Jede dörf sini Menig ha - aber wenn die offizielle Fanclubs nid reagiert hätte, denn bhaupt ich, wäre nämmli alli Fans (insbesonderi die us dr MK) in massivem Verruef cho. So het me wenigstens us dem Schärbehufe versucht z'rette was z'rette isch und au versuecht z'kommuniziere dass die us de MK nid alli in ei Topf inegworfe wärde. Würde die offizielle au so reagiere wie die meiste do i dem Forum, denn guet Nacht!fma79 hat geschrieben:btw, niemerds zwingt die offizielle fanclubs mit de medie zämmezschaffe... mi meinig.
FCBFAN -Aktion der offiziellen Fanlclubs
Nur dumm, dass s Wort "Fan" vom änglische fanatical (fanatisch) härstammt und dr Fanatiker dr gliich Wortstamm hett wie fanatisch, d Fans also ebe dorum so heisse, will sie fanatisch sin...ricky hat geschrieben:Das sind für mi keini Fans mit nur 1% sportlichem Charakter. Nei das sind Fanatiker.
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Glaub praktisch jedem isch bewusst, dass das va. das vorem Stadion mies gsi isch. Worum hebe die off. Fanclubs überhaupt dr Kopf ane, sie könnte dAfroge doch eifach ablehne, isch doch gar kei Problem.... oder ebe mit em DVMK öppis mache....ricky hat geschrieben:Genau so isch es ! Mir händ zwölf offizielli Fanclubs und alli sind regelrächt vo Färnseh, Präss, Fans etc. überrollt und oft au beleidigt worde. Es sind alles Ehremitglieder wo eigentlich ihrem normale Bruef nochgönd und trotzdem sit am Samstig massive Isatz zeige. Kein Sau do inne seit villicht emol danggschön, dass die de Chopf für die paar Idiote anehebet wo kei einzige devo als Fan chasch bezeichne!
Lut umeschreie und sich ab eim Satz ufrege "ich gratulier doch nid imene Zürcher". Das sind für mi keini Fans mit nur 1% sportlichem Charakter. Nei das sind Fanatiker. Sport söll Fair blibe. Schreie, singe, tanze.... aber au zu Fehler chönne stoh!
nomol ich verurteil va. das wo vorem Stadion passiert isch, was isch do dra falsch? Wieso reagieri nid noch dim Gusto, glaub nid dass das so mies isch was i dänk und me guet nacht miessti sage. Fakt isch eifach dass mir das uf e Sack goht vo e offizielle FAnclubs das isch alles. Wie ich vorhär scho gschribe han, ischs ok sich 1, 2 mol ehrlig zentschuldige, in Arsch kroche bini aber nonie öppere und wirds au nid mache. Gfrogt sind Tate und nid Alibiiebige im Internet mit Unterschrife, wo so paar Nase (Fanreise.ch z.b.....) sogar no mien Wärbig mache, naja. Klar isch das bi de Medie e riese Thema, aber schlichtwäg eifach öppis zem sis Gwüsse beruhige...ricky hat geschrieben:Jede dörf sini Menig ha - aber wenn die offizielle Fanclubs nid reagiert hätte, denn bhaupt ich, wäre nämmli alli Fans (insbesonderi die us dr MK) in massivem Verruef cho. So het me wenigstens us dem Schärbehufe versucht z'rette was z'rette isch und au versuecht z'kommuniziere dass die us de MK nid alli in ei Topf inegworfe wärde. Würde die offizielle au so reagiere wie die meiste do i dem Forum, denn guet Nacht!
klar gits Gründ zem sich dert ytrage und fir das hani Verständnis, nid aber fir dArt und Wys vom vorgo vo de Fanclubs. PS dörf me die off. Fanclubs nid kritisiere. Seit doch gar keine, dass die ehreamtlige Vorsitzende etc. vo däne kei Härzbluet und vil Zyt investiere fir de FCB, es zwingt sie aber keine..
Was glaubsch was ich und va. au anderi fir Zyt und Härzbluet investiere fir dä Verein, das isch halt so wenn me fir e Verein läbt. Odr meinsch 80% vo de Kurve sind hauptbrueflig FCB Fans?
Die Meinung der PPS-Pfeiffen wiederspiegeln nicht die Meinung des Rests der offiziellen! Hört bitte auf, hier Fakten zu vermischen und alle in den gleichen Topf zu werfen.RALE BALE hat geschrieben:e riese Stelligsnahm vo däne Nasene.....
was händ bitte Sitzplätz in dr MK mit däm ztue wo am Samschtig passiert isch? unglaublig
http://www.fcb-1893.ch/pdf/offiz_Stellu ... 6_5_06.pdf
Die Unterschriftenaktionen soll eine moralische Unterstützung für den FCB sein und eine Möglichkeit für die Fans, sich gegen Gewalt auszusprechen.
