sorry er het nid gwüsst, dass me bi euch in der Familie das so machtDLX hat geschrieben:du?
versuecheds doch eifach mol mit chli Niveau
So ... bi sit letschtem Dunnschtig und em St.Gülle SpielSão Paulino hat geschrieben:Lange nichts mehr gelesen vom Monarch.
Auf der Homepage seines Klubs Club Deportivo El Nacional (http://www.elnacional.ec) und auf der Seite http://www.futbolecuador.com stehen Informationen, wonach Felix nach Griechenland zu Olympiakos wechseln dürfte...![]()
Nit ganz vergässe bitte:Basler_Monarch hat geschrieben:So ... bi sit letschtem Dunnschtig und em St.Gülle Spiel
nümm richtig im Forum gsi, welli ha miesse Geld verdiene,
drum mini lang uf sich wartendi Antwort.
Scheiss Nochricht wegem Borja, het minere Meinig noch
einiges druf ... Olympiakos isch aber nid irgend e Verein,
vo dem her könntis ohni wiiteres si, dass es schlussendlich
e Geldfroog gsi isch bi mögl. Entscheid. Vor allem wenn
d'Recht nid bim Spieler "ligge" (und au nid bi sim Verein)
sondern bi dene Investore, od dr Brueder vom Ronaldinho
tuet repräsentiere. Meh hätti ihn miess in dr Winterpause
hole, woner (und die besagte Investore) Basel uf dr
Pole Position ka hän.
Wie dem auch sei, es wird sich zeige ... Basel wird
immer wie meh zunere guete Adresse in Europa fyr sonigi
Spieler .. villicht wird uns jo im Summer e andere usem
Huet zauberet.
Do hesch sicherlich nid ganz unrecht, obwohl ichBeckenpower hat geschrieben:Nit ganz vergässe bitte:
D'Nit EU-Ussländerregelig (bsunders mit däre verschissene 4-1 Verschärfig) hett eventuell do au e starki Rolle gspielt. Was nützts wenn de 10 Ronaldinhos hesch, aber nur 4 spiele chönne, de jo aber trotzdäm alli 10 voll bezahle muesch.
Scheisse! Ein guter Spieler geht uns durch die Lappen!carigool hat geschrieben:![]()
Die Griechen rüsten weiter auf für nächste Saison und verpflichten einen ecuadorianischen Stürmer.
Felix Borja
Mit dem 23-jährigen Felix Borja stockt Olympiakos Piräus das Kader für nächste Saison weiter auf. Olympiakos übernimmt den Spieler von El Nacional Quito für ca. 1.5 Mio. Euro. Der Spieler und der Klub haben einen Vierjahresvertrag ausgehandelt.
Borja spielte bereits 6 Partien für die Nationalmannschaft und wird mit Ecuador unter anderem auch ein Gegner der Deutschen an der WM sein.
4-4-2.ch
Schauen wir es realistisch an, Caicedo kommt erst im Herbst, Carignano kommt von einer langen Verletzung, was denkt ihr wird unser Hönggerbueb wohl machen?carigool hat geschrieben:jo leider, dä wär d hammer gsi den hätte mir e neue topsturm mit ihm, carignano und caicedo ka. jetzt hämmer halt no dr eduardo und dr petric.![]()
jo ich weiss scho, mir miend uns am afang vo dr saison wieder mit em petric und eduardo begnügeFenta hat geschrieben:Schauen wir es realistisch an, Caicedo kommt erst im Herbst, Carignano kommt von einer langen Verletzung, was denkt ihr wird unser Hönggerbueb wohl machen?
Carignano muess zerscht emol bewiese, dass er e Topstürmer isch. Bis jetztcarigool hat geschrieben:jo leider, dä wär d hammer gsi den hätte mir e neue topsturm mit ihm, carignano und caicedo ka. jetzt hämmer halt no dr eduardo und dr petric.![]()
in aabetracht das me beidi also nonig vil gseh het, ka me wirgglig nit wüsseQuerdängger hat geschrieben:Carignano muess zerscht emol bewiese, dass er e Topstürmer isch. Bis jetzt
ha i noni viel vo ihm gseh. Dr Caicedo het no kei einzigi Minute in dr Super League gspielt. Also abwarte, was är dört bringt !
Allerdings könnt das Duo no zämme harmoniere. Wär weiss ?
wenn scho wenig goals, denn aber nit no zahlriicheri pföschte/latte schüss, sondern lieber grad richtig drnääbe...carigool hat geschrieben:jo ich weiss scho, mir miend uns am afang vo dr saison wieder mit em petric und eduardo begnüge![]()
den würdi liebe petric und sterjovski näh.