Wef 05

Der Rest...
tschanky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tschanky »

sek. Milieu hat geschrieben:POLIZEISTAAT SCHWEIZ!!!

ein nächster schritt zum niedergang....fichierung und repression
an allen ecken und enden....so etwas darf nie wieder vorkommen!!
Willkürliche Personenkontrollen und Verhaftungen bereits beim
Verlassen des Zuges um 13.38 Uhr, mehr als hundert Polizisten
aus dem Aargau und Bern kesselten bereits vor der Einfahrt des Zuges
das gesamte Perron ein!! Viele Demonstranten konnten dem Auslese-
verfahren der Polizei entkommen. Willkür pur: jeder mit schal und kapuze
wurde rausgenommen, sogar normale Reisende welche zum einkaufen
wollten...auch mädchen und kinder unter 16!
Auf dem Weg zum barfi überall Bullen, vereinzelt Personenkontrollen, wieder
nach den selben Kriterien ausgesuchte opfer, aber auch vermehrt wieder
normale und unbeteiligte passanten.
Der Barfi dann bereits früh umstellt, Demoräumungsfahrzeuge beim theater
und massenweise kastenwägen, auch militär fahrzeuge kamen dutzende zum
einsatz...sehr schneller zugriff der bullen...innert 2 minuten war alles
komplett umstellt...danach das lange warten...ziel einzig und allein:
Fichierung und Einschüchterung!!!
Aber niemand liess sich provozieren! die ganze zeit alles sehr fröhlich mit
musik und tanzeinlagen, viel räppli und lachende gesichter, auch wenn
jeder einzelne über die vorgehensweise total empört war. Vereinzelt
unmutsäusserungen von Passanten gegenüber polizei!! Das sei doch alles
nich nötig und völlig übertrieben!! Presse von Beginn weg immer vorort,
nur werden die geschichten morgen wahrscheinlich wieder die selben sein
wie immer!!
Trotzdem: der widerstand hat gewonnen!!! Schade musste diese Demo
durch das harte eingreiffen der Polizei scheitern...doch es war sicher
nicht das ende einer grossen bewegung!!!

WIPE OUT WEF!!!
Rückspiel in ZH
Its a Game
[LEFT]#ayzzendrekk!!![/LEFT]
[LEFT]Wo isch dr Reto ?[/LEFT]
[LEFT]Schaffe isch Geil! Schaffe isch Alles! [/LEFT]

ketzer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ketzer »

tschanky hat geschrieben:Bi hüt in dr city gsy ei Wasserwärfer isch vo dr Zürcher Kapo gsy .Dä isch uf äh Märtplatz gfahre und chumm het er ah ghalte is Fotoshooting vom volk losgange.
Die 6 Maa Besatzig hets nit gans checkt.
ja, ein Bild zum vergessen. Machtdemonstration der besonderen Art. Aber d'Bulle könne bi so grossaaglegte Aktione nochhär sowieso saage. Jäääää, wäre mir nid so dri gange, denn.... BLAH BLAH BLAH

Bild

tschanky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tschanky »

ketzer hat geschrieben:ja, ein Bild zum vergessen. Machtdemonstration der besonderen Art. Aber d'Bulle könne bi so grossaaglegte Aktione nochhär sowieso saage. Jäääää, wäre mir nid so dri gange, denn.... BLAH BLAH BLAH

Bild
Du Papparazzi :D
[LEFT]#ayzzendrekk!!![/LEFT]
[LEFT]Wo isch dr Reto ?[/LEFT]
[LEFT]Schaffe isch Geil! Schaffe isch Alles! [/LEFT]

ketzer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ketzer »

tschanky hat geschrieben:Du Papparazzi :D
]http://img191.exs.cx/img191/420/bild0350lj.jpg[/IMG]

Mr.Nice
Neuer Benutzer

Beitrag von Mr.Nice »

könig hat geschrieben:klaus mannhartt?
zumindest binis e harrrte ma :cool:

Bodesurri
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bodesurri »

Bild
Bild Bild Bild

könig
Erfahrener Benutzer

Beitrag von könig »

Mr.Nice hat geschrieben:zumindest binis e harrrte ma :cool:
fantastisch

Bodesurri
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bodesurri »

dr Klaus Mannhart isch es Arschloch fruehner wo er no FCB und EHC Reportage gmacht het isch er mir echt sympatisch gsi jetzt nuemmi :mad:

