Wusst' ich doch, dass ich ne schöne Vorlage gegeben hab.

welli anderi?tonton hat geschrieben:dumm gloffesusch wärs en Idee gsi das mit anderne, wo die Prüefig au mached und villicht echli meh Ahnig devo händ azluege
![]()
![]()
nei, aber ich kenn niemerts wo mir das könd erkläre, will mir numme z 3. sin in der klass. und alles numme meidli. und meidli hän grundsätzlich e anders dänge und sin dorum au schlächter in mathe. zu däm los ich mir sowiso nid gärn öbis vo fraue erkläre. gid wenig wo das im griff hän.tonton hat geschrieben:die was jo ebe nid git, wil du die einzig bisch wo die Prüefig macht![]()
jo ich kumm däng scho lang druss, aber ihr meined jo wohl nid im ärnscht, dass ich so dämlich bi und nid eleige uff die idee ko wär? bi vellicht nid so guet in mathe, aber nid geistig behinderet.Fire of Basle hat geschrieben:Är wär dängg dervo usgange (wenns so wär), dass du inere Klass bisch mit anderne Lütt und die "andere" Lütt d Priefig au mache mien! Du also mit dene hättsch könne das ganze aluege...capisch?
tonton hat geschrieben:das meint höchstens er, drum han ich immer deaneto
![]()
AJZ hat geschrieben:nei, aber ich kenn niemerts wo mir das könd erkläre, will mir numme z 3. sin in der klass. und alles numme meidli. und meidli hän grundsätzlich e anders dänge und sin dorum au schlächter in mathe. zu däm los ich mir sowiso nid gärn öbis vo fraue erkläre. gid wenig wo das im griff hän.
könig hat geschrieben:
lägg, das mit dr distanz isch jetzt aber saublöd...
Nei nei, das het nütt mit geischtigbehindert oder ähnligem zTue. S git Lütt resp. Fraue wo ab und zue eifach schwer vo Begriff sin...isch aber nit böös gmeint, AJZ nit falsch verstoh, gälltonton hat geschrieben:das meint höchstens er, drum han ich immer deaneto
![]()
denn bini sowid wie der ander wo sech grad im "mathematische paradoxon" fred befindet...tonton hat geschrieben:=> denn probiersch es halt mit em philosophische Asatz z'löse![]()
glayglass?AJZ hat geschrieben:nei, aber ich kenn niemerts wo mir das könd erkläre, will mir numme z 3. sin in der klass. und alles numme meidli. und meidli hän grundsätzlich e anders dänge und sin dorum au schlächter in mathe. zu däm los ich mir sowiso nid gärn öbis vo fraue erkläre. gid wenig wo das im griff hän.
in mathe scho.Ayrton hat geschrieben:glayglass?![]()
![]()
![]()
eine für meine begriffe ausgezeichnete seite im internet erklärt maturstoff bezüglich mathe auf eine ausgesprochen einfache und plausible art.AJZ hat geschrieben:isch iiiirgendöbber vo euch guet in mathe? das heisst algebra?
i bi jo sunscht nid uff mis nädde köpfli keit, aber bösi zunge behaupte ich seig kei lüchte in algebra..![]()
wie gsehts uss? ka me ein vo euch mol für öbis bruche?