Team 2006/2007
- erlebnisorientierter
- Erfahrener Benutzer
Team 2006/2007
Nach em 2:1 gege Neueburg und em erneute Punktverlust vom FCZ, seht also drnoch us dass au in dem Johr der Titel wird gholt. Klar ka no viel passiere, i gang jetzt eifacht mol drfo us dass es längt.
Und trotzt der erfreuliche Nochricht, han ich mr mol so bits Gedanke gmacht über die nöcheri Zuekunft vo unserem FCB.
Dr Grund isch, dass ich vonere Truppe wo e Budget vo über 30 Mio. het, eifacht merh erwarte due (zumindest bi de Heimspiel). D Frog isch, obs sichs lohnt so e Budget zha, weme national zwar meisten dominiert, aber international nit grossi Strick risst? Machts Sinn Spieler zverpflichte wo 10mol so tür oder no mehr sind als dass me e Nochwuchsspieler d Chance git, wo jenachdem mehr bringt?
Den ich gang mol dodrvo us dass dr ein (Degen) oder an der (Chippy?) nach dr WM durchus dr FCB wird verloh. Es wer viellicht dr Zitpunkt sich vo Teil Spieler und au em Trainer (?) ztrenne. Und e Truppe ufzbaue wo Leideschaft zegt, und trotzdem no um dr Meistertitel spielt.
das Team 2006/2007
Goali: Zubi weg, dafür entweder dr Herzog verpflichte oder immene Meili d Chance geh. Als Nr.2 dahinter dr Y. Sommer us dr U21.
Abwehr: Yakin weg. Vo dr U21 no 1-2 Verdeitiger nochezieh (z.B. Ferati oder Baumann)
Mittelfeld: Petric und Mille weg/verkaufe. Mit em Kuzmanovic stoht durchus e Spieler bereit wo die Rolle genauso guet wenn nit so gar besser spielt.
Sturm: Die grössti Problemposition. Do miesste me eine verpflichte. Zuedem aber no evt. dr Kottmann oder so us dr U21 hole/ufezieh
Ich will nit abstritte das dr Gross, in sinere Trainerkarriere extrem viel erreicht het. Das verdient respekt. Aber es wär an dr Zit amene Trainer platz zmache, wo frische Wind bringt. E Trainer wo mit junge Spieler ka umgho. e Trainer wo bereit isch Experimentiere.
Zuschauer: Viellicht wäres mit minere Vorstellig negscht Saison pro Schnitt no 14000 Zuschauer, will mr viellicht ohni witeres 2 oder 3 wäre als mit 10 Punkt Vorsprung 1. Aber mir wer das scheissegal. lieber 3:4 veliere dafür spektakel gseh, als 1:0 gwünne und e Match vomene 5 Liga Niveau
Und trotzt der erfreuliche Nochricht, han ich mr mol so bits Gedanke gmacht über die nöcheri Zuekunft vo unserem FCB.
Dr Grund isch, dass ich vonere Truppe wo e Budget vo über 30 Mio. het, eifacht merh erwarte due (zumindest bi de Heimspiel). D Frog isch, obs sichs lohnt so e Budget zha, weme national zwar meisten dominiert, aber international nit grossi Strick risst? Machts Sinn Spieler zverpflichte wo 10mol so tür oder no mehr sind als dass me e Nochwuchsspieler d Chance git, wo jenachdem mehr bringt?
Den ich gang mol dodrvo us dass dr ein (Degen) oder an der (Chippy?) nach dr WM durchus dr FCB wird verloh. Es wer viellicht dr Zitpunkt sich vo Teil Spieler und au em Trainer (?) ztrenne. Und e Truppe ufzbaue wo Leideschaft zegt, und trotzdem no um dr Meistertitel spielt.
das Team 2006/2007
Goali: Zubi weg, dafür entweder dr Herzog verpflichte oder immene Meili d Chance geh. Als Nr.2 dahinter dr Y. Sommer us dr U21.
Abwehr: Yakin weg. Vo dr U21 no 1-2 Verdeitiger nochezieh (z.B. Ferati oder Baumann)
Mittelfeld: Petric und Mille weg/verkaufe. Mit em Kuzmanovic stoht durchus e Spieler bereit wo die Rolle genauso guet wenn nit so gar besser spielt.
