halt mol dini frässi mann!!!Nur So... hat geschrieben:hehe.. ha halt eins gschänkt kriegt...![]()

jäjä...gsehsch mol...kei ahnig...hani halt umme guugelet!Luke hat geschrieben:Wo hast du das Cover her? Ich kenn nur das:
Nid so wie du meinsch..!!! Logischerwiis mues ich denne au dusseblibe wil ich sie nid eleige dusse stoh los..!! Aber das sie jo eh mega kontrolle mache,gang ich lieber mit eltere kollege..!!Winne hat geschrieben:jäjä, das glaubi au! Wohrschins chunt sie sogar in U-Haft...
Hip Hop Honey DVD isch meh schlecht als recht...
also losch dini kollegin sowieso im stich oder ?Fcb-Möndli hat geschrieben:Nid so wie du meinsch..!!! Logischerwiis mues ich denne au dusseblibe wil ich sie nid eleige dusse stoh los..!! Aber das sie jo eh mega kontrolle mache,gang ich lieber mit eltere kollege..!!
Jo sie hed mi gfrogt ob ich gang ich ha gseid jo khasch mit uns mitkho aber da sie eh mega kontrolle mache weissi nid ob du ihne kunnsch..!! Meinsch ich los mir double pact entgoh nur wäge ihre..!!!Nino Brown hat geschrieben:also losch dini kollegin sowieso im stich oder ?
![]()
Hmmm, ich hoffs..!! Ok denne probieris mole, söll sie halt au no e 16 jöhrigi kollegin mitneh das wen sie nid ihne kömme, ich wenigstens go kha...Nino Brown hat geschrieben:nega und stress sin zwar scho cool...aber ich glaub si sin nit so cool als das si 16 jöhrigi groupies nit iinelön, also kai ansgcht kasch si scho mitneh...die häns nötig...
aber wer intressiert DP wenn 3 tag vorhär De La Soul isch...
"ti conviene darmelo, o me lo prendo con la forza..."
genau nämmlig...Fcb-Möndli hat geschrieben:Hmmm, ich hoffs..!! Ok denne probieris mole, söll sie halt au no e 16 jöhrigi kollegin mitneh das wen sie nid ihne kömme, ich wenigstens go kha...
ich verteidige di schtandpunggt...Fcb-Möndli hat geschrieben:was schnurrsch du??![]()
Chillout, vor dr Kasärne stoht dr Winne&Vasil-GANGBANGBUS!!! Jede oobe e neus motto: für am 16te isches: "Come in and find out..."Fcb-Möndli hat geschrieben:Nid so wie du meinsch..!!! Logischerwiis mues ich denne au dusseblibe wil ich sie nid eleige dusse stoh los..!! Aber das sie jo eh mega kontrolle mache,gang ich lieber mit eltere kollege..!!
alte was geht?Vasil Levski hat geschrieben:Chillout, vor dr Kasärne stoht dr Winne&Vasil-GANGBANGBUS!!! Jede oobe e neus motto: für am 16te isches: "Come in and find out..."