Suche WM Tix CH-F und CZE-ITA

Tickets und Sonstiges. Kein Schwarzmarkt!
Antworten
bsc-joker
Erfahrener Benutzer

Suche WM Tix CH-F und CZE-ITA

Beitrag von bsc-joker »

Suche je 2 Tix für die WM-Spiele Schweiz-Frankreich (13.6.Stuttgart) und Tschechien-Italien (22.6.Hamburg). PM

Gizmo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gizmo »

Am letzte Samstig hets zimmlich viel Tschechien-Italien im Ticketshop ka. Aber die aktuelli Verkaufsphase ändet in 20 Minute. Bis am 1.Mai wirsch miese warte
Stand up, for the Socceroos!

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

bsc-joker hat geschrieben:Suche je 2 Tix für die WM-Spiele Schweiz-Frankreich (13.6.Stuttgart) und Tschechien-Italien (22.6.Hamburg). PM
Nimmst lieber meine 2 für Paraguay - Trinidad....

Oder sonst jemand Interesse?

20.06., 21.00, Lautern
CR7 Fanboy

CubaLibre
Erfahrener Benutzer

Beitrag von CubaLibre »

bsc-joker hat geschrieben:Suche je 2 Tix für die WM-Spiele Schweiz-Frankreich (13.6.Stuttgart) und Tschechien-Italien (22.6.Hamburg). PM
willsch nit lieber e saisonkarte? ;)

Schwalbenkönig
Benutzer

Beitrag von Schwalbenkönig »

ScoUtd hat geschrieben:Nimmst lieber meine 2 für Paraguay - Trinidad....

Oder sonst jemand Interesse?

20.06., 21.00, Lautern
jetz cha mä tickets doch easy uf jede überschriebe loh? was het denn dr sfv gmeint wo mä gschriebe het nur innerhalb vo dr familie cha mä überschriebe loh und suscht muess mä eifach ä bsundere grund ha....ich chum langsam nüm drus. ha nämlich no zwei ch:frankriich und zwei ch:südkorea woni em kolleg möcht überschriebe, also sött das au goh??? :confused: :o

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

Schwalbenkönig hat geschrieben:jetz cha mä tickets doch easy uf jede überschriebe loh? was het denn dr sfv gmeint wo mä gschriebe het nur innerhalb vo dr familie cha mä überschriebe loh und suscht muess mä eifach ä bsundere grund ha....ich chum langsam nüm drus. ha nämlich no zwei ch:frankriich und zwei ch:südkorea woni em kolleg möcht überschriebe, also sött das au goh??? :confused: :o
Hesch nid s Gfühl dass d Usswyyse kontrolliert wärde, oder?

Man Stelle sich vor:

10.06.2006, Frankfurt Waldstadion, 19.30

20'000 Engländer stehen vor den Eingängen, jeder sucht seinen Ausweis im Durchschnitt 12,6 Sekunden. Nach 2 Stunden Wartezeit ist John Smith aus Wolverhampton an der Reihe, er hat aber seinen Ausweis nicht dabei. Er wird zurückgewiesen. Was passiert?
CR7 Fanboy

FC BASEL 1893
Erfahrener Benutzer

Beitrag von FC BASEL 1893 »

ScoUtd hat geschrieben:Hesch nid s Gfühl dass d Usswyyse kontrolliert wärde, oder?

Man Stelle sich vor:

10.06.2006, Frankfurt Waldstadion, 19.30

20'000 Engländer stehen vor den Eingängen, jeder sucht seinen Ausweis im Durchschnitt 12,6 Sekunden. Nach 2 Stunden Wartezeit ist John Smith aus Wolverhampton an der Reihe, er hat aber seinen Ausweis nicht dabei. Er wird zurückgewiesen. Was passiert?
-är got hülend zruck uf dinsle und chunt nieme zruck
oder
- es git e masseschlägerei, polizei het kai brot, und den chömend zürcher
Zubi

Schwalbenkönig
Benutzer

Beitrag von Schwalbenkönig »

heit jo recht :)
jä was wurdsch mir denn vorschloh? sölli die tickets woni nid cha go glich bim sfv (ha vo dört tickets) ischicke und atrag stelle zum umschriebe??

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

Schwalbenkönig hat geschrieben:heit jo recht :)
jä was wurdsch mir denn vorschloh? sölli die tickets woni nid cha go glich bim sfv (ha vo dört tickets) ischicke und atrag stelle zum umschriebe??
Schloh vor suechsch eine wo se will kaufe und verkauf se dämm
CR7 Fanboy

Beppo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Beppo »

Schwalbenkönig hat geschrieben:heit jo recht :)
also wenn irgendwelch Schwizer Tickets hesch wo nid wotsch, hät ich sicherlich interessente wo die nämme au ohni umschribe zum normalpris. glaube ehrlich gseit au nid, dass die Tix mit der ID überprüeffe, vellech Stichprobe aber niemols all. Isch halt jedem Käufer sis eigene Risiko.

Balisto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Balisto »

heul doch

Antworten