Werbe-Umrage- sonstige Telefonanrufe

Der Rest...
Scott
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Scott »

Kawa hat geschrieben: entspr. viel bleibenden Eindruck hinterlässt das :p
naja, wie du seisch wohl nid, aber er het wieder es paar minute verlore wo er kei stutz verdient...und das kackt en sicher ah...
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Scott hat geschrieben:naja, wie du seisch wohl nid, aber er het wieder es paar minute verlore wo er kei stutz verdient...und das kackt en sicher ah...
Gleicht sich durch diejenigen hier aus, die sofortiges auflegen empfehlen :D

Chris Climax
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chris Climax »

Werbeanrufe kriege ich keine mehr seit ich meine Privatnummer aus dem Telefonbuch habe streichen lassen. Was auch nicht mehr vorkommt sind Anrufe von ehemaligen Klassenkameraden die rumnerven betr. Teilnahme an Klassenzusammenkünften.

Was ich dadurch leider nicht abstellen konnte sind die unsäglichen Probealarm-Anrufen von den Zivilschutzidioten. Die klingeln ca. 2x pro Monat das halbe Haus wach obwohl ich seit zwei Jahren aus Prinzip nicht mehr rangehe wenn's so komisch klingelt. :D

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

Also ich habe mich jetzt mal auf der Robinsonliste eintragen lasse, dass sollte helfen. Das mit dem Stern im Telefonbuch geht nicht, da ich nicht im Telefonbuch stehe. Mich findet man auch nicht in Onlinetelefonbüchern oder im Twixtel. Für sowas gibts die Blacklist bei der Swisscom.

Ich nehme mal an, dass die Nummer über Bestellungen bekannt wird, bei der man die Nummer angibt. Die Firmen werden die Daten wohl untereinander austauschen oder eben verkaufen.

Nicht abnehmen ist ja gut und recht. Aber meine Frau kam heute Morgen von der Schicht nach Hause und bis zum Mittag hat das Telefon 5!! (fünf)!! mal geklingelt und immer waren so Arschl.... daran! Weiter haben auch Banken und die Telefongesellschaften unterdrückt Nummern.

Ich werde wohl in Zukunft das Telefon abnehmen und wenn so ein Heini dran ist das Telefon an eine Musikboxe halten und Finntroll oder dergleichen mit voller Lautstärke laufen lassen...........ich werde meine Erfahrungen hier mitteilen.
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou C. Fire »

Kawa hat geschrieben:All dies ach so witzigen Sprüche hat der andere dummerweise schon tausende Male gehört, entspr. viel bleibenden Eindruck hinterlässt das :p
Du froogsch sicher noch dr E-mail Adrässe und schiggsch ene eins von Dine tolle Bildli...
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

AJZ
Neuer Benutzer

Beitrag von AJZ »

:D !!

ringring!
grossmami:"hallo?"
telefonfrau:"jä guete dag frau xyz! ich bi vo der firma gnäggnäg.. und ha ihne welle sage, das wenn si ab jetz ei johr lang s heftli gwägwäg.. aboniere, schigge mir si 2 wuche in d ferie."

grossmami:"jää, aber ich bi jetz grad 3 wuche in maurizius gsi"
telefonfrau:"jä, wette si denn gärn ind skiferie"
grossmami:"nei, ich wott nid ind skiferie, ich gang nur ind sunne und död bini grad gsi, dange. ich wott nüd."
telefonfrau:"jä und sunscht? e wellness weekend?"
grossmami:"nei, ich bi doch jetz grad 3 wuche in maurizius gsi!"
telefonfrau:"jä wie könne mer si denn glügglich mache?"
grossmami:"in däm das si jetz ändlig abhänge!!"

hehehe!! bi fascht abegang näbedra!
So why do we choose the boys that are naughty?
I dont fit in so why do you want me?
I know I cant tame you...but I just keep trying

Cause I still love to wash in your old bathwater
Love to think that you couldnt love another
I cant help it.. your my kind of my man