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

tschanky hat geschrieben:Bi hüt in dr city gsy ei Wasserwärfer isch vo dr Zürcher Kapo gsy .Dä isch uf äh Märtplatz gfahre und chumm het er ah ghalte is Fotoshooting vom volk losgange.
Die 6 Maa Besatzig hets nit gans checkt.
Vieli älteri Passante hän sich tödlich über d Wasserwärfer uffgreggt... Zitat: Was sueche die Scheiss Zürcher do in Basel, die selle grad wieder uff Züri vereise... Anderi hän numme dr Kopf gschüttlet, au ganz normali Passante, und gfunde, obs dr Polizei eigentlich no guet goht, die heige doch numme friedlich demonstriert...
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

Mr.Nice hat geschrieben:zumindest binis e harrrte ma :cool:
Gäll isch au geil, dass e öbe 3jährige voll dri gloffe isch, willer plötzlich Panik bikoo hett und sich vo dr Mamme losgrisse hett, aber das wird schinbar none Nochspiel gä hän sini Eltere gsait, will e Basler Polizist ihne anschienend grote haig e Aazeig uffzgäh... Die hän nümmi dra dänggt und gmeint, sigi neume andersch und sin vo hinte drii gloffe... Sie hän no wiiter verzehlt, dass sie grad in nöggschte Klaiderlade siige em Klaine neui Klaider go kaufe und dört hett är none Deggi überbikoo, au dr Älteri Brueder hett roti Auge kaa... Vo wäge s hett kaini Verletzte gä, aber sottigs wird halt gärn untere Tisch gwüscht...

Und Tränegas numme will me FRIEDLICH sini Meinig (schissegal ob erlaubt oder nid, me darf doch nid eifach öberem s Muul verbiete) kunddo hett? Jä was isch los, isch d Schwyz neuerdings e totalitäre Staat oder wämmer is witters Demokratie nenne?

Aber au dene sag ich numme eins: Die Gedanken sind frei, wer kann sie erraten, Sie fliehen vorbei, wie nächtliche Schatten. Kein Mensch kann sie wissen, kein Jäger erschießen, mit Pulver und Blei: die Gedanken sind frei.
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen

Haltestelle
Benutzer

Beitrag von Haltestelle »

Bi uns isch d Polizei, verglyche mit anderne Staate, doch harmlos. Die stönn umme und dien bitz Präsenz markiere. Unschuldigi sin läider immer wieder betroffe.
Die erhöhti Polizeipräsenz muess me begriffe, wenn me moll luegt, was alles so lauft an Fuessballmatches und an Anti-WEF-Demos. Nit, dass ich das würd befürworte, aber dass es däne emoll afot stingge, isch jo klar xi. Prävention nennt me das, au wenn me nit genau ka sage, öb so Aktione öppis bringe (wärde).
wennd schwoobe gwinne isch das IMMER worst case.. ©Suffbrueder

Ivolino
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Ivolino »

Wenn's ne stinggt sölle si diheime bliebe...
Und täglich grüsst das Murmeltier :)

bulldog™
Wohnort: ... home sweet home ... my home is my castle ... here and there ...

Beitrag von bulldog™ »

szene basel ? :D
Bild
die ainte kenne mi und die andere könne mi ...
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...

Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"

Bodesurri
Erfahrener Benutzer

Medienmitteilung Meinungs- und Versammlungsfreiheit auch in Basel abgeschafft

Beitrag von Bodesurri »

Quelle
http://www.neuepda.ch

Basel, 29. Januar 2005

Heute sollte um 14.00 Uhr auf dem Barfüsserplatz eine Anti-WEF-Demonstration stattfinden. Zu dieser kam es jedoch gar nicht erst. Die Polizei war von Anfang an mit einem Grossaufgebot präsent. Es dauerte nicht lange, da war das Gelände vor der Barfüsserkirche von mobilen Absperrgittern umgeben. Danach kam die Aufforderung des Einsatzleiters, das Gelände innerhalb von drei Minuten zu räumen und somit diese "illegale" Versammlung aufzulösen. Ein Grossteil der DemonstrantInnen folgte dieser Aufforderung. Es verging etliche Zeit, bis uns endlich mittgeteilt wurde, wo sich der Ausgang aus dem Kessel befindet. Und danach dauerte es noch länger bis wir endlich rausgelassen wurden. Die Personalien wurden aufgenommen, und alle erhielten ein grünes Merkblatt, auf welchem seine Rechte betreffend der Teilnahme an Demonstrationen vermerkt waren.

