FCBFAN -Aktion der offiziellen Fanlclubs

Diskussionen rund um den FCB.
tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

RALE BALE hat geschrieben: ich han Problem drmit wenn me do unterschribt und sunnst nix unternimmt.

Isch jo glich öbs e Widerspruch isch oder nid, sone Signature isch unnötig
es geht doch darum dass man mal anfängt (es hilft ja villeicht dem einen oder anderen das ganze überhaupt zu realisieren )

schnellschüsse bringen nichts oder enden so wie gewisse fernsehsendungen
man spühlt sie am besten runter :D

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Bender hat geschrieben:Nein, ein Sorry hätte eben nicht mehr gereicht (ich vermisse sogar dies bisher vom DVMK). Viele haben die Schnauze voll davon, dass man mit einem FCB-Schal in Auswärtsstadien diskriminiert wird und/oder nicht mehr auf die Tribüne darf.

Ausserdem: das Gewissen beruhigen tun nur die, welche auf dem Platz waren und jetzt unterschrieben haben.

Alle anderen sprechen sich gegen Gewalt aus.
oder die wo nix (nid nume am Samschtig, sondern au zSH oder SG) unternäme wenn was passiert.........

Du wirdsch diskriminiert? ooohhh puhh. Bin no jedesmol relativ ruhig in fremde Städt umezoge mit Fanutensilie und ich han noni e Verein gründet wo heisst "AntiDiskriminierungsAktionFürFCBFans".... well i nüm witergwüsst han und mis scho gstört hätti. Übrigens isch das au scho frihener zChatel St. Denis gsi etc. wo e paar e dummi ka hän, isch halt eifach so , dass me de Gegnerische Fans nid immer grad dHand git und freudig zämme im Kreis tanzt

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Bender hat geschrieben:Es ist doch erst der erste Schritt. Mach ihn doch auch!
mini Idee isch obe grad postet worde vo mir und mim vorredner

Bender
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bender »

RALE BALE hat geschrieben:das wär doch mol e Idee... Zem in Zuekunft so Sache zverhindere muess sFanprojäkt usbaut wärde,
Und hier beginnt das Problem, resp. der Widerspruch in der SFV-Politik: der FCB erhält wohl Geisterspiele und verliert dabei ein Vermögen, dass er nicht mehr ins Projekt stecken kann/könnte.

Diesbezüglich meine 5 cent "zur Bestrafung": die Einahmen der MK-Tickets von x-Spielen müssen dem Fanprojekt überwiesen werden.

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Bender hat geschrieben:Und hier beginnt das Problem, resp. der Widerspruch in der SFV-Politik: der FCB erhält wohl Geisterspiele und verliert dabei ein Vermögen, dass er nicht mehr ins Projekt stecken kann/könnte.

Diesbezüglich meine 5 cent "zur Bestrafung": die Einahmen der MK-Tickets von x-Spielen müssen dem Fanprojekt überwiesen werden.
quatsch, jetzt söll di e ganzi MK miesse biesse, han gmeint mir sege alles FCB FAns aber scho widr wird unterschide zwüsche FCB Fans in dr MK, im C etc....

vo mir us könne sie min Ateil bhalte und em Fanprojäkt gä dipdop. Es miessti aber sganze Stadion, inkl MK^mache und nid nume zwangswys dMK.

Odr sunnscht halt uf freiwilliger Basis

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Bender hat geschrieben:Und hier beginnt das Problem, resp. der Widerspruch in der SFV-Politik: der FCB erhält wohl Geisterspiele und verliert dabei ein Vermögen, dass er nicht mehr ins Projekt stecken kann/könnte.

und was haltisch vo minere Idee dass die "wirklige" Fans wo dert scho unterschribe hän au Tate folge sölle lo mit Hilf bim FP? odr isch das zasträngend`?

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

RALE BALE hat geschrieben:und was haltisch vo minere Idee dass die "wirklige" Fans wo dert scho unterschribe hän au Tate folge sölle lo mit Hilf bim FP? odr isch das zasträngend`?
das ist es doch rale.. auf einer liste eingetragen hab ich mich schnell und mit sehr wenig aufwand.. selber mal sich in den arschtreten und auch was aktives machen käme wohl für die meisten nicht in frage!
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

dasto hat geschrieben:das ist es doch rale.. auf einer liste eingetragen hab ich mich schnell und mit sehr wenig aufwand.. selber mal sich in den arschtreten und auch was aktives machen käme wohl für die meisten nicht in frage!
aber nei dasto das sind doch die "richtige " FCBFans die maches bestimmt... :cool:

Bender
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bender »

RALE BALE hat geschrieben:oder die wo nix (nid nume am Samschtig, sondern au zSH oder SG) unternäme wenn was passiert.........