Sturm: Die grössti Problemposition. Do miesste me eine verpflichte. Zuedem aber no evt. dr Kottmann oder so us dr U21 hole/ufezieh
Ich will nit abstritte das dr Gross, in sinere Trainerkarriere extrem viel erreicht het. Das verdient respekt. Aber es wär an dr Zit amene Trainer platz zmache, wo frische Wind bringt. E Trainer wo mit junge Spieler ka umgho. e Trainer wo bereit isch Experimentiere.
Zuschauer: Viellicht wäres mit minere Vorstellig negscht Saison pro Schnitt no 14000 Zuschauer, will mr viellicht ohni witeres 2 oder 3 wäre als mit 10 Punkt Vorsprung 1. Aber mir wer das scheissegal. lieber 3:4 veliere dafür spektakel gseh, als 1:0 gwünne und e Match vomene 5 Liga Niveau
-
- Erfahrener Benutzer
erlebnisorientierter hat geschrieben: Sturm: Die grössti Ich will nit abstritte das dr Gross, in sinere Trainerkarriere extrem viel erreicht het. Das verdient respekt. Aber es wär an dr Zit amene Trainer platz zmache, wo frische Wind bringt. E Trainer wo mit junge Spieler ka umgho. e Trainer wo bereit isch Experimentiere.

Pro Kottmann,erlebnisorientierter hat geschrieben: Sturm: Die grössti Problemposition. Do miesste me eine verpflichte. Zuedem aber no evt. dr Kottmann oder so us dr U21 hole/ufezieh
wobi är in letzter Zyt vorallem im linke Mittelfäld igsetzt wird.
Arthur: "Nicht schlecht Douglas, du hast den Frosch ganz nach Oben gebracht. Aber denke immer daran:
Das Leben ist eine Hure!"
Das Leben ist eine Hure!"
- Nino Brown
- Erfahrener Benutzer
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
gooli: e neue wär scho nid schlächt, so viil bögg und haltbari bäll in einere saison (au nati) sin nid akzepabel. au by bäll wie bim usglych vo xamax isch är zu schwerfällig, das het klar mit em alter z' tue.
verteidigung: e fitte muri zämme mit em majschter wär wohl die ideali besetzig. wird aber wohl nie sowyt ko. zanni schpezialthema, lv mit nakata/berner usreichend.
mf: hämmer gnueg gueti lüüt. woby dr ergic im momänt klar besser isch als duo delgado/degen, wenn sie sich nid schteigere, muess eine vo beidne use. zuedäm bruuche mr e fitte chipperfield, sunscht simmer international nid konkurränzfähig.
schturm: duo petric/eduardo in däre bsetzig klar ungnüegend, eine vo beidne muess use.
verteidigung: e fitte muri zämme mit em majschter wär wohl die ideali besetzig. wird aber wohl nie sowyt ko. zanni schpezialthema, lv mit nakata/berner usreichend.
mf: hämmer gnueg gueti lüüt. woby dr ergic im momänt klar besser isch als duo delgado/degen, wenn sie sich nid schteigere, muess eine vo beidne use. zuedäm bruuche mr e fitte chipperfield, sunscht simmer international nid konkurränzfähig.
schturm: duo petric/eduardo in däre bsetzig klar ungnüegend, eine vo beidne muess use.
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten 
die schwerste tugend ist die objektivität
streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.
"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco

die schwerste tugend ist die objektivität
streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.
"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco
- Nino Brown
- Erfahrener Benutzer
zu klein?Magoo hat geschrieben:Anscheinend zu klein für Gross, wird ausgeliehen wie's aussieht..
PRO SPIELER WIE ABEDI!!!!!!!!!
möchte dich nicht bedrängen, aber von wo erhaschst du dir diese Insider infos?

sig stolz uf d Lüt im stadion...JEDERZIIT
Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T
Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T
- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
also so schlecht sehts nächst saison nit us. do wär denn mol miner meinig noch die ufstellig wo me miner meinig noch nächst saison sött ha (mit möglichst klinem budget ergänzt)
Goal: Diego Benaglio
RV: Zanni (scho ok wenner so witer macht), Dzombic
IV: Majster,Smilj (Muri wäg)
LV: Berner
DM: Ba+Baykal
RM: Degen+Ergic+Kuzmanovic
LM: Chippy, Kuzmanovic
OM: Ergic, Delgado, Rakitic
ST: Eduardo+Caicedo
ach trainer hani vergesse. am liebste dr hitzfeld, aber wil ich jo gseit ha mit klinem budget halt irgend ä andere...
ich glaub das wär es super team für nächst saison...
