jetzt im Momänt ussgseht weiss i nid.Pace hat geschrieben:Er gehörte Juve,jetzt nicht mehr!!!!!!!!!!!!!!!
nein wie geil.rotoloso hat geschrieben:Trotz dass ich scho sytt über 20 Johr scho die Sache behaupt wo jetzt efangs füre kömme (und in Italie wirds scho sytt 100 Johr behauptet) kani verstoh wenn d'Fans nid d'Liebi zu Ihrem Verein verliere und wytterhin ihrne Farbe treu bliibe, aber wieme die Person ka in Schutz neh, wo e gloriche Verein durch d'Schissi zoge het und ihne nach 109 Johre Nati A wohl dr erschti Abstieg (trotz Meischterschaftsgwünn) bringe wird, wo Schand über ganz Italie brocht het, wo Schiris und Spieler bestoche het, das kani nid verstoh. Eifach stur und mitm Kopf durch d'Wand welle und ihn eifach welle beschütze obwohls die schlimmschti Persönlichkeit isch wo's je im ital. Fuessball geh het.
Also ich denke das kannst du nicht nicht im geringsten vergleichen, er sah die Geste von Petric als persönliche Beleidigung an "(zitat rotoloso) Mannschaft, Stadt und Fans" und darum wehrt er sich, so gsehene nimmt er seinen Club und seine Stadt im Schutz, ob man di Meinung von Rotoloso teilt oder nicht ist dan eine andere Frage.hansy hat geschrieben:nein wie geil.![]()
das beschützen kannste durch n antonym ersetzen und es passt 100% zu dir. haste wohl in der hitze des gefechts ned bemerkt, was?![]()
Bla,Bla..Bla...Bla,Bla,Bla,Bla,Bla.....und Bla,Bla...Bla.....rotoloso hat geschrieben:Weissi nid, könnt si und denn?
Es wird sicher nid gege 71 Klubs ermittlet wäge de gliche probleme wie Juve, was will Foggia go Schiris beschtäche? Zum Abstiege? Vo dr Serie A in dr Serie C2 bruchts käi Schiri hilf bi uns isch das uf natürlichi Art passiert aber bi Juve... pass jo uff dasr nögschti Saison nid gege Foggia dörfet spiele...
Trotzallem i bi Fan vom Verein vo minere Stadt und stand au drzue, sigs in Italie wie in dr Schwizz... bisch du vo Turin?
Das glaub i dir, als Juve Fan gwöhntme sich das aa, will me am Schluss eh nie verurteilt wird... au dismol wird dr Rasepfläger schuld si...alduccio hat geschrieben:Rotoloso, I ha glernt vor em Verurteile, z`warte und luege was passiert...
Teil 1: Schön für dich.rotoloso hat geschrieben:(...)
Trotzallem i bi Fan vom Verein vo minere Stadt und stand au drzue, sigs in Italie wie in dr Schwizz... bisch du vo Turin?
Ich weiss es scho...l'antimilan hat geschrieben:hab mich auch schon gefragt, wieso in Spanien, Deutschland, England, CH, Frankreich immer die selben 3 Mannschaften den Titel ausmachen...![]()
weisst du es eventl. Roto??
Wenns wohr isch, denn ischs blöd gange, jä, aber du wirsch zuegeh dass lütt wie du weniger als 0,5% vo de Juve Fans ussmache, die meischte sinn nid Juve Fans will sie öbbis mit dr Stadt verbindet, sondern eifach wills ebbe eifacher isch vo dene Fan z'sii wo immer gwünne...São Paulino hat geschrieben: Teil 2: Ja! Zwar nur indirekt und nur zu 50%. Aber trotzdem. (Wobei offiziell nur Schweizer.) "Blöd gange, hä? Hättsch wohl ned dänkt!?!"
ist ja schlimm wie du moggi usw. noch verteidigst... kann ja nicht wahr sein! als juve fan, gottseidank bin ich das nich, würde ich mich einfach nur verarscht vorkommen vom moggi und der triade und die nie mehr verteidigen und unterstützen. ja, milan wird wohl eh auch reingezogen.alduccio hat geschrieben:So, so, so......nach letzte Mäldige isch GdF in de Sitz vo Milan + Inter...
go Docs und anderes go hole...nachdäm me erfahre het das ...sälber läse..
"Si arricchisce di un nuovo capitolo la bufera intercettazioni. L'ultima informativa consegnata ai pm napoletani svela, il 27 aprile 2005, dopo Milan-Chievo, una chiamata di Galliani a Meani per avvisarlo di riferire a Paparesta che "il dossier è nelle mani del sottosegretario Gianni Letta". Informazione riportata dal dirigente che, al telefono col fischietto barese, aggiunge: "Bisogna cambiare un pochettino il vento."
Das wär insio färn schlimm, will:
1. Da Hueresohn vom Galliani..(guete Kolleg vom Moggi??) alles scho vorhär gwusst het und dem ganze zuegluegt het bis es ihm gfalle hett.
2. Er sälber au de Schiriskommission tel. het uns sälber Schiris gwunsche het... so ungefähr wie dr Moggi....
3. Mol luege was jetzt passiert, mit allne dene Groskotzige Milanisti vo sage ihre MilanMerda nüt vo däm gwüsst hett...
.....wie ich scho gsait ha d`Schissi chunnt langsam ufe.....