Wieso probieremers nid?
Wieso probieremers nid?
Ich ha in dr MK leider nütt z'sage (oder zum Glück, wär niemols eso guet wie die wo s'Sage hänn) und kenn au niemerts vo dene wo das het aber i möcht emol e Aaregig bringe...
In villne grossi Stadie vo Europa wird nid nur 90 Min. lang dr eigeni Team supportet sondern au dr Gegner bi jedem Ballkontakt usspfiffe, das brucht Kraft, Kondition und Wille aber für unsere FCB wär doch das hoffentlich käi Problem oder?
Wieso probieremers nid emol uss, abgseh vo dr FCB ständig nach für z'peitsche (ALLI!! LÖND DIE MK NID STÄNDIG IN STICH!) aber denn au dr FCZ bi jedi Aktion in Grund und Bode pfiffe, jede weiss wie das irritiert, das stört wirklich, ich behaupt sogar, meh nimmt meh Iifluss in däm Momänt wome dr Gegner usspfifft als wennme dr eigeni Team supportet, denn dr FCB zellt uff unsere Support und bruchts sicher au aber sie sinn sich das mitlerwiile gwohnt, aber dr FCZ isches sich eifach nid gwohnt bi jedem Ballkontakt usspfiffe z'wärde und das isch zu 100% e riise Störfaktort, es goht schulssändlig um e Meischtertittel vo unserem FCB und was die Zirücher dänke oder fühle ischmr eso öbbis vo schissegal, was halteter devo, wäreter bereit bis zum umkeie z'schreie und z'pfiffe?
In villne grossi Stadie vo Europa wird nid nur 90 Min. lang dr eigeni Team supportet sondern au dr Gegner bi jedem Ballkontakt usspfiffe, das brucht Kraft, Kondition und Wille aber für unsere FCB wär doch das hoffentlich käi Problem oder?
Wieso probieremers nid emol uss, abgseh vo dr FCB ständig nach für z'peitsche (ALLI!! LÖND DIE MK NID STÄNDIG IN STICH!) aber denn au dr FCZ bi jedi Aktion in Grund und Bode pfiffe, jede weiss wie das irritiert, das stört wirklich, ich behaupt sogar, meh nimmt meh Iifluss in däm Momänt wome dr Gegner usspfifft als wennme dr eigeni Team supportet, denn dr FCB zellt uff unsere Support und bruchts sicher au aber sie sinn sich das mitlerwiile gwohnt, aber dr FCZ isches sich eifach nid gwohnt bi jedem Ballkontakt usspfiffe z'wärde und das isch zu 100% e riise Störfaktort, es goht schulssändlig um e Meischtertittel vo unserem FCB und was die Zirücher dänke oder fühle ischmr eso öbbis vo schissegal, was halteter devo, wäreter bereit bis zum umkeie z'schreie und z'pfiffe?
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
- FC BASEL 1893
- Erfahrener Benutzer
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Sorry Roto, aber mit däm kunnsch jetzt efangs drhär?
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
Näi ha genau s'gliiche vor zimmli genau 1 Johr brocht, http://85.10.209.88/showthread.php?t=4626&highlight aber es hett nid klappt!Diggi_Eier hat geschrieben:Sorry Roto, aber mit däm kunnsch jetzt efangs drhär?
(1-0 für mi

-
- Erfahrener Benutzer
Ich wäre nur schon froh wenn man nicht die eigenen Spieler auspfeiffen würde, aber ansonsten wär ich dabei (wobei ich zwar im D steh, aber nicht sonderlich gut pfeiffen kann.)rotoloso hat geschrieben:Ich ha in dr MK leider nütt z'sage (oder zum Glück, wär niemols eso guet wie die wo s'Sage hänn) und kenn au niemerts vo dene wo das het aber i möcht emol e Aaregig bringe...

Machi währendem Spiel au nid und sowieso... das isch käi eigene Spieler...The Bacras hat geschrieben:Ich wäre nur schon froh wenn man nicht die eigenen Spieler auspfeiffen würde
Ha jo nie gseit dass me d'Mannschaft nid muess supporte, und was "s'ganze stadion" betrifft...d_te_te hat geschrieben:es ist viel wichtiger, die eigene mannschaft im GANZEN stadion anzufeuern. wir schauen auf uns, wir supporten den FCB, der rest ist egal !!!!!!!!!!!
rotoloso hat geschrieben:...nach für z'peitsche (ALLI!! LÖND DIE MK NID STÄNDIG IN STICH!)...
-
- Erfahrener Benutzer
Würdest auch auffallen, in dem Sektor wo du sitzt. Und sag bloss Zanni oder Degen sind mehr mit dem Club verbunden??rotoloso hat geschrieben:Machi währendem Spiel au nid und sowieso... das isch käi eigene Spieler...
Ich frage mich, ob man wirklich nichts dagegen tun kann, dass die im Bahndamm nicht einschlafen? Sonder-capo?
I bi in mim Sektor zimmli dr einzigi wo pfifft wenn em MP aazeigt wird bi dr uffstellig und i bi au zimmli dr einzig wo bi de 10 - 15 regelmässig versiebte chance lutt druff ufmerksam macht dass dä käi Ahnig hett, wär mi gseh will, hett mi gseh. I schäm mi nid, är muess sich schäme!The Bacras hat geschrieben:Würdest auch auffallen, in dem Sektor wo du sitzt. Und sag bloss Zanni oder Degen sind mehr mit dem Club verbunden??
Ich frage mich, ob man wirklich nichts dagegen tun kann, dass die im Bahndamm nicht einschlafen? Sonder-capo?
Merci an Roto und anderi Unterbeliechteti, ihr händ mit euerer Polemik, Gepfiffe und Geschreie e guete Teil zur Verunsicherig vom MP bitreit, e tolli Leistig vo euch, den die Goal hätte mer dringend brucht. Genau so mien d fans vom FCB si!!! dr eigene Mannschaft schade und den vo Ehr und so plappere. Löhnd bitte dr FCB in Ruhe und suechet euch anderi Opfer für euer kindisches Getue, nomol merci !!!rotoloso hat geschrieben:I bi in mim Sektor zimmli dr einzigi wo pfifft wenn em MP aazeigt wird bi dr uffstellig und i bi au zimmli dr einzig wo bi de 10 - 15 regelmässig versiebte chance lutt druff ufmerksam macht dass dä käi Ahnig hett, wär mi gseh will, hett mi gseh. I schäm mi nid, är muess sich schäme!
ich will widder Fuessball gseh!!!
-
- Erfahrener Benutzer
Ich gebe dir Recht, dass es unnötig ist, wobei ich aber nicht denke, dass die Pfiffe etwas an MPs Selbstvertrauen geändert haben. Wer vor einem Publikum wie den Zürchern spielen musste, freut sich, wenn überhaupt mal Fans im Stadion sind (und mögen sie auch pfeiffen).faederli hat geschrieben:Merci an Roto und anderi Unterbeliechteti, ihr händ mit euerer Polemik, Gepfiffe und Geschreie e guete Teil zur Verunsicherig vom MP bitreit, e tolli Leistig vo euch, den die Goal hätte mer dringend brucht. Genau so mien d fans vom FCB si!!! dr eigene Mannschaft schade und den vo Ehr und so plappere. Löhnd bitte dr FCB in Ruhe und suechet euch anderi Opfer für euer kindisches Getue, nomol merci !!!
Und Roto, wärst du nicht Anti-Petric sonder Anti-Degen, würden wir uns wohl perfekt ergänzen

Pfiffe gegen unsere Mannschaft verunsichern Leute wie Petric.
Pfiffe gegen den Gegner können aufbauend wirken. Siehe gestern Hakan und Varela.
Pro Positiven Dauersupport für den FCB. Ich bin (einmal mehr) dabei.
Pfiffe gegen den Gegner können aufbauend wirken. Siehe gestern Hakan und Varela.
Pro Positiven Dauersupport für den FCB. Ich bin (einmal mehr) dabei.
