Bruch Tickets für e Mittwuch
Bruch Tickets für e Mittwuch
wo ka ich tickets go kaufe?
Weiss öbe gar nüm wie ichs letscht mol gmacht ha
gots über ticketcorner?
bitte hälfet mir schnäll, merci
Gruess
gots über ticketcorner?
Gruess
- brewz_bana
- Erfahrener Benutzer
Noch Tickets für YB-FCB im Fanshop erhältlichUrlauber hat geschrieben:wo ka ich tickets go kaufe?
gots über ticketcorner?
Gruess
Zwischen Montag, 8. Mai 2006, 15.00 Uhr und Mittwoch, 10. Mai, 16.30 Uhr gelangen im Fanshop des FCB im St. Jakob-Park noch die folgenden zusätzlichen Tickets für das Spiel YB-FCB vom 10. Mai 2006 im Berner Stade de Suisse in der Verkauf:
Rund 270 Tickets für Erwachsene zum Preis von CHF 30.00
Rund 160 Tickets für Studenten/Lehrlinge zum Preis von CHF 25.00
fcb.ch
----------------
od. https://ticket.stadedesuisse.ch/index.aspx?vid=342560 bstelle und an dr spezialkasse abhole
od. diräkt am mittwuch z bärn
F.R.B. - Freie Republik Basel
- Zeekadeethee
- Benutzer
- Benutzer
Denn lytisch halt mol aa, und frogsch, obs au no uf Rächnig wurd go.Urlauber hat geschrieben:i ha öbe kei kredit oder postkarte... dasch dr dräck .-((
S letscht mol het by mir d Postcard nit funktioniert, und noch me Delifon händs mer d Tix uf (Vorus-)Rächnig gschiggt. Allerdings isch das meh als ai Wuche vor em Aapfiff gsi.
¨
dr fcbfanshop het am morge keini mehr kah.
aber bärn het no e paar per kurier uf basel lo schigge. die werde öbbe am zwei dört si.
wer das nid wot riskiere, cha ufs ticketing alüte. denne werde tickets mit eme izahligschien gschiggt. hesch si am mittwuch im briefkaschte.
so han ichs gmacht
hehe aber muessch gedult ha, es isch immer bsetzt
Ticketing
Ticketing STADE DE SUISSE / BSC Young Boys
Papiermühlestrasse 77 (1. Stock)
3014 Bern
Tel: +41 31 344 88 77
Mo - Fr 09.00 - 12.00/14.00 - 17.00
dr fcbfanshop het am morge keini mehr kah.
aber bärn het no e paar per kurier uf basel lo schigge. die werde öbbe am zwei dört si.
wer das nid wot riskiere, cha ufs ticketing alüte. denne werde tickets mit eme izahligschien gschiggt. hesch si am mittwuch im briefkaschte.
so han ichs gmacht
hehe aber muessch gedult ha, es isch immer bsetzt
Ticketing
Ticketing STADE DE SUISSE / BSC Young Boys
Papiermühlestrasse 77 (1. Stock)
3014 Bern
Tel: +41 31 344 88 77
Mo - Fr 09.00 - 12.00/14.00 - 17.00
- Dr_Joggeli
- Benutzer
Noch Tickets für YB-FCB im Fanshop erhältlichNoch Tickets für YB-FCB im Fanshop erhältlich
Zwischen Montag, 8. Mai 2006, 15.00 Uhr und Mittwoch, 10. Mai, 16.30 Uhr gelangen im Fanshop des FCB im St. Jakob-Park noch die folgenden zusätzlichen Tickets für das Spiel YB-FCB vom 10. Mai 2006 im Berner Stade de Suisse in der Verkauf:
http://www.fcb.ch
http://www.fcb.ch
Was der Sonnenschein für die Blumen ist, das sind lachende Gesichter für die Menschen. 

Kauf das Ticket doch einfach vor dem Stadion. Es wird sicher nicht ausverkauft sein.Urlauber hat geschrieben:wo ka ich tickets go kaufe?
gots über ticketcorner?
Gruess
Ach, wie gut, dass niemand weiss,
dass ich Rumpelstilzchen heiss!
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
jo nämmli!!!!!!!!! s'wankdorf wird nämmlich übermoorn, wie eigentlich jedes spiel in dere saison, au widdr ussvrkauft syyy........drmichi hat geschrieben:jo scho, finds eifach schaad wenn denn söttigi nüme ihne chömme wo immer gön
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
- SHELLibaum
- Erfahrener Benutzer
Oje hesch du Problem....baschtard hat geschrieben:hass...
gosch uf yverdon oder thun und gsehsch (fascht) kei sau, aber in bern denn wänn alli drbi si, damit sie in 342559 johr chönne sage wie toll dass es gse isch o.O

Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

-
- Erfahrener Benutzer
in Bern bekunnsch sie genau so vor em tüürli...Dark Coyote hat geschrieben:oje jetzt muess mehr wieder wäg dene Tix go umeseggle? Oder cha mehr nid in Bern eifach Tix für e Gästesektor ha?
No lustig im Buurestadion in SH bechunsch die vor em tüürli!
Ach, wie gut, dass niemand weiss,
dass ich Rumpelstilzchen heiss!
- Spirit of St. Jakob
- Erfahrener Benutzer
Schiebt doch keine Panik! Ich habe heute Morgen auf der Internetseite von YB Tickets bestellt und hole sie vor dem Match an der Spezialkasse ab. Laut Internet hatte es noch über 12'000 Stück, also beinahe die Hälfte des gesamten Stadions. Man muss ja nicht unmittelbar im Gästesektor sein, ich habe meine Plätze gerade neben dem Gästesektor, kommt ja auf dasselbe raus. Das Wankdorf ist momentan das grösste Stadion der Schweiz, es wird garantiert nicht voll sein am Mittwoch Abend, wäre ja wohl DIE Sensation! Im Notfall hat es im YB-Sektor auf dem Balkon noch unzählige freie Plätze (laut Internet).
Also, alles easy!
Also, alles easy!
Eine Diskussion ist unmöglich mit jemandem, der vorgibt, die Wahrheit nicht zu suchen, sondern schon zu besitzen.
-
- Erfahrener Benutzer
- Spirit of St. Jakob
- Erfahrener Benutzer
Uf dr Site vo Stade de Suisse hets wunderbari Plän, dört kriegt me alles wo me brucht. Alli voll in Panik oder was?unbekannt hat geschrieben:ha jetzt tickets bstellt und muess die ar spezialkasse 2 (sempachstr/annexgebäude) abhole, aber ke plan wo das isch, isch das bem stadion oder wo![]()

Eine Diskussion ist unmöglich mit jemandem, der vorgibt, die Wahrheit nicht zu suchen, sondern schon zu besitzen.
Die isch bim Bäregrabe, links vorne drah.unbekannt hat geschrieben:ha jetzt tickets bstellt und muess die ar spezialkasse 2 (sempachstr/annexgebäude) abhole, aber ke plan wo das isch, isch das bem stadion oder wo![]()
Nei, die isch dängg scho grad bim Stadion, Ecke sempachstr/annexgebäude

Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)

-
- Erfahrener Benutzer
Die Spezialkasse ist gleich beim Stadion auf der Seite des Gästesektors. Vom Bahnhof Wankdorf kommend einfach am Eingang zum Gästesektor vorbei und wenn das Stadion fertig ist, kommt links die Kasse...unbekannt hat geschrieben:ha jetzt tickets bstellt und muess die ar spezialkasse 2 (sempachstr/annexgebäude) abhole, aber ke plan wo das isch, isch das bem stadion oder wo![]()