HALT SIE DOCH!Ernesto hat geschrieben:Solche gedankenlosen Witze sind auch heute noch - speziell in der Woche, in der dem 60. Jahrestag der Befreiung des Konzentrationslagers Auschwitz gedacht wird - einfach nur geschmackslos.
Tilllate-Föteli
- Female-Supporter
- Erfahrener Benutzer
Höi SweetheartThe Moose hat geschrieben:Heisst das als Ma vo Fränkedorf muess me in Prattele uf Brutschau?![]()

P.S. Ha scho dänkt, dass me Dich im Offtopic atrifft.....
-
- Erfahrener Benutzer
- Female-Supporter
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
[quote="Female-Supporter"]Höi Sweetheart
!! Das isch jo e wirklig fiese Thread gegenüber dä Fränkedörferinne (scho zu Schuelzyt hani doch gsäit, dass halt d'Füllinsdörferinne scho anders sin ]
Hoi Schätzeli!
Ich chönnt jetzt nit säge, ob mir zur Schuelzyt die vo Fränkedorf oder Füllinsdorf besser gfalle händ...
Die hütig Generation verbreitet aber e schlächte Ruef...

Hoi Schätzeli!

Ich chönnt jetzt nit säge, ob mir zur Schuelzyt die vo Fränkedorf oder Füllinsdorf besser gfalle händ...
Die hütig Generation verbreitet aber e schlächte Ruef...

- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
@ Forza Basilea und Ernesto
nur nicht gleich nervös werden. Auch über Geschmacklosigkeit lässt sich nicht streiten.
@ Blood Magic
ich bin - wenn schon - ein Vollidiot
und heute wieder am mal an einem dieser unsäglichen PC's -> der Kandidat verliert 2 Punkte!
nur nicht gleich nervös werden. Auch über Geschmacklosigkeit lässt sich nicht streiten.
@ Blood Magic
ich bin - wenn schon - ein Vollidiot

lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
- Female-Supporter
- Erfahrener Benutzer
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
party-photograpfe göhn jo no, aber bösi zunge behaupte, dass die tillate-söhn neuerdings am morge am fünfi s'sixty infiltiere und alklyychene abliechte!!!!!! das gränzt an menscherächtsvrletzige!!!!!! dasch fascht so vrwärflich, wie wenn de e kamera an bachelorparty mitschleppsch.....Female-Supporter hat geschrieben:Ou näi, bi zwar au scho vo div. Party-Fotografe gfötelet worde, aber zum Glück sin mini Bilder nit in däm Schreckens-Thread erschinä!!

Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
-
- Erfahrener Benutzer
dr nächst wo e mail vo de STAWA bechuntLou C. Fire hat geschrieben:Nono Bild vo dr letschte Street Parade:

witeri infos do
- Female-Supporter
- Erfahrener Benutzer
Ou, das isch wirklig deftig.... ich hätti zu mine Sixty-Zyte nie am morge frieh wellä g'fötelet wärde ... !! Au Tillate muess anschinend als wie mehr provozierebaslerstab hat geschrieben:party-photograpfe göhn jo no, aber bösi zunge behaupte, dass die tillate-söhn neuerdings am morge am fünfi s'sixty infiltiere und alklyychene abliechte!!!!!! das gränzt an menscherächtsvrletzige!!!!!! dasch fascht so vrwärflich, wie wenn de e kamera an backelorparty mitschleppsch.....![]()
![]()

-
- Erfahrener Benutzer
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- XxNOSTRADAMUSxX
- Erfahrener Benutzer
aha... dr vasil levski het mr am morge am fünfi im sixty gseit "das isch im forum dr bas..." und denn ischer vrstummt.baslerstab hat geschrieben:party-photograpfe göhn jo no, aber bösi zunge behaupte, dass die tillate-söhn neuerdings am morge am fünfi s'sixty infiltiere und alklyychene abliechte!!!!!! das gränzt an menscherächtsvrletzige!!!!!! dasch fascht so vrwärflich, wie wenn de e kamera an bachelorparty mitschleppsch.....![]()
![]()
du bisch also wirklig nid dr basler_geischt und au nid dr basel-nord.

zu hart!
- Heaven Underground
- Erfahrener Benutzer
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
tja, s'läbe isch kei guugelhupf......uff dr andere sitte isch es aber au e rächt yydrüggligi erfahrig gsi, woni mi am mäntig morge im netz gseh ha und ha dörfe feststelle, dass i au am säggsi am morge mit 2 pro mill no wältklass usseh......Female-Supporter hat geschrieben:Ou, das isch wirklig deftig.... ich hätti zu mine Sixty-Zyte nie am morge frieh wellä g'fötelet wärde ... !! Au Tillate muess anschinend als wie mehr provoziere!!

Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
- Female-Supporter
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
Female-Supporter hat geschrieben:@ baslerstab: tja, es kunnt wohl immer drufa wie me vorhär (nüechtern) usseht... bi gwüsse isch d'Veränderig wahrlig nit gross!!

-
- Erfahrener Benutzer