Basis plus Karte gefunden
Basis plus Karte gefunden
Hallo zämme, i ha grad vorhär z binnige e Basis plus Karte gfunde iniziale Ph. R leider isch im Telifonbuech niemmerts unter däm Name! Verlierer bitte PN an mich...
ou, das bin ich, merci vielmoll!
Philipp us Binnige
ok, ärnschthaft: schick sie doch em FCB, usser es chunnt eine, wos wirklich schlüssig bewiese cha
PS. Stimmt Philipp?
Philipp us Binnige
ok, ärnschthaft: schick sie doch em FCB, usser es chunnt eine, wos wirklich schlüssig bewiese cha

PS. Stimmt Philipp?

Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
[quote="Rankhof"]ou, das bin ich, merci vielmoll!
Philipp us Binnige
PS. Stimmt Philipp? ]
das isch jo nit schwer
i wott zersch eso versueche... muess me für e verluscht nit zahle au wenn se dr fcb bekunnt?
Philipp us Binnige

PS. Stimmt Philipp? ]
das isch jo nit schwer

- DonCorleone
- Erfahrener Benutzer
Also wenn er sie jetzt verlore hett isch d Gschäftsstell zu und villicht mäldet sich jo eine hüt zobe bim Funny, susch kan er si jo immer no morn (noch em matchDonCorleone hat geschrieben:wenns du se no lang bhaltisch het är e neui koschtepflichtigi bim FCB bstellt.Gsperrt wird ärs se eh scho ha wen ärs gmerkt het. Also ab auf die Geschäftsstelle so hilfsch ihm am meischte.

- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
Was het e Saisonkarte mit em morgige Spiel z due?Kawa hat geschrieben:Also wenn er sie jetzt verlore hett isch d Gschäftsstell zu und villicht mäldet sich jo eine hüt zobe bim Funny, susch kan er si jo immer no morn (noch em match) abghä .......................

lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
worum sett dr Funny extra zur GS wenn er morn wäg em Match einewäg dört ischLou C. Fire hat geschrieben:Was het e Saisonkarte mit em morgige Spiel z due?![]()

hett jo nid gseit er muess mit derä Karte ine

Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
- schniposa
- Erfahrener Benutzer
är isch villycht aine vo däne beese ängländer, wo scho sit 2 daag am matsch sinn..........Kawa hat geschrieben:Bisch aber früh an Match![]()
Disclaimer: meine obige Aussage, unabhängig von Form und Inhalt, kann ohne meine schriftliche Einwilligung in keinem laufenden oder zukünftigen Verfahren von Dritten gegen mich oder andere Personen verwendet werden.
ja, ich bin huber!
Akkreditierter Ticketdealer UEFA EURO 2008u2122
ja, ich bin huber!
Akkreditierter Ticketdealer UEFA EURO 2008u2122
[quote="Funny"]Nai nai so isch das nit gsi... bi no in d Manor ]
Hesch no miesse Vorschub go hole füre Nochschub
Hesch no miesse Vorschub go hole füre Nochschub

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen