Wenn das eine säit mit däm Avatar kani nur schmunzle...Hennes&Mauritz hat geschrieben:Rotoloso, Oder Wennn Behinderung Einen Namen Hat
Wieso probieremers nid?
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
- bulldog™
- Wohnort: ... home sweet home ... my home is my castle ... here and there ...
no blöder ischs das immer no e paar do inne meine s forum isch repressentativ firs ganze stadion ...rotoloso hat geschrieben:84% vo de Teilnähmer an dere Umfrog sinn aber gliicher Meinig wie ich... scho no blöd gäll?

die ainte kenne mi und die andere könne mi ...
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"
Ganz blöd wirds denn aber wennme sich Sache erfindet wo niemerts gseit hett... ih zumindescht nid, wenn du das säisch wirsch dini Gründ ha... i ha nur gseit dass 84% vo de Umfrog Teilnähmer mini Meinig Teile und in eurne Auge gliich "blööd" wie ich sin.bulldog™ hat geschrieben:no blöder ischs das immer no e paar do inne meine s forum isch repressentativ firs ganze stadion ...![]()
da kann ich heutre ja zu ersten mal den dasalegh hat geschrieben:*uf schenkel klopf und gemüse gugge suug*
ay wenns das forum nit gäbt, wer dr hytig daag no beschissener!

es kunnt ebbe so wies kunnt und so wies kunnt kunnts ebbe guet!
es kunnt ebbe so wies kunnt und so wies kunnt kunnts ebbe guet!
au e blindi ( und in dem Fall au taubi ) Sau findet emol e Eichle.rotoloso hat geschrieben:Ganz blöd wirds denn aber wennme sich Sache erfindet wo niemerts gseit hett... ih zumindescht nid, wenn du das säisch wirsch dini Gründ ha... i ha nur gseit dass 84% vo de Umfrog Teilnähmer mini Meinig Teile und in eurne Auge gliich "blööd" wie ich sin.
Ausnahmen bestätigen die Regel.
usw....
ich will widder Fuessball gseh!!!
I find mini Eichle immer wieder, problem wo?faederli hat geschrieben:au e blindi ( und in dem Fall au taubi ) Sau findet emol e Eichle.
Ausnahmen bestätigen die Regel.
usw....
Natürlich dörf im Stadion jede mache wasr will nur nutzt natürlich nid wirklich vill wenn d'Mk grad für öbbis singt und e paar plötzlich aafön singe oder umgekehrt... ich find die Sache sötte koordiniert si demits au wirklich e Nutze het. D'Umfrogresultate sinn klar, e grossi Mehrheit vo de Forumssbsuecher findet's e gueti idee, wenn öbber wo dr Capo kennt ihm das mitteile würd wäri froh, entscheide söll denn är, ich vertrau dr Kurve und denen wo s'sage hänn, sie hänns bis jetzt immer super guet gmacht und wärde au am Samschtig wüsse obs guet isch oder nid.Däsche hat geschrieben:Soll die Auspfeifferei nur gemacht werden, wenn der Capo das erlaubt?![]()
- Aficionado
- Erfahrener Benutzer
Word!faederli hat geschrieben:Merci an Roto und anderi Unterbeliechteti, ihr händ mit euerer Polemik, Gepfiffe und Geschreie e guete Teil zur Verunsicherig vom MP bitreit, e tolli Leistig vo euch, den die Goal hätte mer dringend brucht. Genau so mien d fans vom FCB si!!! dr eigene Mannschaft schade und den vo Ehr und so plappere. Löhnd bitte dr FCB in Ruhe und suechet euch anderi Opfer für euer kindisches Getue, nomol merci !!!
aldde, jetzt hesch grad ufgläärig amene sircher usgiebt....rotoloso hat geschrieben:Natürlich dörf im Stadion jede mache wasr will nur nutzt natürlich nid wirklich vill wenn d'Mk grad für öbbis singt und e paar plötzlich aafön singe oder umgekehrt... ich find die Sache sötte koordiniert si demits au wirklich e Nutze het. D'Umfrogresultate sinn klar, e grossi Mehrheit vo de Forumssbsuecher findet's e gueti idee, wenn öbber wo dr Capo kennt ihm das mitteile würd wäri froh, entscheide söll denn är, ich vertrau dr Kurve und denen wo s'sage hänn, sie hänns bis jetzt immer super guet gmacht und wärde au am Samschtig wüsse obs guet isch oder nid.

