Suche WM Tix CH-F und CZE-ITA
Suche WM Tix CH-F und CZE-ITA
Suche je 2 Tix für die WM-Spiele Schweiz-Frankreich (13.6.Stuttgart) und Tschechien-Italien (22.6.Hamburg). PM
-
- Benutzer
jetz cha mä tickets doch easy uf jede überschriebe loh? was het denn dr sfv gmeint wo mä gschriebe het nur innerhalb vo dr familie cha mä überschriebe loh und suscht muess mä eifach ä bsundere grund ha....ich chum langsam nüm drus. ha nämlich no zwei ch:frankriich und zwei ch:südkorea woni em kolleg möcht überschriebe, also sött das au goh???ScoUtd hat geschrieben:Nimmst lieber meine 2 für Paraguay - Trinidad....
Oder sonst jemand Interesse?
20.06., 21.00, Lautern

Hesch nid s Gfühl dass d Usswyyse kontrolliert wärde, oder?Schwalbenkönig hat geschrieben:jetz cha mä tickets doch easy uf jede überschriebe loh? was het denn dr sfv gmeint wo mä gschriebe het nur innerhalb vo dr familie cha mä überschriebe loh und suscht muess mä eifach ä bsundere grund ha....ich chum langsam nüm drus. ha nämlich no zwei ch:frankriich und zwei ch:südkorea woni em kolleg möcht überschriebe, also sött das au goh???![]()
![]()
Man Stelle sich vor:
10.06.2006, Frankfurt Waldstadion, 19.30
20'000 Engländer stehen vor den Eingängen, jeder sucht seinen Ausweis im Durchschnitt 12,6 Sekunden. Nach 2 Stunden Wartezeit ist John Smith aus Wolverhampton an der Reihe, er hat aber seinen Ausweis nicht dabei. Er wird zurückgewiesen. Was passiert?
CR7 Fanboy
- FC BASEL 1893
- Erfahrener Benutzer
-är got hülend zruck uf dinsle und chunt nieme zruckScoUtd hat geschrieben:Hesch nid s Gfühl dass d Usswyyse kontrolliert wärde, oder?
Man Stelle sich vor:
10.06.2006, Frankfurt Waldstadion, 19.30
20'000 Engländer stehen vor den Eingängen, jeder sucht seinen Ausweis im Durchschnitt 12,6 Sekunden. Nach 2 Stunden Wartezeit ist John Smith aus Wolverhampton an der Reihe, er hat aber seinen Ausweis nicht dabei. Er wird zurückgewiesen. Was passiert?
oder
- es git e masseschlägerei, polizei het kai brot, und den chömend zürcher
Zubi
-
- Benutzer
also wenn irgendwelch Schwizer Tickets hesch wo nid wotsch, hät ich sicherlich interessente wo die nämme au ohni umschribe zum normalpris. glaube ehrlich gseit au nid, dass die Tix mit der ID überprüeffe, vellech Stichprobe aber niemols all. Isch halt jedem Käufer sis eigene Risiko.Schwalbenkönig hat geschrieben:heit jo recht![]()
jä was wurdsch mir denn vorschloh? sölli die tickets woni nid cha go glich bim sfv (ha vo dört tickets) ischicke und atrag stelle zum umschriebe??