Zitat des BAZ-Journalisten Georg Heitz im Dokumentarfilm «Der Topf im Kopf» aus dem Jahr 2002:
«Die letzten paar Jahre zeigen, dass die Zuschauer kommen wegen den Emotionen und aus Verbundenheit dem Verein gegenüber, aus Neugier oder vielleicht auch um zu lästern über diese Mannschaft. Aber auf die Länge denke ich schon, dass man muss einen Schuss Unterhaltung drin haben im Spiel einer Fussballmannschaft, sonst kommen die Zuschauer nicht mehr. Siegen alleine reicht auf die Länge nicht.»
«Die letzten paar Jahre zeigen, dass die Zuschauer kommen wegen den Emotionen und aus Verbundenheit dem Verein gegenüber, aus Neugier oder vielleicht auch um zu lästern über diese Mannschaft. Aber auf die Länge denke ich schon, dass man muss einen Schuss Unterhaltung drin haben im Spiel einer Fussballmannschaft, sonst kommen die Zuschauer nicht mehr. Siegen alleine reicht auf die Länge nicht.»
Vielleicht ist es gut, dass es jetzt zum Showdown gegen den FCZ kommt. Endlich wieder einmal ein Spiel mit Emotionen. Ein Spiel, in welchem der hinterletzte Zuschauer merkt, dass er alles geben muss, um die Mannschaft zu Sieg und Titel zu peitschen. Ich freue mich tierisch auf dieses Spiel. Denn die Emotionen haben doch beim FCB in letzter Zeit gefehlt (mit Ausnahme von Boro vielleicht, aber damals konnten wir mit der lauwaremen Ausrede "immerhin Viertelfinal" zur Tagesordnung übergehen). Am Samstag geht es endlich wieder einmal um alles oder nichts. Nichts für schwache Nerven, aber wenn es klappt, wird es der emotionalste Titel seit 2002!
P.S. Es ist nicht nötig, den Gegner 90 Minuten auszupfeifen, zweihundertprozentiger Support für das eigene Team reicht völlig.
P.S. Es ist nicht nötig, den Gegner 90 Minuten auszupfeifen, zweihundertprozentiger Support für das eigene Team reicht völlig.
(c) quasimodo 2004-2020 - alle Rechte vorbehalten
Ichunterschreibentu!!!!quasimodo hat geschrieben:Ich freue mich tierisch auf dieses Spiel. Denn die Emotionen haben doch beim FCB in letzter Zeit gefehlt (mit Ausnahme von Boro vielleicht, aber damals konnten wir mit der lauwaremen Ausrede "immerhin Viertelfinal" zur Tagesordnung übergehen). Am Samstag geht es endlich wieder einmal um alles oder nichts. Nichts für schwache Nerven, aber wenn es klappt, wird es der emotionalste Titel seit 2002!
Zitat des BAZ-Journalisten Georg Heitz im Dokumentarfilm «Der Topf im Kopf» aus dem Jahr 2002:
- gruusigeSiech
- Erfahrener Benutzer
Ach, und das schreibt einer mit der Signatur "Zanni geh weg".faederli hat geschrieben:Merci an Roto und anderi Unterbeliechteti, ihr händ mit euerer Polemik, Gepfiffe und Geschreie e guete Teil zur Verunsicherig vom MP bitreit, e tolli Leistig vo euch, den die Goal hätte mer dringend brucht. Genau so mien d fans vom FCB si!!! dr eigene Mannschaft schade und den vo Ehr und so plappere. Löhnd bitte dr FCB in Ruhe und suechet euch anderi Opfer für euer kindisches Getue, nomol merci !!!

[LEFT][/LEFT]
[CENTER]© gruusigeSiech[/CENTER]
@ "Basler Zeitung", "Blick", "20 Minuten" und andere Ideenklauer: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.
[CENTER]
[/CENTER]
@ "Basler Zeitung", "Blick", "20 Minuten" und andere Ideenklauer: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.
[CENTER]
[/CENTER]
- gruusigeSiech
- Erfahrener Benutzer
Das wollte ich von Dir hören.faederli hat geschrieben:Genau, den ic ha ihn no nie uspfiffe, ich schrei nit gege ihn, ich bi eifach mit sine Leistige nit zfriede, checksches ??