Punkt.
Ja, das ist bestimmt die Lösung!
Es kommt mir fast das kotzen wenn ich den Namen "Premium Park Supporters" schon nur höre... Ist das die neue Definition von einem FCB "Fan"?
Diese Leute haben bestimmt auch alle den klaren Durchblick, kennen die Szene und wissen auf wenn Sie mit Ihren sauberen Finger zeigen können.
Ich bin auch gegen die wirklichen Randalierer, aber dies ist doch auch wieder nur eine Alibiübung um möglichst gut dazustehen und die Fangemeinschaft zu spalten...
Es kommt mir fast das kotzen wenn ich den Namen "Premium Park Supporters" schon nur höre... Ist das die neue Definition von einem FCB "Fan"?
Diese Leute haben bestimmt auch alle den klaren Durchblick, kennen die Szene und wissen auf wenn Sie mit Ihren sauberen Finger zeigen können.
Ich bin auch gegen die wirklichen Randalierer, aber dies ist doch auch wieder nur eine Alibiübung um möglichst gut dazustehen und die Fangemeinschaft zu spalten...
Zitat von Gazza: "Ich mache nie Voraussagen und werde das auch niemals tun!"
han jo nie behaupte, dass das e Stelligsnahm isch vo allne offizielle Fanclubs oder?Bender hat geschrieben:Die Meinung der PPS-Pfeiffen wiederspiegeln nicht die Meinung des Rests der offiziellen! Hört bitte auf, hier Fakten zu vermischen und alle in den gleichen Topf zu werfen.
Die Unterschriftenaktionen soll eine moralische Unterstützung für den FCB sein und eine Möglichkeit für die Fans, sich gegen Gewalt auszusprechen.
Punkt.
Fakt isch dass i die AKtion nid kann unterstütze PUNKT
Die PPS sind nicht das Sprachrohr aller offiziellen!!!!Gascoigne hat geschrieben:Ja, das ist bestimmt die Lösung!
Bsp, vorhär mit em DVMK rede, das wär dHauptsach gsi. Denn wärs scho so Formuliert worde, dass es verhebt hätti aber ebeBender hat geschrieben:Weil sie gegen Gewalt ist? Wie hättest denn du die Aktion formuliert, damit sie in den Medien auch wahr genommen wird? "Shit happenz"?
![]()
und hey bitte kei no billigeri Polemik do ine bringe, vo wäge, was hättsch denn Du gmacht, shit happenz... ok
nume well är das nid unterstütze kann, ishc är kum (i weiss es zwar nid

Nein, aber hier wird vermittelt, dass dies die Meinung der offiziellen ist, was in der Form völlig falsch ist. Hier wird ein Statement zum Anlass genommen, über die Offiziellen herzuziehen. Mir persönlich gehen die PPS seit deren Gründung auf den Sack, weil die nichts für die Fanszene machen, sich in jedem Interview nur profilieren wollen, Meinungen im Namen der IG rauslassen, die nie so besprochen wurden.RALE BALE hat geschrieben:han jo nie behaupte, dass das e Stelligsnahm isch vo allne offizielle Fanclubs oder?
Fakt isch dass i die AKtion nid kann unterstütze PUNKT
Was bitte hat denn der DVMK unternommen? Kein Statement, nichts. Vielleicht sollte ja das auch mal angesprochen werden!?
Weshalb kannst du eine Aktion gegen Gewalt nicht unterstützen?
[quote="RALE BALE"]Bsp, vorhär mit em DVMK rede, das wär dHauptsach gsi. Denn wärs scho so Formuliert worde, dass es verhebt hätti aber ebe
und hey bitte kei no billigeri Polemik do ine bringe, vo wäge, was hättsch denn Du gmacht, shit happenz... ok
nume well är das nid unterstütze kann, ishc är kum (i weiss es zwar nid ]
Ehem, es wurde mit dem DVMK geredet ...
nume well är das nid unterstütze kann, ishc är kum (i weiss es zwar nid ]
Ehem, es wurde mit dem DVMK geredet ...
na also, wenn PPS sogar im Name vo de IG Statements macht isch es halt schwer ztrenne. Ich gib dir aber rächt, dass dä Thread nid perfekt isch zem über PPS härzieh, sie sin mir halt au uf e Sack gange und das het use miesse!Bender hat geschrieben:Nein, aber hier wird vermittelt, dass dies die Meinung der offiziellen ist, was in der Form völlig falsch ist. Hier wird ein Statement zum Anlass genommen, über die Offiziellen herzuziehen. Mir persönlich gehen die PPS seit deren Gründung auf den Sack, weil die nichts für die Fanszene machen, sich in jedem Interview nur profilieren wollen, Meinungen im Namen der IG rauslassen, die nie so besprochen wurden.