sovill mieh für nüt und widr nüt!!
[quote="noomy"]aldde, jetzt hesch grad ufgläärig amene sircher usgiebt....
]
Wieso? Das spielt doch käi Rolle, wenn i hätt welle dases gheim blybbt hätti scho vo Aafang aa nid do inne gschriebe... Stelldr vor du wirsch bi jedem Ballkontakt vo 10'000 Mensche usspfiffe, gnadelos, jedi sekunde... es isch nid nur s'pfiffe wo dir au egal ka si, aber es stört wirklich, das ständige Summe in de Ohre bringt druss, fähler könne entstoh und me wird nervös. Do spielts doch absolut käi Rolle ob die das wüsse oder nid...

Wieso? Das spielt doch käi Rolle, wenn i hätt welle dases gheim blybbt hätti scho vo Aafang aa nid do inne gschriebe... Stelldr vor du wirsch bi jedem Ballkontakt vo 10'000 Mensche usspfiffe, gnadelos, jedi sekunde... es isch nid nur s'pfiffe wo dir au egal ka si, aber es stört wirklich, das ständige Summe in de Ohre bringt druss, fähler könne entstoh und me wird nervös. Do spielts doch absolut käi Rolle ob die das wüsse oder nid...
- Basler_Monarch
- Erfahrener Benutzer
- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
Schöni Signatur hesch, Faederli...faederli hat geschrieben:Merci an Roto und anderi Unterbeliechteti, ihr händ mit euerer Polemik, Gepfiffe und Geschreie e guete Teil zur Verunsicherig vom MP bitreit, e tolli Leistig vo euch, den die Goal hätte mer dringend brucht. Genau so mien d fans vom FCB si!!! dr eigene Mannschaft schade und den vo Ehr und so plappere. Löhnd bitte dr FCB in Ruhe und suechet euch anderi Opfer für euer kindisches Getue, nomol merci !!!
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
- Suffbrueder
- Erfahrener Benutzer
...ebbe, wie scho gseit, i ha das do nur als Aaregig brocht, i wär natürlich au voll drbi aber i ka eso öbbis nid vo mir uss im Joggeli lanciere. Wenn öbber dr Capo kennt, sölleren doch dr Vorschlag bringe oder uff dä Thread uffmerksam mache, und wennrs au e gueti idee findet denn goht's ab!
Dr einzig Unterbeliechteti bisch DU!!!! ...voll unnötig 1 Tag vor somene kapitale Spiel wieder so billigi Schuldzuewisige gege andersdenkendi z'mache - morn müend alli zemmehebe, scheiss egal öb Pro oder Contra Petric.faederli hat geschrieben:Merci an Roto und anderi Unterbeliechteti, ihr händ mit euerer Polemik, Gepfiffe und Geschreie e guete Teil zur Verunsicherig vom MP bitreit, e tolli Leistig vo euch, den die Goal hätte mer dringend brucht. Genau so mien d fans vom FCB si!!! dr eigene Mannschaft schade und den vo Ehr und so plappere. Löhnd bitte dr FCB in Ruhe und suechet euch anderi Opfer für euer kindisches Getue, nomol merci !!!
Passt aber gad, die Unterbeliechtete hend das Thema, wohl absichtlich, in Rueh glo die letschte Täg aber denne muess notürlich sone zivilisierte und hoch gebildete Pro Petric so dummi Propaganda vom Stapel loh