[LEFT][/LEFT]
[CENTER]
[/CENTER]
[CENTER]
[/CENTER]
wenn du bim Ispiele vo de eigene Fans so Züg hörsch, glaub mir das goht unter d Hut. Und wenn ich mir den die Halbaffe aalueg wo do schreie, duets mehr weh das mir so Lüt in dr Kurve hän. Hätt no scho mänggmol gern eini Bache, aber Kinder schlo isch nit mi Ding.......The Bacras hat geschrieben:Ich gebe dir Recht, dass es unnötig ist, wobei ich aber nicht denke, dass die Pfiffe etwas an MPs Selbstvertrauen geändert haben.![]()
Das muess natürlich scho e riisegrosse Fuessballer si wennr sini ganzi Künscht wäge 20-30 Lüt wo pfiffe verliert... supper!!faederli hat geschrieben:Merci an Roto und anderi Unterbeliechteti, ihr händ mit euerer Polemik, Gepfiffe und Geschreie e guete Teil zur Verunsicherig vom MP bitreit, e tolli Leistig vo euch, den die Goal hätte mer dringend brucht. Genau so mien d fans vom FCB si!!! dr eigene Mannschaft schade und den vo Ehr und so plappere. Löhnd bitte dr FCB in Ruhe und suechet euch anderi Opfer für euer kindisches Getue, nomol merci !!!

Richtig und i hoff im Fuessball wird das immer eso bliibe und dass d'Tennisfans wie du wieder e Minderheit wärde, wenn d'Mode Fuessball verbi si wird. PRO EMOTIONE, AU NEGATIVI, IM FUESSBALL!!!!!!faederli hat geschrieben:es git Lüt die verliere ihre Rest vo Hirni wegeme aazündete Schal!!!!!!
ka mir guet vorstelle das du pro Dummheit bisch, den bisch nümm so einsam!!!rotoloso hat geschrieben:Richtig und i hoff im Fuessball wird das immer eso bliibe und dass d'Tennisfans wie du wieder e Minderheit wärde, wenn d'Mode Fuessball verbi si wird. PRO EMOTIONE, AU NEGATIVI, IM FUESSBALL!!!!!!
Du kasch mi gern als Modefan bezeichne wenn dir das hilft di Lebe zmeistere. Doch da du jo das gar nit kasch beurteile isch die Ischätzig genau soviel wert wie dr rest vo dine Uesserige,
naja, nüt neues halt....
Auspfeiffen scheint Dein Lieblingsbeschäftigung zu sein, lieber Rotoloso...
Das Auspfeiffen der gegnerischen Mannschaft bringt vielleicht auf 4. Liga-Niveau etwas, aber kaum bei Vollprofis. Das ist doch heutzutage tägliches Brot. Ich würde sogar eher meinen, es kann den Gegner zusätzlich motivieren -> siehe z.B. Hakan gestern abend.
Zudem ist es schlicht und einfach auch unsportlich und primitiv, ebenso wie gegnerische Spieler oder den Schiedsrichter mit Becher und anderem zu bewerfen.
Ich würde sagen, wir täten besser daran, unsere Energie für das Anfeuern der eigenen Mannschaft zu bündeln.
Das Auspfeiffen der gegnerischen Mannschaft bringt vielleicht auf 4. Liga-Niveau etwas, aber kaum bei Vollprofis. Das ist doch heutzutage tägliches Brot. Ich würde sogar eher meinen, es kann den Gegner zusätzlich motivieren -> siehe z.B. Hakan gestern abend.
Zudem ist es schlicht und einfach auch unsportlich und primitiv, ebenso wie gegnerische Spieler oder den Schiedsrichter mit Becher und anderem zu bewerfen.
Ich würde sagen, wir täten besser daran, unsere Energie für das Anfeuern der eigenen Mannschaft zu bündeln.
México Campéon Mundial 2010
- Hennes&Mauritz
- Erfahrener Benutzer
84% vo de Teilnähmer an dere Umfrog sinn aber gliicher Meinig wie ich... scho no blöd gäll?Hervé hat geschrieben: 4. Liga-Niveau etwas, aber kaum bei Vollprofis. Das ist doch heutzutage tägliches Brot.