Was bitte hat denn der DVMK unternommen? Kein Statement, nichts. Vielleicht sollte ja das auch mal angesprochen werden!?
Weshalb kannst du eine Aktion gegen Gewalt nicht unterstützen?
Kei Ahnig was die perfeggti Lösig gsi wär, aber dr Versuech vonere Initiave vo de offizielle im Zämmespiel mit em DVMK wär sicher wünschenswärt gsi, was au immr drby useko wäri.
PS worum söll me Statements gross abgä? Jede weiss dass es Käse gsi isch und ich bin überzügt, dass es was gä wird (aber nid jetzt in de Emotione mit emene Ellaigang, nume zämme wär jetzt öbbis usgwoges möglig gsi)
ich kann nix unterstütze wo so formuliert (unglaublig) worde isch, isch mE e sehr e simpli Aktion und Effekthascherei und het überhaupt kei Nochhaltigkeit
ich habe einfach so meine mühe mit der aussage "wir distanzieren uns von den vorfällen vom bla bla bla"
weil es einfach jedesmal wenn etwas passiert oder vorfällt diese sprüche gibt, wie oft mussten wir dieses nun schon lesen? es sollte nun einfach einmal etwas unternommen werden.
nur immer mit diesre phrasendrescherei ist es einfach nicht gemacht und genau diese vereinigung hat doch bestimmt keinen bezug zu den anscheinend nicht richtigen fans.
weil es einfach jedesmal wenn etwas passiert oder vorfällt diese sprüche gibt, wie oft mussten wir dieses nun schon lesen? es sollte nun einfach einmal etwas unternommen werden.
nur immer mit diesre phrasendrescherei ist es einfach nicht gemacht und genau diese vereinigung hat doch bestimmt keinen bezug zu den anscheinend nicht richtigen fans.
Wenn die anderen glauben, man ist am Ende, so muß man erst richtig anfangen.
Konrad Adenauer 05.01.1876 - 19.04.1967
Konrad Adenauer 05.01.1876 - 19.04.1967
-
- Erfahrener Benutzer
...und darauf soll nun irgendwer stolz sein???...Nur So... hat geschrieben:Heute gelesen.... ]http://www.spiegel.de/sport/fussball/0, ... 82,00.html[/url]
Für immer Rotblau - egal in welcher Liga
Irgendwie geht es ja nicht darum.RALE BALE hat geschrieben:denn ischs jo dipdop, rächtfertigt allerdings nid das mes so usebringt.p
1, 2 mol ehrlig entschuldige längt in mine Auge. Nid jede muess persönlig sich reinwäsche mit sonere Lischte.
Ich finde es einen guten Ansatz, dass man sich mal gegen Gewalt bekennen kann. Und offenbar ist es auch ein Bedürfnis vieler Fans. Die Bezeichung "wirkliche FCB-Fans" ist übrigens lediglich auf das Bekenntnis gegen Gewalt bezogen.
Der Satz mit der Gratulation an den FCZ wurde aus sportlicher Fairness aufgenommen.
Ganz nebenbei, solche Texte zu formulieren ist extrem schwer und man kann es nie jedem Recht machen.
Ich hätte es toll gefunden, wenn auch Fangruppierungen aus der MK das Projekt unterstützt hätten oder dies auch noch nachträglich machen würden. Die Trennung von offiziellen und inoffiziellen Fanclubs finde ich keine gute Sache. Hier müssen wir noch viel Arbeit investieren.
- Nur So...
- Erfahrener Benutzer
Nee ich has als antwort uff das postet....Cuore Matto hat geschrieben:...und darauf soll nun irgendwer stolz sein???...
Isch au dört nit die heili, rosaroti wält...Brandstifter hat geschrieben: Genau solche Aussagen sind doch daneben. Warum Hass. Es geht um Sport. Da brauch ich doch niemanden zu hassen. Diese Zeit ist vorbei beim modernen Fussball. Gestern Abend gesehen wieviel Barca Fans mit Arsenal Leibchen das Spiel angeschaut haben....???
Genau mit Hass fängst nämlich an und sowas brauchts einfach nicht.
Die Spieler gratulieren einander auch..... Warum nicht die Fans

Grüsse gehen an alle die es verdienen...
