Merci an die Mitgreiste
Merci an die Mitgreiste
Thanks, für eure support isch geil gsi im TV z luege und zwüsse dass Basler do sin au wenn i nit ha chönne mitcho...
Echt e tolli sach gsi
MERCI
Echt e tolli sach gsi
MERCI
Au vo mir danke an alli wo die Reis uff sich gno hänn, au ihr händ e grosse verdienscht am Erfolg vom FCB. Stolz uff euch.
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
also eso schlächt isch er jetzt au nid gsi, dr support...rotoloso hat geschrieben:Au vo mir danke an alli wo die Reis uff sich gno hänn, au ihr händ e grosse verdienscht am Erfolg vom FCB. Stolz uff euch.

es kunnt ebbe so wies kunnt und so wies kunnt kunnts ebbe guet!
es kunnt ebbe so wies kunnt und so wies kunnt kunnts ebbe guet!
-
- Erfahrener Benutzer
tschoess sin die abgange nachem 4:1 und schlusspfiff...selte sooebis ghoert...
geile trup gsi, haet unvergesslich werde koenne...
eifach nur leeri und konsternation...
merci an reiseleiter wwa, sektion arschloechle im pizzahut, dr crazy frog und sabine vo Hello Air...
mied....totmied....but still awake!
gruess an die wo immerno im bus sin uf dr heimfahrt
geile trup gsi, haet unvergesslich werde koenne...
eifach nur leeri und konsternation...
merci an reiseleiter wwa, sektion arschloechle im pizzahut, dr crazy frog und sabine vo Hello Air...
mied....totmied....but still awake!
gruess an die wo immerno im bus sin uf dr heimfahrt

Love is like Graffiti on a train meaning love isn't easy to explain
-
- Erfahrener Benutzer
- GRANDE BASILEA
- Erfahrener Benutzer
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
du seischs, trotz 3.5 Stund schlof und alne no so vernünftige GedanggeMayor hat geschrieben:Bittschön, isch gärngscheh...
Aber die verdammti leeri will äfach nidd wäg...![]()
diä Leeri nach däm Uusflug isch eifach riesig, i hoff dr Büne cha mi kuriere hüt zobe
*sing* MIR STÖHN IMMER HINTER DIR... *sing*
*stolzbin* (Gueti Idee gsi alli chli nöcher zämezrugge)
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
-
- Erfahrener Benutzer
- *BEBBI*4ever!!!
- Erfahrener Benutzer
- GRANDE BASILEA
- Erfahrener Benutzer
- Basler_Monarch
- Erfahrener Benutzer
.. obwohl min Schatz zem iischlofe het welle wie üblich,Domingo hat geschrieben:du seischs, trotz 3.5 Stund schlof und alne no so vernünftige Gedangge
diä Leeri nach däm Uusflug isch eifach riesig, i hoff dr Büne cha mi kuriere hüt zobe
*sing* MIR STÖHN IMMER HINTER DIR... *sing*
*stolzbin* (Gueti Idee gsi alli chli nöcher zämezrugge)
kuschele, d'Gedangge sin neume andersch gsi.
Ich hoff, dasde scho Fürobe hesch oder bald wirsch ha,
damit de besagti Büne kasch treffe.
Was selli anders sage, ich weiss nid, högschtens, di
letschte Satz isch mir positivermasse noch gange.
-
- Erfahrener Benutzer
nai, wenn i dehaim bliibe wär - i hätt's nit ussghalte, i hätt glaub s allererschte mol in mim lääbe zwanzig minute vor schluss dr färnsee abgstellt, well i's nimm ussghalte hätt!The Bacras hat geschrieben:Man hätte sich das Geld sparen können,.. ich hätte auch vor dem TV genau so gut leiden können![]()

aber i stadion dr färnsee abzstelle isch laider (oder zem gligg) no schwiirig
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
erscht inerer Stund und Konzertbeginn 20.00 im Volkshuus zBasel (Büne = Patent OchsnerBasler_Monarch hat geschrieben:.. obwohl min Schatz zem iischlofe het welle wie üblich,
kuschele, d'Gedangge sin neume andersch gsi.
Ich hoff, dasde scho Fürobe hesch oder bald wirsch ha,
damit de besagti Büne kasch treffe.
Was selli anders sage, ich weiss nid, högschtens, di
letschte Satz isch mir positivermasse noch gange.