Beckenpower
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Beckenpower »

AJZ hat geschrieben: :D !!

ringring!
grossmami:"hallo?"
telefonfrau:"jä guete dag frau xyz! ich bi vo der firma gnäggnäg.. und ha ihne welle sage, das wenn si ab jetz ei johr lang s heftli gwägwäg.. aboniere, schigge mir si 2 wuche in d ferie."

grossmami:"jää, aber ich bi jetz grad 3 wuche in maurizius gsi"
telefonfrau:"jä, wette si denn gärn ind skiferie"
grossmami:"nei, ich wott nid ind skiferie, ich gang nur ind sunne und död bini grad gsi, dange. ich wott nüd."
telefonfrau:"jä und sunscht? e wellness weekend?"
grossmami:"nei, ich bi doch jetz grad 3 wuche in maurizius gsi!"
telefonfrau:"jä wie könne mer si denn glügglich mache?"
grossmami:"in däm das si jetz ändlig abhänge!!"

hehehe!! bi fascht abegang näbedra!
:D :D :D i verreg!!!!

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

Kawa hat geschrieben:All dies ach so witzigen Sprüche hat der andere dummerweise schon tausende Male gehört, entspr. viel bleibenden Eindruck hinterlässt das :p
Jezz wysse mir au ändligg was du schaffsch Kawasaki-San. Elände Delifonischt du.
Erster, Einziger und Bester!

*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)

aber nid dr Josef

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Grga Mali hat geschrieben:Jezz wysse mir au ändligg was du schaffsch Kawasaki-San. Elände Delifonischt du.
Hahaha Zigünerli ...

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

Kawa hat geschrieben:Hahaha Zigünerli ...
Sag mir dass du das no nie gmacht hesch...

Schweers uf dini Kawasaki!
Erster, Einziger und Bester!

*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)

aber nid dr Josef

d123
Erfahrener Benutzer

Beitrag von d123 »

repplyfire hat geschrieben:I ha au sau viel ka. Aber sit öpä 2 Monet isch gar nüt me. Eifach nie öpis kaufe und s telefon sälte abneh bi so komische unterdrückte arüef. Denn hörts uf.
gwüssi probieres täglich und das während wuuche....
"May you be in heaven half an hour, before the devil knows you are dead"

Schooffseggel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Schooffseggel »

geil isch au no, wenn z.b. aine vo sunrise aalyttet und aim will verzelle, ass me bis jetz viiiiiiil z viil fir's delifoniere zaalt blablabla.
gar nit antwoorte, sondern grad e geegefroog stelle, so à la
ich: "rasch eppis anders, interessiere si sich au fir fuessball"
sunrise-typ: "ähm, nai und daas goot's jetz äigentlig nit, ich ha iine welle..."
ich: "woooooooooooooaaaaaaaas? si interessiere sich nit fir fuessball? aber wisse, iiri firma sponseret doch d live-iberdraagige uff sat.1, waiss iire chef, ass si das nit interessiert? kan i mol iire chef ha?"

und wenn denn wirgligg dr chef ans delefon kunnt
ich (ganz hässig): "si, das isch jo e zuemuetig, iire aagstellte het mi jetz die längschti zyt mit irgendwelche sache wäge fuessball und fäärnseeiberdraagige vollgschnuurt? was sell daas aigentlig?"
etc.

was au no nytzt sin so sache wie: "ou 'tschuldigung, s het grad an dr huusdyyre glytte, ai momänt bitte" - und denn dr hörer aaneleege und fimf minute waarte.
falls dr ander drnoo daatsächlig no dra isch; s ganze wiederhoole so à la: "ou, s wasser isch grad am iberkoche", "dr glai bruucht dringend frischi windle", "shit, i ha vergässe, s wasser vo dr badwanne abzstelle" . . .
irgendwenn git är uff!