- bulldog™
- Wohnort: ... home sweet home ... my home is my castle ... here and there ...
solang gwissi persone immer wieder e keil dert drihaue ...Bender hat geschrieben:Die Trennung von offiziellen und inoffiziellen Fanclubs finde ich keine gute Sache. Hier müssen wir noch viel Arbeit investieren.

die ainte kenne mi und die andere könne mi ...
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"
-
- Erfahrener Benutzer
Do wuerdi au unterschriebe. Wieso muess me grad immer vom einte extrem zum andere extrem? Also wenn me so naiv isch und gmeint het, es wuerd nit abgoh bim match uf irgendere art oder me wuerd den no Zueri applaudiere, dae het eifach e fremds Waeltbild. An und fuer sich isch die Aktion nit uebel, was es bringt, weissi nit wirklich. Wie gseit, die Puenkt vo waege kei "hass" oder Zueri gratuliere sind unnoetig und viellicht muess me dr inneri Schweinehund mol ueberwinde und halt nit immer an die ewigi usglutschti Saelbstdarstellig daenke und so e Gegereaktione befuerworte, au wenn nit alli Puenkt fuer ein stimme moege.MondayMorningQB hat geschrieben:Kann ich nicht unterschreiben.
Keine Randale - OK.
Keine Gewalt - OK.
Kein Rassismus - OK.
Kein Hass - nicht OK.
Zürich zum Meister zu gratulieren ? Nicht im mindesten OK.
Wieso soll ich ZH gratulieren, um als "echter FCB" Fan zu gelten ?
Quatsch.
- GRANDE BASILEA
- Erfahrener Benutzer
Pascilicious hat geschrieben:Do wuerdi au unterschriebe. Wieso muess me grad immer vom einte extrem zum andere extrem? Also wenn me so naiv isch und gmeint het, es wuerd nit abgoh bim match uf irgendere art oder me wuerd den no Zueri applaudiere, dae het eifach e fremds Waeltbild. An und fuer sich isch die Aktion nit uebel, was es bringt, weissi nit wirklich. Wie gseit, die Puenkt vo waege kei "hass" oder Zueri gratuliere sind unnoetig und viellicht muess me dr inneri Schweinehund mol ueberwinde und halt nit immer an die ewigi usglutschti Saelbstdarstellig daenke und so e Gegereaktione befuerworte, au wenn nit alli Puenkt fuer ein stimme moege.

[CENTER]No isch nüt verlore - Zämme kämpfe und dr Titel hole![/CENTER]
lueg wenn me e Formulierig erkläre muess, denn ischs scho zspoht und halt eifach mies gmacht worde.Bender hat geschrieben:Irgendwie geht es ja nicht darum.
Ich finde es einen guten Ansatz, dass man sich mal gegen Gewalt bekennen kann. Und offenbar ist es auch ein Bedürfnis vieler Fans. Die Bezeichung "wirkliche FCB-Fans" ist übrigens lediglich auf das Bekenntnis gegen Gewalt bezogen.
Der Satz mit der Gratulation an den FCZ wurde aus sportlicher Fairness aufgenommen.
Ganz nebenbei, solche Texte zu formulieren ist extrem schwer und man kann es nie jedem Recht machen.
Ich hätte es toll gefunden, wenn auch Fangruppierungen aus der MK das Projekt unterstützt hätten oder dies auch noch nachträglich machen würden. Die Trennung von offiziellen und inoffiziellen Fanclubs finde ich keine gute Sache. Hier müssen wir noch viel Arbeit investieren.
wievil inoffizielli Fanclubs kennet die offizielle, wievil sind agfrogt worde was me mache könnt (mol losglöst vom DV`MK)? Dr Avatar hets ganz guet gschribe, was au ich vo däre Aktion halte. Tate sind gfrogt!
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
Richtig, aber sie werden entgegen Deiner Äusserung dennoch hinzu gezogenBrandstifter hat geschrieben:später..... viel später, dann wenn schon viel beschlossen ist!!!! Glaubs mir
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
genauBender hat geschrieben: Die Unterschriftenaktionen soll eine moralische Unterstützung für den FCB sein und eine Möglichkeit für die Fans, sich gegen Gewalt auszusprechen.
Punkt.
was soll jetzt eigentlich das offiziell/inoffizielle fanclubs wissen,mitmachen,anfragen(immer diese erbsenzählerei)
es geht um den fcb, unseren club
es geht aber auch um uns fans
da kann man auch mal was annehmen ob jetzt da ein vermerk dabei sit mit dem man nich einverstanden ist oder nicht, wenn man von 10 vorschlägen 8 mit ja beantworten kann ist es doch ok
(mit dem bekenntnis zum ja, unterzeichnet hier keiner einen ehevertrag
oder vermählt sich