GC-FCB: Diskussion zum FUSSBALLSpiel

Diskussionen rund um den FCB.
Antworten
Rankhof
Erfahrener Benutzer

GC-FCB: Diskussion zum FUSSBALLSpiel

Beitrag von Rankhof »

Dieser Thread soll ein Versuch sein, sich mit Sport etwas abzulenken. Ich habe das Spiel zwar auch nicht gesehen (war glücklicherweise nicht eingebuchtet sondern hatte die Wahl Freundin oder FCB und hab mich für die Freundin entschieden).

Aber vielleicht haben andere das Spiel gesehen? Oder Statements aufgrund von Zeitungsberichten?

Bitte hier wirklich NUR das Sportliche.

Mal schauen, obs klappt... ;)

Anita Bonghit
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Anita Bonghit »

Wo ist Bender? Fands geilen Match von der Spannung her, die Basler zu 10t, die Zürcher am aufholen, die knappe Szene in der 91min, Abpfiff und Basel hat sich einen weiteren Sieg verdient! Herrlich

Trotzdem, vom Spiel ist nicht mehr viel in der Erinnerung. Wieso wohl? (Ich verkneifs mir)

Ach ja, rote Karte an Jimmy korrekt! Man darf sich halt nicht erwischen lassen...

Und Zwyssig ist über sich hinausgewachsen, vor allem emotional gesehen! :D
Für meinen Geschmack trotzdem zu viele Karten, hat dem Spiel viel Energie genommen. Kaum ist einer am Boden schreit das halbe Stadion, berechtigt oder auch nicht :rolleyes:
-----------------------------------------------------

gruusigeSiech
Erfahrener Benutzer

Beitrag von gruusigeSiech »

Anita Bonghit hat geschrieben:Ach ja, rote Karte an Jimmy korrekt! Man darf sich halt nicht erwischen lassen...
Hohe Ellbogen sind nur den Kroaten erlaubt (Remember EM04: SUI-CRO). ;)

F.i.s.t.

Beitrag von F.i.s.t. »

vo däm woni ghört ha sölls ganz geil gsi si wie d kurve reagiert het, d mitti symbolisch frei gloh und d stimmig uff halbmascht und denn ab dr 75.' sin alli zämmägstande und hän ä bombe stimmig gmacht

Bender
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bender »

Bender ist hier.

Leider habe ich meine Spielerbewertung direkt in Forum geschrieben und noch nicht auf unserer Fanclub Website gespeichert. Somit müssen wir warten, bis das alte Forum wieder läuft.

:o

alter sack
Erfahrener Benutzer

Beitrag von alter sack »

für mich war unbegrieflich, wie Wildhaber, der das geschehen in der ersten hälfte absolut souverän im griff hatte, plötzlich hektik und gehässigkeit ins spiel pfiff.

rot gegen jimmy zu hart. ansonsten ein typischer GC-Basel fight!

der alte sack

stirbelwurm
Erfahrener Benutzer

Beitrag von stirbelwurm »

alter sack hat geschrieben:für mich war unbegrieflich, wie Wildhaber, der das geschehen in der ersten hälfte absolut souverän im griff hatte, plötzlich hektik und gehässigkeit ins spiel pfiff.

der alte sack
schauen wirs pragmatisch an....

durch die vielen gelben und die rote erhalten die spieler nun gegen thun die wohlverdiente erholungspause....

... um dann frisch gestärkt gegen die holländer anzutreten...

in diesem sinne....

thx wildhaber

PeppermintPatty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von PeppermintPatty »

alter sack hat geschrieben:für mich war unbegrieflich, wie Wildhaber, der das geschehen in der ersten hälfte absolut souverän im griff hatte, plötzlich hektik und gehässigkeit ins spiel pfiff.

der alte sack
Immerhin war es aber auch mal wieder ein Spiel, das Emotionen geschürt hat... ich war schon lange nicht mehr so erlöst als ich den Abpfiff gehört habe :)

Hobbes
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hobbes »

@patty
dann hast du aber offenbar letzten mittwoch geschlafen ;)

PeppermintPatty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von PeppermintPatty »

[quote="Hobbes"]@patty
dann hast du aber offenbar letzten mittwoch geschlafen ]
Nein. Ok, stimmt natürlich, war auch so ein Herzinfarktpotenzial-Spiel. Aber das war nicht Süper Liig... :p

Pips
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pips »

alter sack hat geschrieben: rot gegen jimmy zu hart. ansonsten ein typischer GC-Basel fight!
wohl war.... ein emotionales spiel .. war auch heilfroh als endlich der Abpfiff kahm

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

Do e Biitrag im Tagi ... MPM isch dr GCZ Capo ...