Was heute geschehen ist, bedeutet den Abbau der demokratischen Rechte und der freien Meinungsäusserung. Das unverhältnismässige Aufgebot der Polizei hatte nur den Zweck, eine Eskalation herbeizuführen. Basel tritt mit dem heutigen Tag endgültig in eine neue Ära des Demokratieverständnisses ein. Zunehmende Repression, Einschränkung der Meinungsfreiheit, Einschränkung der Versammlungsfreiheit, etc. Sieht so unsere Zukunft aus?

Die Neue PdA wird sich auch weiterhin für die Grundrechte aller engagieren. Auch wird sie weiterhin zu solchen Demonstrationen aufrufen und sich aktiv daran beteiligen. Die Neue PdA ist prinzipiell für einen gewaltlosen Widerstand. Uns geht es darum, die Bevölkerung für die globalen Probleme zu sensibilisieren. Zu diesen unzähligen Problemen gehört das Weltwirtschaftsforum in Davos, an welchem sich die selbsternannten "Global Leaders" versammeln, um die weitere Aufteilung und Ausbeutung unseres Planeten zu besprechen, um weitere Kriege zu planen, bei welchem leere Versprechungen gemacht werden und die Teilnehmer allesamt bemüht sind ihr eigenes Image in der Weltöffentlichkeit aufzupolieren.

Wer weiss, mit grosser Wahrscheinlichkeit findet das WEF nächstes Jahr wieder in Davos statt. Aber etwas haben wir trotzdem erreicht: Immer mehr Menschen erkennen, dass das wichtigste nicht unbedingt nur das eigene Wohl ist, sondern, dass es sich lohnt für eine internationale Solidarität zu kämpfen.

Und auch wir werden nächstes Jahr wieder auf der Strasse sein, wenn es heisst: "Wipe out WEF!"

forza_basilea

Beitrag von forza_basilea »

goofy hat geschrieben: Gäll isch au geil, dass e öbe 3jährige voll dri gloffe isch, willer plötzlich Panik bikoo hett und sich vo dr Mamme losgrisse hett, aber das wird schinbar none Nochspiel gä hän sini Eltere gsait, will e Basler Polizist ihne anschienend grote haig e Aazeig uffzgäh... Die hän nümmi dra dänggt und gmeint, sigi neume andersch und sin vo hinte drii gloffe... Sie hän no wiiter verzehlt, dass sie grad in nöggschte Klaiderlade siige em Klaine neui Klaider go kaufe und dört hett är none Deggi überbikoo, au dr Älteri Brueder hett roti Auge kaa... Vo wäge s hett kaini Verletzte gä, aber sottigs wird halt gärn untere Tisch gwüscht...

hani au so eppis mitbegho. aso, ich han aifach gseh, das sone ganz kliine bueb mit schilder vode bulle eifach voll weg dätscht worde isch...!!! voll drnäbe so eppis.... :mad:

MilleGB
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MilleGB »

das scheiss pack het nix z demonstriere do z basel aus ende. Die super sieche mache wieder alles kaputt wie letschtmol i kenn paar wo au ihkesslet worde sin und es isch halt eifach suberer abgloffe do z basel als in züri am bahnhof altstette meh het das eifach baslerisch glöst BRAVO

team17
Erfahrener Benutzer

Beitrag von team17 »

Naja, jeder der an eine Anti-WEF Demo geht und überrascht ist dass die Polizei gross präsents markiert hat den realitätssinn verlohren.

Wen ich mit dem Zug nach Zürich ans FcB Spiel fahre bin ich extrem überrascht wen nicht die Polizei schon am bhf wartet. Jedoch veruteile ich aktionen wie in altstetten natürlich auch, das sie gegen das gesetz gehen.

weis nicht was genau gester auf dem Barfi abgegangen ist, kann es daher auch nicht beurteilen, aber habt ihr ernsthaft etwas anderes als eine personnen kontrolle bei einer unbewilligten Demo erwartet? falls ja seit ihr naiv...

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

MilleGB hat geschrieben:das scheiss pack het nix z demonstriere do z basel aus ende. Die super sieche mache wieder alles kaputt wie letschtmol i kenn paar wo au ihkesslet worde sin und es isch halt eifach suberer abgloffe do z basel als in züri am bahnhof altstette meh het das eifach baslerisch glöst BRAVO
Weissch was wenn du s näggscht mol z Züri mitiipaggt wirdsch ohni, dass d öbis gmacht hesch, sagg ich au BRAVO!

