green_day hat geschrieben:wirds schwieriger oder eifach anders?
Beides . Das Prinzip ist ja immer gleich, zuerst alle "Funktionen ausprobieren und dann logische Zusammenhänge rausfinden. Der dritte Teil setz halt noch viel mehr aufs Timing der verschiedenen Klicks
Barty hat geschrieben:hab trotzdem noch tausend fragen... hab glaub langsam alli sache gfunde, wo me cha bewege, aber d'rheifolg, pfffff...
Also d Lösig fürs 2(Text markieren):
1. Schild uf grüene Pfiil stelle, Luke näbedra uffmach, gääls pfili unterem Schild klicke
2. Wenns Männli unte isch, Schild wieder uf rote Punkt dreihe. Kiste aklicke, Bombe kunnt use, sobald s Usruefezeiche überem Männli erschient, gääle Pfil unterem Schild klicke
3. Pinki Rampe über dr Kiste dreimol aaklicke, dass sie abekunnt. Männli klicke (goht ins Huus)
4. Obe Links bi Vogel s Liecht aamache (Stromkreis schliesse) und s Liecht uf d Kanonekuggele ussrichte
5. Vogel aaklicke, wenner kurz vor dr erschte Wolke isch, d wolke aaklicke, Vogel losst Kanonekuggele falle. Dasselbe nomol bi dr zweite Wolke
6. Beidi Stromkreis unter dr Ärde aastelle und bi däm kleine Rad (unterirdisch) dr rächti blau pfil aaklicke. Stääge aklicke.
7. S Männli ussem Huus hole (Glogge) damit s wider ufs Dach klätteret.
8. Wolke kaputt klicke und grad d Kuggele abschiesse.
9. Jetzt isch d Mine ganz links kaputt. Männli wo dört stoht (zoberscht aaklicke) denn jumps abe
10. D Luke im Linke Huus aaklicke (dört wos Männli gstande isch). Es kunnt e Männli und e Schmätterling use. Kurz druf abe ufe Ventilator (bim Männli bi dr Kischte) klicke. Dr Schmätterling länkt das Männli bi dr Kischte ab, währenddäm mit em andere Männli unter dr Kischte durelaufe.
11. Mit däm Männli wo unter dr Kischt duureglatscht isch, dr Hebel betätige ("Brugg" goht uff)
12. S ganz Linke Männl aaklicke
13. Pfil unte bim Wasser nach rächts usrichte
14. S ganz linke Männli aaklicke (Strömig foht aa)
15. Kischte falle loh (Fisch keit ins Wasser und goht and Angle)
16. Strömig abschalte und dr Angler aaklicke. Dä jumpt ganz uffe. Nomol aaklicke
17. Jetzt wider uf die anderi Site. S Männli wider ins Huus locke (Schild uf grüene Pfiil, gääle Pfil klicke)
18. Strömig wieder aastelle
19. S Fänster vom Huus uffmache (grüeni Blobb kunnt abe). Dä grüeni Blobb aaklicke ("frisst" Kischte, jumped ins Wasser und explodiert). Strömig wider abstelle
20. Wieder d Schaltkreis unter dr Ärde aklicke unds blaue Pfili nach links, Stääge aaklicke (fahrt zur grosse Kischte).
21. Männli ussem Huus lüüte, und wenns bi dr Kischt isch, d Kischt ufmache.
22. Jetzt kunnts miteme Fahrzüüg usse, wenns im Wasser isch s Unterwasser-Tor uffmache (Das goldige Teil bim Linke Huus)
23. Jetzt no die zwei "brennende" Lampe unter dr Ärde aastelle und FERTIG