Bild
Es chund sehr guet © C. Sfoza 2021, LG Dave

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

BloodMagic hat geschrieben:Do e Biitrag im Tagi ... MPM isch dr GCZ Capo ...

Bild
Hetters au SV biko, will me sii Name kennt?
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

Goofy hat geschrieben:Hetters au SV biko, will me sii Name kennt?
sowit ich weiss hett er au Stadionverbot ... (lut GCZ Forum)

TO BE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von TO BE »

Sorry, dä Artikel isch äfach wieder mal Hetze gägä GC, susch gar nüt... Scheiss Artikel...
Sovil ich weiss hät dä MPM au SV... Ich glaub äs isch will si sin Namä kennt händ. Chan ich mir uf jedä Fall guät Vorstellä bim PL... Aber weisses au nur usem Forum, bi ja nöd würklich än Insider als ussästehendä...

TO BE

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

TO BE hat geschrieben:Sorry, dä Artikel isch äfach wieder mal Hetze gägä GC, susch gar nüt... Scheiss Artikel...
Sovil ich weiss hät dä MPM au SV... Ich glaub äs isch will si sin Namä kennt händ. Chan ich mir uf jedä Fall guät Vorstellä bim PL... Aber weisses au nur usem Forum, bi ja nöd würklich än Insider als ussästehendä...

TO BE
1. Ha nomol nochegläsä im Forum. Schinbar sind villi "bekannti" (positiv und negativ) Fans gsperrt worde ... drundr au dr MPM.
2. Ich frog mi chli wieso dr Tagi (als Zürcher Zittig) sich so gege GC erhebt ... uf dr andere Sitte sind relativ gueti Bricht im Zämähang mit de verhaftige z läsä gsi...! Irgendwie unverständlich ...!
3. @TO BE du bisch doch GC Fan odr? Söttsch doch wüsse, dass dr MPM gsperrt worde isch (übrigens sind bi uns au 2 Capos gsperrt worde wege absolut lächerliche Sache). Ich denk eifach, dass d Club numeno die Stumperauchende mit dr decki hockende Fans ha möcht. Lideschaft und Härz sind nümm gfrogt. Si wend uns als brafi "schöfli" gseh wo afang spiil no Bluemestrüss de gägnerische Fans verteile. Nume das goht hindeuse ... GC hett im letschte Spiil vili "wichtigi" Fans verlore und mit ihrer krasse Pyro Aktion zeigt, dass sis nie schaffe wärdä d Fankultur z zerschtöre!

TO BE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von TO BE »

BloodMagic hat geschrieben: 3. @TO BE du bisch doch GC Fan odr? Söttsch doch wüsse, dass dr MPM gsperrt worde isch (übrigens sind bi uns au 2 Capos gsperrt worde wege absolut lächerliche Sache). Ich denk eifach, dass d Club numeno die Stumperauchende mit dr decki hockende Fans ha möcht. Lideschaft und Härz sind nümm gfrogt. Si wend uns als brafi "schöfli" gseh wo afang spiil no Bluemestrüss de gägnerische Fans verteile. Nume das goht hindeuse ... GC hett im letschte Spiil vili "wichtigi" Fans verlore und mit ihrer krasse Pyro Aktion zeigt, dass sis nie schaffe wärdä d Fankultur z zerschtöre!
Ja ich weiss das dä MPM SV übercho hät, aber ha sithär nöd mitem gret oder so, aso weiss nöd genau wägä was. Nur, gmacht häter sicher nüt unerlaubts (mind. im Spiel gägä Basel, susch weissis ja nöd...). Im Gägäteil, är isch sogar dä gsi wo no dFans zu vernunft ufgforderäd hät vo wägä Stüähl umäschmeissä und so... Ebä, ich glaub äs händ äfach "bekannti" Lüt SV üebrcho, nöd sötig wo Pyro zünt händ gägä Basel... Aso zimli Willkürlich...
dReaktion in Aarau isch starch gsi, ha leider gfählt, aber wasmer so im TV und a Bilder gseht, isches würklich ä geili Reaktion gsi. Nur, ich weiss ja nöd genau wiä das lauft, öb diä mit SV ächt no inä händ chönä (wird ja immer zersch än Atrag gsetllt für Nationals...). Uf jedä Fall muesmer mal luegä wiäs witergaht nöchscht Jahr.
Aso rein Pyromässig isch diä Saison bis jetzt klar sbeschtä gsi wos gä hät vo GC Sitä, da muäsmer all denä wo da mitwürkäd äfach äs Komplimänt machä...
Ich glaub alli Fanszenenä werdäd nöchscht Jahr no meh kämpfä müäsä, diä händ jetzt äs paar Mönät ziit sich wieder neui Sachä usäzfindä um gägä eus Fans vorzgah... Dä Kampf ums Überläbä hät mit dem Spiel gäg eu definitiv agfangä und im ändeffäkt müänd mir Fans zämähaltä, susch gsehn ich schwarz...