Goal: Diego Benaglio
RV: Zanni (scho ok wenner so witer macht), Dzombic
IV: Majster,Smilj (Muri wäg)
LV: Berner
DM: Ba+Baykal
RM: Degen+Ergic+Kuzmanovic
LM: Chippy, Kuzmanovic
OM: Ergic, Delgado, Rakitic
ST: Eduardo+Caicedo
ach trainer hani vergesse. am liebste dr hitzfeld, aber wil ich jo gseit ha mit klinem budget halt irgend ä andere...
ich glaub das wär es super team für nächst saison...
- Beckenpower
- Erfahrener Benutzer
Was es ganz klar bruucht isch e rächte Usseverteidiger. Egal wie guet oder schlächt dr Zanni spielt, aber es cha eifach nit sii, dass är uff sinere Position kei Konkuränzkampf hett!!! Und was isch wenn'r sich mol verletze sött?
Im Sturm weissi noni rächt. Do chunnts für mi chlii druff aa wie sich d'Situation bim Carignano bis im Summer entwicklet und wie sehr dr Gross scho ab em Summer uffe Caicedo baut. Wenn beides eher negativ isch brüchtis uff jede fall no e Goalgetter.
Usserdäm müemr uns uff allfälligi Abgäng gfasst mache:
grossi Gfohr:
Degen (= muess nit 1:1 ersetzt wärde, do Ergic und Kuzmanovic das übernämme)
Chipperfield (wenn'r e gueti WM spielt isch d'Gfohr sehr gross. Denn bruuchts unbedingt e neue Maa, sunnscht wird dr Mile no Stammspieler
)
Quennoz (grieggt chum meh e neue Vertrag. Ersatzbankwärmer für ihn, wär mr am liebschte e junge Nochwuchsspieler wo so langsam ans Team anecho cha)
Yakin (grieggt ebbefalls wohl kei neue Vertrag. Wobii bi ihm "Gfohr" s'falsche Wort isch, söll bitte ändlich go. Ersatz isch bereits do)
mittelmässigi Gfohr:
Majstorovic (evtl. WM-Spieler. Wenn'r goht bruuchts unbedingt e neue Abwehrchef)
Nakata (ebefalls evt. WM-Spieler. Do dr Bärner immer besser in Fahrt bruucht, müesst meh ihn nit 1:1 ersetze. Es langt wenn me en junge hinter em Bärner langsam uffbaut. Usserdäm bestoht jo sogar no e chleini Möglichkeit dass dr Kleber zrugg chämti)
immer für Transfergrücht z'ha (stetigi Gfohr)
Delgado (fall's är goht bruuchts en neue Regisseur. Evt. Margairaz? Vielicht chönnti au dr Ergic sin part übernäh und meh holt eine wie dr Delgado vor 2 Joor gsii isch = e junge unfertige Spieler)
Ergic (chunnt immer besser in Fahrt. Wenn är giengti brüüchts e neue Mittfäldmaa als Ergänzig)
Eduardo (so eine wie ihn findet meh so schnäll nüm. Meh müesst denn vermuetlich s'System ändere. Uff jede Fall brüchtis e neue Stürmer)
I hoff i ha keine vergässe
Im Sturm weissi noni rächt. Do chunnts für mi chlii druff aa wie sich d'Situation bim Carignano bis im Summer entwicklet und wie sehr dr Gross scho ab em Summer uffe Caicedo baut. Wenn beides eher negativ isch brüchtis uff jede fall no e Goalgetter.
