i bi jo sunscht nid uff mis nädde köpfli keit, aber bösi zunge behaupte ich seig kei lüchte in algebra..

wie gsehts uss? ka me ein vo euch mol für öbis bruche?
s het es paar mathe freaks doAJZ hat geschrieben:isch iiiirgendöbber vo euch guet in mathe? das heisst algebra?
i bi jo sunscht nid uff mis nädde köpfli keit, aber bösi zunge behaupte ich seig kei lüchte in algebra..![]()
wie gsehts uss? ka me ein vo euch mol für öbis bruche?
Scott hat geschrieben:stell doch eifach dini frog oder uffgoob do ine....
1. d logarithme sin jo no s kleinste broblem. schwirig wirds denn bi de gliichige..Basic hat geschrieben:hesch e guete tascherächner? denn erledigt sich die sach mit de logarithme relativ eifach... so für gym-ufgobe längt das allemal...
muess ich mir jetz sorge mache? ich glaub es hädde me lüd e ahnig wenn ich öbbis über hienerauge gfrogthädd!Kawa hat geschrieben:Erkläre künnt s der scho, aber würd wohrschinlig keini 10 min. go bis di "zdod schloh"
Bi halt zimlig ungeduldig bi so sache .....
ich sag nur:Lou C. Fire hat geschrieben:Egal für Kinder kriegen, waschen, putzen, kochen etc. braucht man nicht mit Zahlen rechnen zu können...
Machsch du als einzigi die Prüefige?AJZ hat geschrieben:jä aber hallo! saged emol isch das alles wo das forum zbiete het?! e bildli vomene tascherächner? ich will wüsse öb öber vo euch guet isch in mathe. ich mein richtig guet. so daser emol 2 stund mid mir könnd ane sitze und s mir erkläre ohni daser mi nach 10 minute zdod schloht!
är södd natürlich au taländ ha zum erkläre, nid so wie der m.s. uss m.![]()
die eidgenössischi? jä, die mach ich zimlich elei.tonton hat geschrieben:Machsch du als einzigi die Prüefige?![]()
*prust*Lou C. Fire hat geschrieben:Egal für Kinder kriegen, waschen, putzen, kochen etc. braucht man nicht mit Zahlen rechnen zu können...
joo das stingt mer ebbe irgendwie. aber do me euch habasche nid ka bruche, wird i das miese in erwägig zieh..Huber hat geschrieben:*prust*
@AJZ: Schau dich doch mal in den Uni's oder Gymi's um. Hat immer wieder Aushänge von potenten Nachhilfelehrer.