Du wirdsch diskriminiert? ooohhh puhh. Bin no jedesmol relativ ruhig in fremde Städt umezoge mit Fanutensilie und ich han noni e Verein gründet wo heisst "AntiDiskriminierungsAktionFürFCBFans".... well i nüm witergwüsst han und mis scho gstört hätti. Übrigens isch das au scho frihener zChatel St. Denis gsi etc. wo e paar e dummi ka hän, isch halt eifach so , dass me de Gegnerische Fans nid immer grad dHand git und freudig zämme im Kreis tanzt
Das ist jetzt eben diese egoistische Haltung: "Ist mir doch egal, ob wegen "meinem" Verhalten andere als Idioten dastehen". Aber immer brav Unterstützung und Verständnis von den anderen Fangruppen fordern, wenn's mal Konsequenzen hagelt.

Beispiel gefällig zur Diskriminierung? Unsere Besuche bei folgenden Auswärtsspielen in diesem Jahr:

- St. Gallen: kein Zutritt auf Haupttribüne trotz Ticket, weil FCB-Fan
- Aarau: kein Zutritt auf Haupttribüne trotz Ticket, weil FCB-Fan
- Xamax: kein Zutritt auf Haupttribüne trotz Ticket, weil FCB-Fan
- Yverdon: kein Zutritt auf Haupttribüne trotz Ticket, weil FCB-Fan

Und das trotz jahrelanger Mitarbeit in x Kremien des Fanprojekts unserer Mitglieder.

p.s. das ist jetzt nicht persönlich gemeint aber gehört mal angesprochen

;)

Bender
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bender »

RALE BALE hat geschrieben:und was haltisch vo minere Idee dass die "wirklige" Fans wo dert scho unterschribe hän au Tate folge sölle lo mit Hilf bim FP? odr isch das zasträngend`?
Ich halt sie für sehr gut.

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

RALE BALE hat geschrieben:aber nei dasto das sind doch die "richtige " FCBFans die maches bestimmt... :cool:
jo stimmt, hani vergesse, dued mer leid!
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi

Aidemo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Aidemo »

@premium park supporters
aus der offiziellen stellungsnahme:"...stühle in die MK!..."

ihr verdammten hurensöhne! wie lange haben wir für eine stehplatz-kurve gekämpft... und IHR würdet dies aktzeptieren und wahrscheinlich noch begrüssen!!?

kani jez ächt nit glaube...

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

Bender hat geschrieben:Wir haben interveniert und das nicht zu knapp. Ein Grund, dass wir uns zu einer IG zusammengeschlossen haben, damit wir "stärker" auftreten können. In Zukunft werden Fanclubs nur nach dem o.k. der anderen aufgenommen.
um das vielleicht noch zu betonen, die IG entstand nicht wegen der Armleuchter-Aktion von Samstag und wäre vermutlich jetzt auch noch nicht bekannt, wenn dies nicht passiert wäre, da die Strukturen noch nicht vollständig ausgereift/gefestigt sind (wenn ich das recht in Erinnerung habe).

ich persönlich finde diese IG eine gute und wichtige Sache um den Offiziellen mehr Gewicht zu verleihen!
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre

Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

[quote="Bender"]Das ist jetzt eben diese egoistische Haltung: "Ist mir doch egal, ob wegen "meinem" Verhalten andere als Idioten dastehen". Aber immer brav Unterstützung und Verständnis von den anderen Fangruppen fordern, wenn's mal Konsequenzen hagelt.

Beispiel gefällig zur Diskriminierung? Unsere Besuche bei folgenden Auswärtsspielen in diesem Jahr:

- St. Gallen: kein Zutritt auf Haupttribüne trotz Ticket, weil FCB-Fan
- Aarau: kein Zutritt auf Haupttribüne trotz Ticket, weil FCB-Fan
- Xamax: kein Zutritt auf Haupttribüne trotz Ticket, weil FCB-Fan
- Yverdon: kein Zutritt auf Haupttribüne trotz Ticket, weil FCB-Fan

Und das trotz jahrelanger Mitarbeit in x Kremien des Fanprojekts unserer Mitglieder.

p.s. das ist jetzt nicht persönlich gemeint aber gehört mal angesprochen

]