Usserdäm müemr uns uff allfälligi Abgäng gfasst mache:
grossi Gfohr:
Degen (= muess nit 1:1 ersetzt wärde, do Ergic und Kuzmanovic das übernämme)
Chipperfield (wenn'r e gueti WM spielt isch d'Gfohr sehr gross. Denn bruuchts unbedingt e neue Maa, sunnscht wird dr Mile no Stammspieler

Quennoz (grieggt chum meh e neue Vertrag. Ersatzbankwärmer für ihn, wär mr am liebschte e junge Nochwuchsspieler wo so langsam ans Team anecho cha)
Yakin (grieggt ebbefalls wohl kei neue Vertrag. Wobii bi ihm "Gfohr" s'falsche Wort isch, söll bitte ändlich go. Ersatz isch bereits do)
mittelmässigi Gfohr:
Majstorovic (evtl. WM-Spieler. Wenn'r goht bruuchts unbedingt e neue Abwehrchef)
Nakata (ebefalls evt. WM-Spieler. Do dr Bärner immer besser in Fahrt bruucht, müesst meh ihn nit 1:1 ersetze. Es langt wenn me en junge hinter em Bärner langsam uffbaut. Usserdäm bestoht jo sogar no e chleini Möglichkeit dass dr Kleber zrugg chämti)
immer für Transfergrücht z'ha (stetigi Gfohr)
Delgado (fall's är goht bruuchts en neue Regisseur. Evt. Margairaz? Vielicht chönnti au dr Ergic sin part übernäh und meh holt eine wie dr Delgado vor 2 Joor gsii isch = e junge unfertige Spieler)
Ergic (chunnt immer besser in Fahrt. Wenn är giengti brüüchts e neue Mittfäldmaa als Ergänzig)
Eduardo (so eine wie ihn findet meh so schnäll nüm. Meh müesst denn vermuetlich s'System ändere. Uff jede Fall brüchtis e neue Stürmer)
I hoff i ha keine vergässe
- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
- Beckenpower
- Erfahrener Benutzer
Es gibt 2 Gründe, die deinen Traum platzen lassen:erlebnisorientierter hat geschrieben: Ich will nit abstritte das dr Gross, in sinere Trainerkarriere extrem viel erreicht het. Das verdient respekt. Aber es wär an dr Zit amene Trainer platz zmache, wo frische Wind bringt. E Trainer wo mit junge Spieler ka umgho. e Trainer wo bereit isch Experimentiere.
1. Sind wir im Sommer in der CL-Quali erstmals gesetzt
2. Wird das Stadion ausgebaut nicht verkleinert
Alles andere als eine "kontrollierte" Vorwärtsstrategie würde mich sehr überraschen.
Im mittelfäld hättemer jo no dr rakitic. Rächts verteidigung dr dzombic (trotzdäm wär no e zuesätzliche spiiler für rv nid schlächt)
Im sturm chunnt jo dr caicedo, aber worschinlich wär no e stürmer au nid schlächt.
denne chunnts ebe druffah wär goht. chame worschinlich erscht nach dr wm luege.
Im sturm chunnt jo dr caicedo, aber worschinlich wär no e stürmer au nid schlächt.
denne chunnts ebe druffah wär goht. chame worschinlich erscht nach dr wm luege.
[CENTER]EIN MAL BASEL IMMER BASEL[/CENTER]
Da du die Antwort 'Scheisse' anbietest, nehme ich sie halt. Ich hätte mich sonst für das etwas kultiviertere 'Nein Danke' entschieden.erlebnisorientierter hat geschrieben:Zuschauer: Viellicht wäres mit minere Vorstellig negscht Saison pro Schnitt no 14000 Zuschauer, will mr viellicht ohni witeres 2 oder 3 wäre als mit 10 Punkt Vorsprung 1. Aber mir wer das scheissegal. lieber 3:4 veliere dafür spektakel gseh, als 1:0 gwünne und e Match vomene 5 Liga Niveau
Ich bin jetzt seit genau 36 Jahren matchbesuchender FCB Fan und habe ziemlich lange nicht erfolgreichen (und unterklassigen) Fussball im Joggeli gesehen. Lange genug.
Ich habe als Studi gespart, damit ich freiwillig den doppelten Eintritt bezahlen konnte (wer erinnert sich noch an diese Aktion...), weil's dem FCB dreckig ging.
Deshalb geniesse ich als 'Modefan der 70er Jahre' den Erfolg, den wir jetzt endlich wieder haben. Veränderungen ja. Aber nur welche, die uns noch stärker machen. Ich möchte sehen, wie der FCB 2007 noch in der CL spielt.
Cheerie, how up, do Clown.
