Beweis: Pfusch bei Schönheitsop. Missstände in Schweizer Kliniken!l'antimilan hat geschrieben:und wie nennt ihr das??
Blick Schlagzeile alléz
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
Meine Tochter lernt das richtige saugen und blasen von klein aufl'antimilan hat geschrieben:und wie nennt ihr das??
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
schrieb doch eifach: scheiss figgi-figgi-siite!brewz_bana hat geschrieben:eländi schiess popups ohni dass meh im internet isch, eländi scheiss toolbars, udn eländi hiesön wo immer startsitte verändere ohni dass mes wieder zrugg kah mache.... und das alles innerhalb 20 minute nach formatiere vo dr feschtplatte ohni dass meh uff nadere pages gsi isch als fcbforum !!!!
d'lösig au für dich: mozilla firefox!brewz_bana hat geschrieben:eländi schiess popups ohni dass meh im internet isch, eländi scheiss toolbars, udn eländi hiesön wo immer startsitte verändere ohni dass mes wieder zrugg kah mache.... und das alles innerhalb 20 minute nach formatiere vo dr feschtplatte ohni dass meh uff nadere pages gsi isch als fcbforum !!!!
ebbe nid! ich ha platte formatiert. im internet bini uff fczforum,com (man beachte komma statt punkt, tippfehler) und scho hanni e neui startsitte kah, toolbar und popups!ingrit hat geschrieben:schrieb doch eifach: scheiss figgi-figgi-siite!![]()
Me goht au nid im fczforum,,, ähhh shit komma statt punkt...brewz_bana hat geschrieben:ebbe nid! ich ha platte formatiert. im internet bini uff fczforum,com (man beachte komma statt punkt, tippfehler) und scho hanni e neui startsitte kah, toolbar und popups!
denn hütte nie im internet explorer sondern im word am schriebe und ständig kemme popups, verknüpfige gits uff em desktop etc...
aber jetzt hanni firefox! mol luege....
isch das dini schwizerfahne gsi?Alkboy hat geschrieben:Das elende Verfickte Arschloch welches mir die Nummer vom Auto abgerissen hat! Ich hasse Dich du Bastard! Ausserdem der Hurensohn welcher mir ein Hakenkreuz auf meine Schweizer Fahne vor dem Haus gepinselt hat! Irgendwann sehn wir uns. Versprochen!![]()