Basilou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basilou »

Schooffseggel hat geschrieben:geil isch au no, wenn z.b. aine vo sunrise aalyttet und aim will verzelle, ass me bis jetz viiiiiiil z viil fir's delifoniere zaalt blablabla.
sunrise-typ: "ähm, nai und daas goot's jetz äigentlig nit, ich ha iine welle..."
ich: "woooooooooooooaaaaaaaas? si interessiere sich nit fir fuessball? aber wisse, iiri firma sponseret doch d live-iberdraagige uff sat.1, waiss iire chef, ass si das nit interessiert? kan i mol iire chef ha?"

ich (ganz hässig): "si, das isch jo e zuemuetig, iire aagstellte het mi jetz die längschti zyt mit irgendwelche sache wäge fuessball und fäärnseeiberdraagige vollgschnuurt? was sell daas aigentlig?"
etc.
Ganz geil!!

Mängmol beduur ich's fascht, dass bi mir unterdesse keini so Type meh alütte. Je nach däm ka me si ebe scho geil fertigmache... :cool:
© Basilou, 2024

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

[quote="Schooffseggel"]geil isch au no, wenn z.b. aine vo sunrise aalyttet und aim will verzelle, ass me bis jetz viiiiiiil z viil fir's delifoniere zaalt blablabla.

etc.

was au no nytzt sin so sache wie: "ou 'tschuldigung, s het grad an dr huusdyyre glytte, ai momänt bitte" - und denn dr hörer aaneleege und fimf minute waarte.
falls dr ander drnoo daatsächlig no dra isch]

Am beschte isch am Schluss z sage, uups ha ganz vergässe, ich lueg jo numme noch de Blueme solang dr Bsitzer in de Ferie isch :D
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

techno63
Neuer Benutzer
Beitrag von techno63 »

mir hett mol sone tante vo dr skl uss berlin aglütte, öbi au so los will?
ha mega interessiert do und si alli mögliche variatione erkläre lo.

nach öbbe 10 minute hani denn gsäit i ha kei interässe im dütsche lotto z'schpiile. die isch voll duure keit und hett mi agmacht, ich könnt das au friener sage denn hätt si tel koschte gschpart :D ha denn zuenere gmacht, si muess halt nit in d'schwiz alütte mir hänn e eiges lotto
Was Erlaube Strunz......

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

techno63 hat geschrieben:mir hett mol sone tante vo dr skl uss berlin aglütte, öbi au so los will?
ha mega interessiert do und si alli mögliche variatione erkläre lo.

nach öbbe 10 minute hani denn gsäit i ha kei interässe im dütsche lotto z'schpiile. die isch voll duure keit und hett mi agmacht, ich könnt das au friener sage denn hätt si tel koschte gschpart :D ha denn zuenere gmacht, si muess halt nit in d'schwiz alütte mir hänn e eiges lotto
Ich hättere indäm Fall arschkalt gsait: "Ebe dorum hanichs jo gmacht!"
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

Dark Coyote
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dark Coyote »

Also wen sie am afang nid seit, dass das gspröch ufzeichnet wird den loh ich die immer verzelle und am schluss sag ich dem oder dere eifach sie söll doch de saich schicke chöns jo sowiso nid bewiese das ich Jo gseit han und wenn den chunt ja aber sie das Telefongspröch wird ufzeichnet ghei îch grad emol brutal dure! :D :D
Nur Tote Zürcher sind gute Zürcher

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

wenni kei zyt/luscht ha: sofort wieder abhänge
wenni e bitz zyt ha und guet ufglegt bi: bi zuelose, chli pläuderle und denn irgendwenn abwimmle ("hani kei inträsse")
wenni in hochform bi: zuelose und pläuderle und zwüschedure immer wieder e paar schimpfwörter schreie ("ficken, arschloch, drecksau"). isch zwar e uralte und mit behinderige sött me keini witz mache, aber isch genial wenn de merksch wie mega verunsicheret dr ander wird.... :D

Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

i weiss nid, amme findis no chillig, wenn so firmene aalüte.....bi eimol rächt benäblet und liicht aagnoggt vomene frühe füürobe heim ko - lütet dr funk und eini vo däre firma frogt obi schnäll zyt heig.....

jojo, schiess mol los

"blablabla süessgetränk blablabla gärn nid gärn wie gärn wie oft gärn 1-6 bla"
jojo auf gehts
"fanta?"
2
"rivella?"
2
"orangina?"
2
"himbo?passaya?undweissdrteufelwas?
2
"cola?"
1
"ah i ha gmeint si gän eifach systemathisch immer e 2..."
nei ha cola nid gärn - gar nid
"wie oft trinke si denn cola?"
1
"wie finde si dr gschmagg vo cola?
1
"wie finde si d fläsche vo cola?"
1
"si müen den das scho bitz seriös näh, sunscht könne mer ihri aagabe nid usswärte...."
1 hani gseit - usserdäm, hani scho erwähnt, dassi cola nid gärn ha??
"wie oft kaufe si cola?"
1
"wie erfrischend finde si cola?
1
"si könne doch nid immer 1er gäh - cola muess si doch e bizeli erfrüsche...?"
hmmmm.....ich und cola sin eifach kei guets duo...isch mag es nischt - darum erfrischts mich auch nicht!
"wie finde si cola-light?
1
"ok - agnoh nach em sport stön ihne folgendi getränk zur usswahl - welles nämme si: rivella, nestea, cola, fanta, weissdrteufel was"
hmmm...bier oder panache hets wohl keins?
"nei es goht um süessgetränk"
ok - denn nimmi s cola
"WAS? s cola? ha gmeint si hän cola gar nid gärn"
waaaas ich ha cola nid gärn????!!!!

...tüüüüütttt.....
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone

Erfahrener Benutzer

Beitrag von AVATAR »

Diggi_Eier hat geschrieben:Tolli Idee! Wenn's Spital alüttet, dass dini Frau am vrbluete isch, kömme sie nid dure... wenn e Gschäft mit ein vo de 150 Aaschüss in dr Firma alüttet, muesch alli 150 speichere... Wenn dr dr Sohn will vonere Tankstell alüte, dass em dr Wage im Chrut liege bliebe isch, hört'r grad s'bBetztzeiche...
Fortsetzig welle?
du willst aber nicht erzählen das die alle unterdrückte nummern haben ;)

beim spital sollte es trotzdem funktionieren, genau gleich wie bei den schlümpfen
Wenn die anderen glauben, man ist am Ende, so muß man erst richtig anfangen.

Konrad Adenauer 05.01.1876 - 19.04.1967

Erfahrener Benutzer

Beitrag von AVATAR »

habe einmal sicher 20 minuten mit so einer tussi eine heisses hin und her gehabt wo sie den meine telefonnummer her hätte da diese ja eigentlich nicht öffentlich zugänglich war (hatten eine zeitlang telefonterror und haben uns eine solche nummer zugelgt)

sie wollte aber per du immer wieder ihre scheiss umfrage machen und ich wollte nur wissen woher sie eben diese nummer hätte, habe ihr dann alles möglich angedroht, seit diesem telefonat haben wir keine solche anrufe mehr.
ist fast einwenig schade :rolleyes:
Wenn die anderen glauben, man ist am Ende, so muß man erst richtig anfangen.

Konrad Adenauer 05.01.1876 - 19.04.1967

AJZ
Neuer Benutzer

Beitrag von AJZ »

Russe hat geschrieben: ok - denn nimmi s cola
"WAS? s cola? ha gmeint si hän cola gar nid gärn"
waaaas ich ha cola nid gärn????!!!!

...tüüüüütttt.....
hahahahahaha!!! häddi gärn ghört!! :D
So why do we choose the boys that are naughty?
I dont fit in so why do you want me?
I know I cant tame you...but I just keep trying

Cause I still love to wash in your old bathwater
Love to think that you couldnt love another
I cant help it.. your my kind of my man

Antworten