TO BE

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

TO BE hat geschrieben:Ja ich weiss das dä MPM SV übercho hät, aber ha sithär nöd mitem gret oder so, aso weiss nöd genau wägä was. Nur, gmacht häter sicher nüt unerlaubts (mind. im Spiel gägä Basel, susch weissis ja nöd...). Im Gägäteil, är isch sogar dä gsi wo no dFans zu vernunft ufgforderäd hät vo wägä Stüähl umäschmeissä und so... Ebä, ich glaub äs händ äfach "bekannti" Lüt SV üebrcho, nöd sötig wo Pyro zünt händ gägä Basel... Aso zimli Willkürlich...
dReaktion in Aarau isch starch gsi, ha leider gfählt, aber wasmer so im TV und a Bilder gseht, isches würklich ä geili Reaktion gsi. Nur, ich weiss ja nöd genau wiä das lauft, öb diä mit SV ächt no inä händ chönä (wird ja immer zersch än Atrag gsetllt für Nationals...). Uf jedä Fall muesmer mal luegä wiäs witergaht nöchscht Jahr.
Aso rein Pyromässig isch diä Saison bis jetzt klar sbeschtä gsi wos gä hät vo GC Sitä, da muäsmer all denä wo da mitwürkäd äfach äs Komplimänt machä...
Ich glaub alli Fanszenenä werdäd nöchscht Jahr no meh kämpfä müäsä, diä händ jetzt äs paar Mönät ziit sich wieder neui Sachä usäzfindä um gägä eus Fans vorzgah... Dä Kampf ums Überläbä hät mit dem Spiel gäg eu definitiv agfangä und im ändeffäkt müänd mir Fans zämähaltä, susch gsehn ich schwarz...

TO BE
Tja ... ich weiss wie das mit de Stadionverbot lauft ... zerscht bechunsch eis für das betreffende Stadion (also bi euch wärs s Hardturm) dört stoht denn öppis drin wie "wir beantragen ein Nationales Stadionverbot beim SFV" und denn chund am nögschte Tag grad das für die ganzi Schwitz. Leidr isches am SFV scheiss egal ob me öppis gmacht hett odr nid ... die wärde eifach mol so usgsproche und sind sehr schwer widr rückgängig z mache ... s problem isch ebe, dass dr SFV froh isch für jede wo si chöne sperre ... wenn si glück hend gits nume es 1 Jöhrigs ... wenn dr betreffendi Verein aber grad schlechti Luhn hett gits es unbestimmts ... und denn vill spass!

Momentan lauft e extremi Jagd gege Pyro, Hools, Kat B Fans usw. jede wo sich nume s gringschte zu schulde cho loht wird gsperrt ... dr SFV meint, dass si so anderi drvo abschrecke chöne ... s problem isch eifach, dass die Lütt wo so öppis entscheide kei ahnig vo dr Fanszene hend. Si merke nid, dass uf söttigi Sache eifach immer Reaktione folge wo wittus schlimmer sind.

Momentan wart ich uf dä Tag wome zerscht e 100 Sittigi Stadionordnig muess unterschribe mit eme riisige Wörterbuech vo Sache wome nid darf sägä. Fahne, Transparent und co. wärde sowieso verbotte und wer no Zigerette oder e Führzüg drbi hett bechund grad e Stadionsperri (Wurfgegeständ) und sowieso .. wer e Gürtel anne hett chund grad in knascht (natürlich ohni Gürtel ... me chönt sich jo erhänge) ...

... irgendwie Schad ... so macht me die ganzi Fankultur kabutt wo villi Fans ins Stadion bringt (und chum öpper drvo abhaltet). Ich weiss nume eins .. wenn si bi uns afönd rigoros d Muttenzerkurve z sperre chame ufhöre. Denn chasch di zwar zwüsche de Sektore unterhalte (über 20-30 Meter luftdistanz) aber drfür sind alli Emotione wäg. Naja .. dr Gigi würds gfalle ...

TO BE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von TO BE »

Da ein Bericht von SI-KE (ich glaube von der BS)
&quot hat geschrieben:Wenn ich richtig zähle wurden nach dem Basel-Spiel 6 Verbote ausgesprochen. 5 davon haben mit Sicherheit nix gemacht, beim 6. weiss ich es nicht, wobei es git möglich ist dass er ne Bengale gezündet hat.