Gruess
FC Basel, ai Liebi!!!
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
[quote="Domingo"]erscht inerer Stund und Konzertbeginn 20.00 im Volkshuus zBasel (Büne = Patent Ochsner ]
Das öber dr B. Huber nid kennt?

Simmer am fünfi au bim Joggeli iidrudlet, wie immer isches SzeneTour mässig gsi...
Merke: Wenn die Szene eine Reise tut - Kann sie viel erzählen
PS. Hanis gescht nachem Match gschlotteret vor Kälti wiene Schlosshund, will ich so uffem Adrenalinkick gsi bii, während 90 Minute...
Das öber dr B. Huber nid kennt?

Simmer am fünfi au bim Joggeli iidrudlet, wie immer isches SzeneTour mässig gsi...
Merke: Wenn die Szene eine Reise tut - Kann sie viel erzählen
PS. Hanis gescht nachem Match gschlotteret vor Kälti wiene Schlosshund, will ich so uffem Adrenalinkick gsi bii, während 90 Minute...
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
- Corpsegrinder
- Erfahrener Benutzer
So ein Quatsch. Vor dem TV hätte ich auch abartig gelitten, aber der Moment vom 4:1 im Stadion war einfach etwas vom heftigsten, das ich je erlebt habe. Tränen im Block, eine geschlossene Stille, während dich 25'000 Engländer auslachen und in den beiden Blöcken nebenan den Max machen. Dazu diese elende Musik (ja, ich habe beim 1:1 und 2:1 noch mitgetanzt...)!! Diese fünf Minuten waren die Hölle!
Hey Goofy, schön dass de mitkoh bisch, hoff bisch guet heimkoh!

Gruss auch noch an Bulldog. Schade, dass ich deinen Auftritt bei der Hinfahrt verpasst habe!
Hey Goofy, schön dass de mitkoh bisch, hoff bisch guet heimkoh!

Gruss auch noch an Bulldog. Schade, dass ich deinen Auftritt bei der Hinfahrt verpasst habe!

[quote="Corpsegrinder"]So ein Quatsch. Vor dem TV hätte ich auch abartig gelitten, aber der Moment vom 4:1 im Stadion war einfach etwas vom heftigsten, das ich je erlebt habe. Tränen im Block, eine geschlossene Stille, während dich 25'000 Engländer auslachen und in den beiden Blöcken nebenan den Max machen. Dazu diese elende Musik (ja, ich habe beim 1:1 und 2:1 noch mitgetanzt...)!! Diese fünf Minuten waren die Hölle!
Hey Goofy, schön dass de mitkoh bisch, hoff bisch guet heimkoh! ]
Wieso sell ich nid guet heiko sii?
Hey Goofy, schön dass de mitkoh bisch, hoff bisch guet heimkoh! ]
Wieso sell ich nid guet heiko sii?

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
ja, war wirklich ne reise mit der ganzen bandbreite an emotionen. war m.e. in den letzten 10 minuten die beste stimmung eines heimteams für ihre mannschaft welche ich bis dato 'live' erlebt habe (keine ahnung ob das am tv auch so rüberkam). die zuvor hart gedissten tommies gaben am schluss wirklich alles und waren danach voller schadenfreude - verdammt...!!Corpsegrinder hat geschrieben:So ein Quatsch. Vor dem TV hätte ich auch abartig gelitten, aber der Moment vom 4:1 im Stadion war einfach etwas vom heftigsten, das ich je erlebt habe. Tränen im Block, eine geschlossene Stille, während dich 25'000 Engländer auslachen und in den beiden Blöcken nebenan den Max machen. Dazu diese elende Musik (ja, ich habe beim 1:1 und 2:1 noch mitgetanzt...)!! Diese fünf Minuten waren die Hölle!
gästesupport war anständig - nur schade, dass der bis in die letzten sekunden zum greifen nahe einzug ins semifinale so wenige BASLER mobilisierte. war trotz allem ne feine fahrt und ich bin felsenfest überzeugt, dass diesmal keine 30jahre mehr vergehen müssen bis zu einem ähnlich grossen erfolg.
p.s. mir sin so breeeiit.....