176-671
Benutzer

Beitrag von 176-671 »

MilleGB hat geschrieben:das scheiss pack het nix z demonstriere do z basel aus ende. Die super sieche mache wieder alles kaputt wie letschtmol i kenn paar wo au ihkesslet worde sin und es isch halt eifach suberer abgloffe do z basel als in züri am bahnhof altstette meh het das eifach baslerisch glöst BRAVO
letzten samstag in bern: unbewilligt, alles blieb ruhig (trotz riesen-aufgebot seitens der bullen). die aktionen wurden von allen seiten gelobt, als witzig, kreativ o.ä. bezeichnet

letzten donnerstag in bern: bewilligte demo, alles blieb ruhig (trotz grossem aufgebot seitens der bullen).

was braucht ihr denn noch, um endlich mal zu kapieren, dass es den demonstranten nicht um gewalt geht?

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

team17 hat geschrieben:Naja, jeder der an eine Anti-WEF Demo geht und überrascht ist dass die Polizei gross präsents markiert hat den realitätssinn verlohren.

Wen ich mit dem Zug nach Zürich ans FcB Spiel fahre bin ich extrem überrascht wen nicht die Polizei schon am bhf wartet. Jedoch veruteile ich aktionen wie in altstetten natürlich auch, das sie gegen das gesetz gehen.

weis nicht was genau gester auf dem Barfi abgegangen ist, kann es daher auch nicht beurteilen, aber habt ihr ernsthaft etwas anderes als eine personnen kontrolle bei einer unbewilligten Demo erwartet? falls ja seit ihr naiv...
Naja, aber erwartest du, dass BASEL die ZUERCHER aufbietet, nachdem was sich diese in Altstetten geleistet haben? Ich weiss nicht, aber das kann auch zu einem Boomerang werden und zwar von vielen Bürgern ;)

176-671
Benutzer

Beitrag von 176-671 »

Goofy hat geschrieben:Weissch was wenn du s näggscht mol z Züri mitiipaggt wirdsch ohni, dass d öbis gmacht hesch, sagg ich au BRAVO!
das wird ihm nie passiere. weisch, wenn mer nüt falsches macht oder denkt, hät mer nüt z'befürchte... :rolleyes:

team17
Erfahrener Benutzer

Beitrag von team17 »

176-671 hat geschrieben:letzten samstag in bern: unbewilligt, alles blieb ruhig (trotz riesen-aufgebot seitens der bullen). die aktionen wurden von allen seiten gelobt, als witzig, kreativ o.ä. bezeichnet

letzten donnerstag in bern: bewilligte demo, alles blieb ruhig (trotz grossem aufgebot seitens der bullen).

was braucht ihr denn noch, um endlich mal zu kapieren, dass es den demonstranten nicht um gewalt geht?
leider kann man diesen zwei beispielen, mehr als genug gegenbeispiele anfügen.... deshalb könnt ihr vilicht, falls es so ruhig weiter geht, in 2-3 Jahren damit rechnen komplett in ruhe gelassen zuwerden.

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

team17 hat geschrieben:leider kann man diesen zwei beispielen, mehr als genug gegenbeispiele anfügen.... deshalb könnt ihr vilicht, falls es so ruhig weiter geht, in 2-3 Jahren damit rechnen komplett in ruhe gelassen zuwerden.
Aber ich glaub kuum, wenn d Zürcher Polizei uffbote wird, ich glaub mittlerwiil nämmlig ender an Osterhaas, als das es ruhig bliibt wenn d Zürcher ihre Wasserwärfer neume annestelle :(

MilleGB
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MilleGB »

176-671 hat geschrieben:letzten samstag in bern: unbewilligt, alles blieb ruhig (trotz riesen-aufgebot seitens der bullen). die aktionen wurden von allen seiten gelobt, als witzig, kreativ o.ä. bezeichnet

wär git euch s rächt e demo unbewiligt z mache. Wäre Faschos do demonstiere und d Polizei hät nix gmacht wäred ihr die erschte gsi wo losghült hättet. GLEICHE RECHTE FUER ALLE UND DAS AU FUER DIE LINKE. Usserdäm stimm ich e huffe sache zue gege die demonstriert wird. Aber alles fair, friedlich und legal. Denne ischs für mi kei problem i weiss nur no bi dere super aktion vom schwarze block z Basel . I wohn ebbe nöchi Märtplatz und muess seh wie die schönschti Stadt vor Schwiz wo linkem randale pack zur sau gmacht wird. Also löhnd euri demos bewilige und vrhaltet euch entsprächend no hanni au kei problem drmit.