Hinzu kommen noch weitere Verbote, unter anderem eines das nach Bellinzona nie aufgehoben wurde (Im Gegensatz zu den anderen). Diese Person viel damals in Bellinzona nicht negativ, auf zahlte sogar Eintriit wurde dann aber von der Polizei aus dem Car gezehrt und verhaftet.
Da diese Person nicht davor zurück schreckt Personen von GC offen zu kritisieren, muss ganz ganz schwer davon ausgegangen werden dass dies der wahre Grund war.

Dann gibts noch Stadionverbot das mittlerweile schon einige Monate alt ist. Irgend so ein Zivi wollte von der genannten Person den Ausweis sehen, irgendwie gabs dann einie kleine Rangelei, unsere Leute zogen dann weg, die Person ging dann zum Fanprojekt und mit ihm zurück zur Polizei um sich zu stellen. Die Schnäuze waren aber sehr schlecht drauf und machten dann ne riesen Geschichte draus. Die scheisse liegt jetzt irgendwie beim Bezirksgericht, das nur weil er den Ausweis zuerst nicht hergab. Der Zivi verhielt sich aber anscheinend auch nicht korrekt, da sich zivile Polizisten immer ausweisen müssen, was er aber nicht tat und somit nicht als Polizist erkennbar war. Wie gesagt die sache ist noch hängig.
(Ich hab die Geschichte in etwa so mitgekriegt, hab nur teilweise die sache selbst miterlebt)

All diese gennannten Fälle beteffen die führenden Leute der Bulldogs und Blue Side. Einige dieser Leute waren gestern noch im Stadion, da ihr Brief vom SFV noch auf der Post abholbereit liegt, sie diesen also in dem Sinne noch nicht erhalten haben und auch nicht wissen können was drin steht.

Hinzu kommen natürlich noch etliche andere Verbote, die schon älter sind, die berughen aber auf Pyro zünden etc, sind also in dem Sinne nicht willkürlich.
Also ziemlich aussführlich... Muss sagen bin froh, dass (noch) nicht mehr drann glauben mussten, aber was noch nicht ist, kann ja noch werden... Vor allem der Fall mit dem Zivi stimmt ziemlich nachdenklich...
Ja kenne das schon mit dem SV, mein Bruder hatte auch zu unrecht SV (allerdings nur für das Areal Hardturm), für etwas, das er gar nicht gemacht hat (Stuhl beschädigen). Er war damals das erste mal mit mir an ein Spiel gekommen... Das SV wurde aber nach ca. 2 Jahren aufgehoben als er im Ramen einer SVA das Thema Sicherheit in Stadien behandelte und dabei ein interview mit PL machte :)

TO BE

Querdängger

Beitrag von Querdängger »

[quote="Rankhof"]Dieser Thread soll ein Versuch sein, sich mit Sport etwas abzulenken. Ich habe das Spiel zwar auch nicht gesehen (war glücklicherweise nicht eingebuchtet sondern hatte die Wahl Freundin oder FCB und hab mich für die Freundin entschieden).

Aber vielleicht haben andere das Spiel gesehen? Oder Statements aufgrund von Zeitungsberichten?

Bitte hier wirklich NUR das Sportliche.

Mal schauen, obs klappt... ]

Gutes, Schnelles Spiel. FCB war in der ersten Hälfte dominant und der 3:0
Vorsprung eigentlich noch zu knapp. In der zweiten Halbzeit kam GC immer stärker auf. Der Platzverwies für Jimmy war sagen wir einmal zu vertreten.
Aber 3 Spielsperren sind zu hart, vor allem weil Lichtsteiner in einem Interview selber sagte, dass er zwar mit dem Ellenbogen getroffen wurde, aber er glaubt,dass Jimmy es vermutlich gar nicht absichtlich getän hätte. Also einge gelbe Karte wäre eher angemessen gewesen.

Etwas ist mir schon mehrmals aufgefallen. Jedesmal wenn die Fans die Rauch-
petarden zünden und der Platz eingenebelt ist, dann verliert der FCB den
Faden und der Gegner übernimmt das Spieldiktat. So auch gegen GC. Das
3:1 viel im Rauch der Petarden....

CRISTIANO
Neuer Benutzer

Beitrag von CRISTIANO »

Pips hat geschrieben:wohl war.... ein emotionales spiel .. war auch heilfroh als endlich der Abpfiff kahm
Ich auch !!
Die Basler waren sich nach dem 0:3 schon zu sicher.
Das Spiel kam aber erst richtig ins wackeln, als
JIMMY-GOL ungerechterweise die ROTE Karte gesehen hat... :mad: :mad:

Antworten