SHaupttribüne Problem isch bekannt, stimmt. Welli abr praktisch nie dert ane gang isch mir entfalle sorry. Me könnti halt dr Schal kurz wäg nä bim astoh und schwups wär me uf dr Tribüni...think about it.

mir isch es im übrige überhaupt nid egal, was mis Verhalte fir die andere fir Konsequänze het und so zimlig allne mine Kollege au nid. Und ich han sehr wohl verständnis fir gwüssi Sache, abr me muess halt au aluege worum das so isch, bzw. wie lang scho. Mag mi guet erinnere (in mine junge Joore bini oft mit minere Mama an de Uswärtsmatch gsi und ab und zue au dert gsässe sind), dass das Fänomen nid neu isch wäg de Haupttribüni. Finds schad, dass es grad jetzt im Zämmehang mit däm Fall bringsch obwohls Problem sit x Joore bestoht

trotzdäm bezeichne ich das Problem nid als allzu dramatisch, sorry

nosferatu
Benutzer

Beitrag von nosferatu »

RALE BALE hat geschrieben:aber nei dasto das sind doch die "richtige " FCBFans die maches bestimmt... :cool:
Wieso Polemik? :rolleyes:

Ha mer lang überlegt ob mi uf dere Lischte söll iitrage, us de gliiche Gründ wie du.

S'Statement muess churz und prägnant si, sunscht isches eifach Wischi Waschi.

I ha unterschriebe, schadet ächt nüt..

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Bender hat geschrieben:Ich halt sie für sehr gut.
na also hoppla umsetze

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

nosferatu hat geschrieben:Wieso Polemik? :rolleyes:

Ha mer lang überlegt ob mi uf dere Lischte söll iitrage, us de gliiche Gründ wie du.

S'Statement muess churz und prägnat si, sunscht isches eifach Wischi Waschi.

I ha unterschriebe, schadet ächt nüt..
han mi astecke lo do inne....

nosferatu
Benutzer

Beitrag von nosferatu »

RALE BALE hat geschrieben:han mi astecke lo do inne....
Es sei dir verziehen :p

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

aidemo hat geschrieben:@premium park supporters
aus der offiziellen stellungsnahme:"...stühle in die MK!..."

ihr verdammten hurensöhne! wie lange haben wir für eine stehplatz-kurve gekämpft... und IHR würdet dies aktzeptieren und wahrscheinlich noch begrüssen!!?

kani jez ächt nit glaube...
reg di ab und vorallem mässige dini ussdrügg
es isch e vorschlag wo sicher im erschte schregge formuliert worde isch
nid meh und nid weniger

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

tanner hat geschrieben:reg di ab und vorallem mässige dini ussdrügg
es isch e vorschlag wo sicher im erschte schregge formuliert worde isch
nid meh und nid weniger
was abr def zvil isch, was sölle Sitzplätz bringe.? han mir au göttlig gnärvt...

Bender
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bender »

RALE BALE hat geschrieben:SHaupttribüne Problem isch bekannt, stimmt. Welli abr praktisch nie dert ane gang isch mir entfalle sorry. Me könnti halt dr Schal kurz wäg nä bim astoh und schwups wär me uf dr Tribüni...think about it.

mir isch es im übrige überhaupt nid egal, was mis Verhalte fir die andere fir Konsequänze het und so zimlig allne mine Kollege au nid. Und ich han sehr wohl verständnis fir gwüssi Sache, abr me muess halt au aluege worum das so isch, bzw. wie lang scho. Mag mi guet erinnere (in mine junge Joore bini oft mit minere Mama an de Uswärtsmatch gsi und ab und zue au dert gsässe sind), dass das Fänomen nid neu isch wäg de Haupttribüni. Finds schad, dass es grad jetzt im Zämmehang mit däm Fall bringsch obwohls Problem sit x Joore bestoht

trotzdäm bezeichne ich das Problem nid als allzu dramatisch, sorry
Nach meinen Erfahrungen hat sich dieses Problem erst in den letzten zwei Jahren entwickelt.

Ich finde, es ist der falsche Weg, seinen Schal beim Eingang zu verstecken. Der richtige Weg ist, dass man nach Lösungen sucht, bei denen die Vereinsfarben getragen werden können.

Bender
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bender »

RALE BALE hat geschrieben:na also hoppla umsetze
Ich werde deine Idee heute Abend direkt an den IG Präsidenten weiterleiten, mit deinem Einverständnis natürlich.