Tor: Zubi raus, Crayton rein und Sommer auf die Bank.
Abwehr: Murat zum Mond schießen, eventuell die rechte Seite verstärken.
Die linke ist gut aber es fehlen Alternativen. Kleber ist schon so gut wie weg.
Mittelfeld: Man verfügt über hervorragende (Nachwuchs)-Spieler wie Rakitic und Kuzma. Ein Abgang Delgados würde nicht so extrem ins Gewicht fallen da Ergic den Part übernehmen kann, schließlich hat man ja mit Ba einen Klassespieler auf der Position der #6. Würde mich über Thüring, Kottmann oder Bühler freuen. Zudem Rakitic auch mal ne FAIRE Chance geben.
Das wichtigste: Stereo abgeben!!
Wie siehst eigentlich mit Mesbah aus??
Sturm: Caicedo dürfte Petric gewaltig Dampf unter dem Hintern machen.
Kawe abgeben und dafür Halimi und Sven Jegge ins A-Team holen.
Gross soll bleiben allerdings nur unter der Bedingung das er nicht JEDES Mal die selben 11 Spielen lässt. Sprich: Zubi, Sterjovski und noch ein, zwei andere haben nix in der Aufstellung zu suchen. Kuzma, Rakitc und Crayton mal ranlassen.
Mittelfeld: Man verfügt über hervorragende (Nachwuchs)-Spieler wie Rakitic und Kuzma. Ein Abgang Delgados würde nicht so extrem ins Gewicht fallen da Ergic den Part übernehmen kann, schließlich hat man ja mit Ba einen Klassespieler auf der Position der #6. Würde mich über Thüring, Kottmann oder Bühler freuen. Zudem Rakitic auch mal ne FAIRE Chance geben.
Gross soll bleiben allerdings nur unter der Bedingung das er nicht JEDES Mal die selben 11 Spielen lässt. Sprich: Zubi, Sterjovski und noch ein, zwei andere haben nix in der Aufstellung zu suchen. Kuzma, Rakitc und Crayton mal ranlassen.
Jetzt im Forum als Parede bekannt
- tobi
- Erfahrener Benutzer
Jimmygoal hat geschrieben:Tor: Zubi raus, Crayton rein und Sommer auf die Bank.
Sachverstand wo??
Delgado in der jetzigen Form, vielleicht. Delgado in der Form des vergangenen Herbstes, for get it!
Rechte Seite verstärken! Lass Ercic dort spielen und dann wird diese Seite an Kostanz gewinnen (positiv).
Junge Spieler einbauen, ja. Aber Du musst diesen Spielern Zeit geben!
- Beckenpower
- Erfahrener Benutzer
Genau das schiine vieli do inne nit z'schnalle. Natürlich spielt en Kuzmanovic sälte und en Rakitic nie. Aber eso isches au mol eme Streller, eme P. Degen, eme D. Degen usw. gange. So falsch cha dr Gross also nit liege.tobi hat geschrieben:Junge Spieler einbauen, ja. Aber Du musst diesen Spielern Zeit geben!
Beckenpower hat geschrieben:Genau das schiine vieli do inne nit z'schnalle. Natürlich spielt en Kuzmanovic sälte und en Rakitic nie. Aber eso isches au mol eme Streller, eme P. Degen, eme D. Degen usw. gange. So falsch cha dr Gross also nit liege.
aber doch er isch doch es so ne schlächte schiss trainer, wo vom fuesball kai ahnig het

Delgado ist und bleibt eine Klasse für sich. Keine Diskussion. Dennoch kann man mit dem Geld das man für ihn bekommen würde-denke da so an über 5 Mio Fr.-gut neuinvestieren könnte.tobi hat geschrieben:Sachverstand wo??
Delgado in der jetzigen Form, vielleicht. Delgado in der Form des vergangenen Herbstes, for get it!
Rechte Seite verstärken! Lass Ercic dort spielen und dann wird diese Seite an Kostanz gewinnen (positiv).
Junge Spieler einbauen, ja. Aber Du musst diesen Spielern Zeit geben!
Außerdem: vor 3-4 Jahren hätten dir 30.000 von 33.000 Leuten im Joggeli noch gesagt das hakan Yakin UNERSETZLICH seie; Delgado kam und hat Hakan nun ganz vergessen gemacht. Das gleiche könnte auch mit ihm passieren, Zbinden wird schon einen guten Ersatz finden. Rakitic hat man auch noch!!!
