mr kunnt nur minigolf oder so seich in sinn

vile dangg für gueti tipps!
hehe, daschmer au e rätsel... überall die tupfgliche lääde aber d'fraue hänn doch immer s'gfühl sie finde neui, anderi sacheDigge hat geschrieben:gohsch in e anderi stadt (z.b. bärn oder luzärn) mit ihre bitz go shoppe und käffele. fraue liebe das in andere städt z'shoppe, au wenn si in die genau gliche läde wie do z'basel göhn! :-)
oder sunscht e usflügli, z.b. murte, gruyeres oder so öbis...
nit emol, weisch - wenn sie mit mir und minere kreditkarte unterwägs haltets sich im rahme. wenn sie ohni mi und mit minere kreditkarte unterwägs ysch, wirds langsam kritisch...ebe de hat geschrieben:basic das wird teuer ihne anderi stadt go shoppe![]()
mini hätt e partnerkarte vo minere visa becho, het aber dankend abglehnt, sie heig jo mi deby, denn chönn ich mit dr karte zahle, das chunnt jo eh ufs gliche use...Basic hat geschrieben:nit emol, weisch - wenn sie mit mir und minere kreditkarte unterwägs haltets sich im rahme. wenn sie ohni mi und mit minere kreditkarte unterwägs ysch, wirds langsam kritisch...
wenn sie ohni mi, mit minere kreditkarte und mit ihrne kolleginne unterwägs ysch - denn mues dr basic e wuche lang in d'suppekuchi go ässe![]()
mini hätt e partnerkarte vo minere visa becho, het aber dankend abglehnt, sie heig jo mi deby, denn chönn ich mit dr karte zahle, das chunnt jo eh ufs gliche use...Basic hat geschrieben:nit emol, weisch - wenn sie mit mir und minere kreditkarte unterwägs haltets sich im rahme. wenn sie ohni mi und mit minere kreditkarte unterwägs ysch, wirds langsam kritisch...
wenn sie ohni mi, mit minere kreditkarte und mit ihrne kolleginne unterwägs ysch - denn mues dr basic e wuche lang in d'suppekuchi go ässe![]()
weisch, öb parnerkarte oder nit spielt au kei rolle. schlussändligg bis denn sowieso ych wo berapptDigge hat geschrieben:mini hätt e partnerkarte vo minere visa becho, het aber dankend abglehnt, sie heig jo mi deby, denn chönn ich mit dr karte zahle, das chunnt jo eh ufs gliche use...![]()
ebe nid, mi liebe schatz, wenn du mit dr partnerkarte zahle würdsch, chönnt ich uf dr rächnig genau gseh wieviel vo wellere karte isch...![]()
aso wenn ych ihre e limite vo 200.- pro tag würd setze gäbs 1. nüt z'ässe will sie alle stutz für shopping würd usgäh und 2. würdi denne sex nur vom höresage kenneebe de hat geschrieben:
ne im tag....![]()