Stavia
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Stavia »

RALE BALE hat geschrieben: trotzdäm bezeichne ich das Problem nid als allzu dramatisch, sorry
Sorry, aber diese Aussage ist pure Ignoranz.

Ich bin in vielem mit dir einig, allerdings hast du ein Grundhaltung die relativ abwertend ist gegenüber allen die nicht zum harten Kern der Aktiven (was das auch immer sei) gehören, vielleicht irr ich mich aber das schimmert in deinen posts so durch.

Glaubst du für einen 50-jährigen FCB Tribünengänger ist es dramatisch wenn in der MK alles gestuhlt wird?

Bist du bereit deine Fan Utensilien abzulegen um Einlass zu bekommen?

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

Bender hat geschrieben:Ich werde deine Idee heute Abend direkt an den IG Präsidenten weiterleiten, mit deinem Einverständnis natürlich.
nimmt mich aber noch Wunder, was da geholfen werden soll?

evtl könnte Rale Bale das noch erläutern ]Wenn di e Unterschriftsgäber wirklig was mache wän, verpflichte Sie sich zune Spänd vo CHF 5.00 pro Person odr de Mithilf mit sinere Körper und/oder Geischteskraft fir 2 Stund......[/QUOTE]säit nämli nid grad viel us!

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Bender hat geschrieben:Nach meinen Erfahrungen hat sich dieses Problem erst in den letzten zwei Jahren entwickelt.

Ich finde, es ist der falsche Weg, seinen Schal beim Eingang zu verstecken. Der richtige Weg ist, dass man nach Lösungen sucht, bei denen die Vereinsfarben getragen werden können.
naja aber DAAASSS riese Problem isch es nid, sorry aber isch e so. Ich han das international, national immer widr erläbt (ebbe mit dr Mama). Glaub aber nid, dass Du nid uf Tribüni kunnsch well dr FCB Chaote het, sondern well sies immer so mache in däne Stadie um Eskalatione zverhindere uf dr Tribüni (ich weiss isch schrott)

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Bender hat geschrieben:Ich werde deine Idee heute Abend direkt an den IG Präsidenten weiterleiten, mit deinem Einverständnis natürlich.
hanis au no e Mail gschribe an info@fcbfans.ch

mach bitz druck uf die träge SÄCK ;)

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

[quote="Domingo"]nimmt mich aber noch Wunder, was da geholfen werden soll?

evtl könnte Rale Bale das noch erläutern ]

ALSO GÄLD KÖNNE SIE IMMER BRUCHE, DO BRUCHTS GLAUBI KEI ERKLÄRIG UND SFP WÜRD SCHO E SINNVOLLI VERWÄNDIG DEFÜR FINDE

WÄGEM YSATZ GITS AU DIVERSI SACHE, ZB. E INFO STAND VOREM MATCH ÜBER ALLES MÖGLIGE VOM FCB UND SIM UMFÄLD (ZB. AU MIT EM SCHREYHALS UFGLEIT, MIT EMENE KALÄNDER WO ME SICH YTRAGE KANN, WENN SFP HILF BRUCHT, BI DE ORGANISATION VO DISKUSSIONSRUNDENE MIT FCB MITGLIEDER/SPIELER ETC.

ICH BIN NID IM FP DÄNK ABER SCHO DASS SIE EINIGES AN ARBET HÄN UND SIG DAS NUME ÖPPIS SIMPELS

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Stavia hat geschrieben:Sorry, aber diese Aussage ist pure Ignoranz.

Ich bin in vielem mit dir einig, allerdings hast du ein Grundhaltung die relativ abwertend ist gegenüber allen die nicht zum harten Kern der Aktiven (was das auch immer sei) gehören, vielleicht irr ich mich aber das schimmert in deinen posts so durch.

Glaubst du für einen 50-jährigen FCB Tribünengänger ist es dramatisch wenn in der MK alles gestuhlt wird?

Bist du bereit deine Fan Utensilien abzulegen um Einlass zu bekommen?
ICH FINDS GEIL DASS DKURVE SICH BEWEGT, SINGT UND DUREGHEIT, ICH HOCK/STAND ABER UF EM BALKON IM D WELL I AU MIS BIER EASY WOTT TRINGGE ETC., USWÄRTS ISCH ES E WENELI ANDERS.