MilleGB
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MilleGB »

Goofy hat geschrieben:Weissch was wenn du s näggscht mol z Züri mitiipaggt wirdsch ohni, dass d öbis gmacht hesch, sagg ich au BRAVO!
meitli soviel ich weiss isch niemerds vo denne lüt ihpackt worde wo ich kenn.... usserdäm ischs nit ganz s gliche wenn e ahsammlig hesch und alli amene platz stöhn wo zu demo zwäck usgsuecht wird und e zug wo ALLI ummefahrt und meh garkei chance het dä zug z vrloh. Dasch jo nit wirklich e arrgumänt. Wenni dörte ahne gang rächne ich au drmit dasi ihpackt wird, wenni zug fahr nit....

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

MilleGB hat geschrieben:meitli soviel ich weiss isch niemerds vo denne lüt ihpackt worde wo ich kenn.... usserdäm ischs nit ganz s gliche wenn e ahsammlig hesch und alli amene platz stöhn wo zu demo zwäck usgsuecht wird und e zug wo ALLI ummefahrt und meh garkei chance het dä zug z vrloh. Dasch jo nit wirklich e arrgumänt. Wenni dörte ahne gang rächne ich au drmit dasi ihpackt wird, wenni zug fahr nit....
Mir gohts drum, dass unter em Deggmänteli "Randalierer" versuecht wird d Meinigfreiheit usszheble! Und vorallem gohts mir eländ uffe Gaischt was d Ziircher in unsere Stadt zsueche hän! Und wenn du klaini Kinder gsesch wo mit knallrote Auge bi eim dure kemme numme will d Ziircher wiederemol uff alles zielt hän jä denn...

MilleGB
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MilleGB »

tja stellt sich d frog was kleini kinder dörte mache. Im grund gnoh söttsch d eltere vrzeige wäge gfördig vo ihrne goofe aber kei wunder wärde d kinder immer wie dümmer wenn d eltere scho so sin. Nei bitte würdsch du mit dim kind an e unerlaubti demo goh. sig doch bitte objektiv. i bi glaub mit mim vater au scho woni 12 gsi bi andere 1 mai demo gsi aber die isch legal gsi und meh het sich damals no keini sorge miese mache well meh damals no demonstriert het und nit het miese angst ha das alles kaputt gschlage wird

176-671
Benutzer

Beitrag von 176-671 »

MilleGB hat geschrieben:wär git euch s rächt e demo unbewiligt z mache. Wäre Faschos do demonstiere und d Polizei hät nix gmacht wäred ihr die erschte gsi wo losghült hättet. GLEICHE RECHTE FUER ALLE UND DAS AU FUER DIE LINKE. Usserdäm stimm ich e huffe sache zue gege die demonstriert wird. Aber alles fair, friedlich und legal. Denne ischs für mi kei problem i weiss nur no bi dere super aktion vom schwarze block z Basel . I wohn ebbe nöchi Märtplatz und muess seh wie die schönschti Stadt vor Schwiz wo linkem randale pack zur sau gmacht wird. Also löhnd euri demos bewilige und vrhaltet euch entsprächend no hanni au kei problem drmit.
wer git am staat s'recht überhaupt e bewilligung z'verlange? i muess doch nöd zerscht ä bewillig ihole zum sägä was ich wött?! muess ich mir s'recht uf meinigsfreiheit bewillige loh?

und zu dim bischpil mit faschos: wenn diä demonstrieret gohts dä linke garantiert nöd drum, übs bewilliget isch oder nöd, sondern schlichtweg drum, dass diä ä unhaltbari meinig vertretet...

und worum verglichsch diä "demo" gescht jez mit dä letschte in bs? :rolleyes:

176-671
Benutzer

Beitrag von 176-671 »

MilleGB hat geschrieben:meitli soviel ich weiss isch niemerds vo denne lüt ihpackt worde wo ich kenn.... usserdäm ischs nit ganz s gliche wenn e ahsammlig hesch und alli amene platz stöhn wo zu demo zwäck usgsuecht wird und e zug wo ALLI ummefahrt und meh garkei chance het dä zug z vrloh. Dasch jo nit wirklich e arrgumänt. Wenni dörte ahne gang rächne ich au drmit dasi ihpackt wird, wenni zug fahr nit....
im gägäsatz zu dir kenn ich lüt, wo am bahnhof igsackt worde sind, grad nochdems zum zug us sind, ohni was gmacht z'ha. chunnts der bekannt vor???

könig
Erfahrener Benutzer

Beitrag von könig »

Futzdumm, Futzdumm!!!

Bitte Hsd Jetzt Eifach Emol!!!! Biiiiiiiiiiiiitteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!

Antworten