Ach so schlecht ist die rechte Seite dann doch nicht...
Besser SCHWACHE rechte SEITE als STARKE rechte PARTEI(Berlusconi)

Jetzt im Forum als Parede bekannt
[quote="Jimmygoal"]Delgado... vor 3-4 Jahren hätten dir 30.000 von 33.000 Leuten im Joggeli noch gesagt das hakan Yakin UNERSETZLICH seie]
Dr Hakan ISCH unersetzlich gsi zue däm Zytpunkt!
@Threaderöffner:
Mi Vorschlag isch:
- guet (klar, binis dr personifizierti Fuessballsachverstand!)
- scheisse (nö, binis dr personifizierti Fuessballsachverstand)
- mir egal (nö, höggschtens Euch Ignorante, wo kei Ahnig hän vo Fuessball)
...hätt'sch jo wirklich könne Dini Froog e biz differenzierter stelle! I find jo au, me könnt do und dört no öbbis verbessere, aber wägedäm findi s jetzige Team nid eifach scheisse. Und grundsätzlich bini z'friede, wenn si Meischter wärde, was jo momentan au so ussgseht und trotzdäm findi s jetzige Team nid durchwägs guet! Und egal isch's mer erscht rächt nid (wie wohl keim imene Forum wo äxtra fürs Diskutiere über dr FCB do isch!!!).
Dr Hakan ISCH unersetzlich gsi zue däm Zytpunkt!
@Threaderöffner:
Mi Vorschlag isch:
- guet (klar, binis dr personifizierti Fuessballsachverstand!)
- scheisse (nö, binis dr personifizierti Fuessballsachverstand)
- mir egal (nö, höggschtens Euch Ignorante, wo kei Ahnig hän vo Fuessball)
...hätt'sch jo wirklich könne Dini Froog e biz differenzierter stelle! I find jo au, me könnt do und dört no öbbis verbessere, aber wägedäm findi s jetzige Team nid eifach scheisse. Und grundsätzlich bini z'friede, wenn si Meischter wärde, was jo momentan au so ussgseht und trotzdäm findi s jetzige Team nid durchwägs guet! Und egal isch's mer erscht rächt nid (wie wohl keim imene Forum wo äxtra fürs Diskutiere über dr FCB do isch!!!).
- tobi
- Erfahrener Benutzer
[quote="Jimmygoal"]Delgado ist und bleibt eine Klasse für sich. Keine Diskussion. Dennoch kann man mit dem Geld das man für ihn bekommen würde-denke da so an über 5 Mio Fr.-gut neuinvestieren könnte.
Außerdem: vor 3-4 Jahren hätten dir 30.000 von 33.000 Leuten im Joggeli noch gesagt das hakan Yakin UNERSETZLICH seie]
Betreff der rechten Seite habe ich mich zu wenig deutlich ausgedrückt. Ich bin der Meinung, dass die rechte Seite mit dem Duo Zanni/Ergic vollends in Ordnung geht (jedenfalls, was man bis jetzt gesehen hat, hat mir gefallen), da
a) Ergic ein viel konsequenteres Defensiv-Verhalten an den Tag legt als Degen
b) ich im Sommer eh mit dem Abgang von Degen rechne (erst recht, wenn er an der WM teilnehmen sollte)
...und was die starke rechte Partei angeht; sollte Prodi auch nach der Nachzählung noch am Ruder bleiben, ist dies alleweil ein sehr schöner Brunello wert!