OK ES ISCH E PROBLEM WO EXISTIERT BI 3 OD 4 SPIEL RICHTIG? STEHPLATZ PROBLEM (WENN SIE WÄG WÜRDE GO) BETRIFFT JEDES HEIMSPIEL UND DAS HET USWIRKIGE UF DSTIMMIG UND DAS HÄN IHR "VETERANE" ;) JO AU GÄRN ODR?

E LÖSIG ZU DÄM PROBLEM WÄR EBBE E BRIEF VOM FCB/FP/IG OFF. FANCLUB ODER WÄM AU IMMER AN DIE ENTSPRÄCHENDE VERIEN, MIT CC AN FUESSBALLVERBAND, MOL LUEGE WAS BIM NÖGGSTE MOL PASSIERT. WÄG ZUNERE LÖSIG GITS IMMER, ME MUESS SE VERSUECHE AZPACKE, WENNS NID KLAPPT, DENN PROBIERT ME DIE NÖGGST VARIANTE

SORRY, DASSI MI FIR DAS PROBLEM NID WIRKLIG INTERESSIERT HAN (FIR MI ISCHES BEINAHE KEINS, WELL KURZ DR SCHAL ABZIEH UND NOCHÄR WIDR AZIEH, ISCH SICHER NID OPTIMAL ABER AU NID E WÄLTUNTERGANG ODR?)

CHEERS (NID BÖS GMEINT, MIR BRUCHE ALLI FANS, SIGS IM A, B, C ODR D

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

RALE BALE hat geschrieben:ALSO GÄLD KÖNNE SIE IMMER BRUCHE, DO BRUCHTS GLAUBI KEI ERKLÄRIG UND SFP WÜRD SCHO E SINNVOLLI VERWÄNDIG DEFÜR FINDE

WÄGEM YSATZ GITS AU DIVERSI SACHE, ZB. E INFO STAND VOREM MATCH ÜBER ALLES MÖGLIGE VOM FCB UND SIM UMFÄLD (ZB. AU MIT EM SCHREYHALS UFGLEIT, MIT EMENE KALÄNDER WO ME SICH YTRAGE KANN, WENN SFP HILF BRUCHT, BI DE ORGANISATION VO DISKUSSIONSRUNDENE MIT FCB MITGLIEDER/SPIELER ETC.

ICH BIN NID IM FP DÄNK ABER SCHO DASS SIE EINIGES AN ARBET HÄN UND SIG DAS NUME ÖPPIS SIMPELS
meines Wissens wird ein solcher Stand seit Jahren verhindert, weil alle anderen Standbetreiber Gebühren dafür zahlen müssen (wenn i mi nid tüsch) und dr FCB anschienend au kei Interesse an somene Stand hett :o

gross Diskussionsrunden gibts/gabs selten (wenn dann bedenklich wenig Besucher)

Geld kann es schon gebrauchen, aber dann stellt sich die Frage nach dem "ich seh ja nicht das es was bringt" bei vielen Mitbürgern ]SORRY, DASSI MI FIR DAS PROBLEM NID WIRKLIG INTERESSIERT HAN (FIR MI ISCHES BEINAHE KEINS, WELL KURZ DR SCHAL ABZIEH UND NOCHÄR WIDR AZIEH, ISCH SICHER NID OPTIMAL ABER AU NID E WÄLTUNTERGANG ODR?)[/QUOTE]
ist nicht so simpel, va wenn es gerade ganze Grupppen wie eben die Bravehearts sind, ausserdem stehen wir ja zu unseren Farben, nicht?

KirRoyal
Neuer Benutzer

Beitrag von KirRoyal »

Bender hat geschrieben:Weil sie gegen Gewalt ist? Wie hättest denn du die Aktion formuliert, damit sie in den Medien auch wahr genommen wird? "Shit happenz"?

:cool:
Dr RALE BALE het mi scho richtig vrstande...

Und vor allem hät meh druf chöne vrzichte, mit dere ganze unterschrifte aktion e definition, wär jetzt e "richtige" fan isch, und wer ebe nit z vrbinde.("Richtige FCB Fans halten sich an die Stadionordnung", hüt in 20Minute...scho mol gläse was alles für unsinnigs züüg in dere Stadionornig stoht?)
Es regt mi eifach uf, dass sich die offizielle fanclubs erlaube, entscheide z dörfe, wär e fcb-fan isch und wer nit...und es isch ganz sicher nit so, dass öper wo sich nit immer an d stadionornig haltet, und zum bispiel das ach so gföörliche pyromaterial abloht, kei fcbfan cha sii!

Antworten