Außerdem: vor 3-4 Jahren hätten dir 30.000 von 33.000 Leuten im Joggeli noch gesagt das hakan Yakin UNERSETZLICH seie]
Betreff der rechten Seite habe ich mich zu wenig deutlich ausgedrückt. Ich bin der Meinung, dass die rechte Seite mit dem Duo Zanni/Ergic vollends in Ordnung geht (jedenfalls, was man bis jetzt gesehen hat, hat mir gefallen), da
a) Ergic ein viel konsequenteres Defensiv-Verhalten an den Tag legt als Degen
b) ich im Sommer eh mit dem Abgang von Degen rechne (erst recht, wenn er an der WM teilnehmen sollte)
...und was die starke rechte Partei angeht; sollte Prodi auch nach der Nachzählung noch am Ruder bleiben, ist dies alleweil ein sehr schöner Brunello wert!
ich würde evtl mal gerne ein 4-3-3 system bei uns sehen!
mit diesem kader wo wir jetzt haben + caicedo
----------------zubi---------------
zanni, majstorovic, smiljanic, nakata
degen - delgado - chipperfield
petric - carigano(caicedo)- Eduardo
wäre mal gut dieses system in einem testspiel zu testen, sonst ist ja das rhombus system gut.
meine wunschzugänge: tw, rv, 2 iv, borja im sturm. sonst die abgänge mit guten neuzugänge ergänzen.
mit diesem kader wo wir jetzt haben + caicedo
----------------zubi---------------
zanni, majstorovic, smiljanic, nakata
degen - delgado - chipperfield
petric - carigano(caicedo)- Eduardo
wäre mal gut dieses system in einem testspiel zu testen, sonst ist ja das rhombus system gut.
meine wunschzugänge: tw, rv, 2 iv, borja im sturm. sonst die abgänge mit guten neuzugänge ergänzen.
Wie schon zu füheren Themen auch schon erwähnt:
Zugang: RV, IV, RM, Sturm und Torwart
junge Spieler "heranzüchten" um Stammspieler gut zu vertreten, und dem einen oder anderen als Konkurrent vor die Nase zu setzen (> z.b. Kuzmanovic bei Degen und Chippy)
Mile weg, Zanni wenn er sich so halten kann ok, sonst auch weg.
Falls einer oder mehrere gehen sollten, diese ungefähr gleichwertig ersetzen, wobei einige intern schon für gewisse Positionen in Frage kämen > Egic für Delgado z.b...oder Kuzma für Degen/Chippy.
Zugang: RV, IV, RM, Sturm und Torwart
junge Spieler "heranzüchten" um Stammspieler gut zu vertreten, und dem einen oder anderen als Konkurrent vor die Nase zu setzen (> z.b. Kuzmanovic bei Degen und Chippy)
Mile weg, Zanni wenn er sich so halten kann ok, sonst auch weg.
Falls einer oder mehrere gehen sollten, diese ungefähr gleichwertig ersetzen, wobei einige intern schon für gewisse Positionen in Frage kämen > Egic für Delgado z.b...oder Kuzma für Degen/Chippy.
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/
- Hanegamatschga
- Neuer Benutzer
Ich denke einen Zubi kann man nicht ersetzen, da er für mich im Moment der Chef ist im Team. Hat er einmal einen scheiss Tag, beschiessen ihn die Medien mit Kritik, obwohl das ganze Team, bei einem schlechten Tag von Zubi, nicht überragend spielt. Für mich zeigt dies was für eine wichtige Figur Zubi im Team hat.
Zudem wäre ich dafür, dass der FCB Gökan Inler zurückholt. Ein Junger Hochtalentierter Verteidiger der nach der U21 über einige Stationen zu den Zürcher transferiert wurde.
Zudem wäre ich dafür, dass der FCB Gökan Inler zurückholt. Ein Junger Hochtalentierter Verteidiger der nach der U21 über einige Stationen zu den Zürcher transferiert wurde.
abzugeben:
-yakin
-sterjovski
-nakata
-eventuell zanni. zeigt in letzter zeit jedoch starke verbessereungen...weiter so!!!
-(petric)
auszuleihen:
-mesbah
-baykal
aufstellung 06/07
-------rakitic/carignano--------------------------caiciedo----------------------------------------------eduardo---------------------------------------
-chipperfield-----------------delgado-------------------degen/ergic--------
--berner---------majstorovic---------smiljanic------------------zanni/?-----
-yakin
-sterjovski
-nakata
-eventuell zanni. zeigt in letzter zeit jedoch starke verbessereungen...weiter so!!!
-(petric)
auszuleihen:
-mesbah
-baykal
aufstellung 06/07
-------rakitic/carignano--------------------------caiciedo----------------------------------------------eduardo---------------------------------------
-chipperfield-----------------delgado-------------------degen/ergic--------
--berner---------majstorovic---------smiljanic------------------zanni/?-----