Froog an de Medizinstudis oder sogar Ärzt do inne
Roto was für e Mittel isch es denn? Huutcreme, Rasierwasser, villicht findet me öbis im Google mit em gnaue Name (mein wenns wirgglig Läbereschäde könnti usslöse, wirds nid numme öber beträffe)
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Weissi ehrlichgseit nid... aber bi dr Läbere kas ruhig au anderi beträffe wos eifach nid wüsse denn e Läberschade spürsch nid.Goofy hat geschrieben:Roto was für e Mittel isch es denn? Huutcreme, Rasierwasser, villicht findet me öbis im Google mit em gnaue Name (mein wenns wirgglig Läbereschäde könnti usslöse, wirds nid numme öber beträffe)
S'goht eigentlich au nid umm e Produkt sondern meh umm d'Wirkig vo Alk. bi huttaawändig.
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
aber i weiss nid - in de meischte kosmetische wässerli hets meh als 70%tige alk dinne......parfüms, deos, cremes, peelings etc.....rotoloso hat geschrieben: S'goht eigentlich au nid umm e Produkt sondern meh umm d'Wirkig vo Alk. bi huttaawändig.
es git jo au lüt wo sich schnaps diräkt uff d glängg schmiire oder so - hän immerno e marronischnaps vom grossmammi im apothekerkäschtli.......lut mim grosmammi heilt dä schnaps ALLI bekannte krankheite.....

i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone
Der Alkoholgehalt zw. dem Whiskey und den naheliegenden Zellen wird ausgeglichen, d.h diffundiert durch die Zellwände (nix Poren) ...Cheerio hat geschrieben:neh alkohlvergiftung. der alkohol kann durch die poren der haut aufgenommen werden.
Stichwort Osmose !
PS : Darum ist's auch höchst ungesund destilliertes (also eigentlich völlig reines) Wasser zu trinken ....
Villicht hilft dr das jo wiiter: http://www.nexusboard.net/showthread.ph ... b5b4e2006c
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
- Riverplate
- Erfahrener Benutzer
Ich kann mir kaum vorstellen,dass Alkohol auf der Haut eingerieben den Leberwert erhöht.rotoloso hat geschrieben:Wennme 20ml Produkt (mediziisch oder kosmetisch) uff dr Hutt ufftreit wo 60% Vol. Alk. het, isch das für e Körper (z.B.: Läbere) s'gliiche wie wennme 20ml vo öbbis trinkt wo 60% Vol. Alk. het?
DIE FROOG ISCH ÄRNSCHT GMEINT.
Alkohol getrunken wird direkt in der Leber abgebaut und führt somit zu Leberschädigung.
Was aber auch Leberschädigungen machen kann ,sind Medikamente mit dem Wirkstoff Paracetamol über lange Zeit regelmässig eingenommen.
Ich treffe mich heute Abend mit einigen Aerzten und werde der Frage nach gehen.
Viel Glück und alles Gute für deine Zukunft Goofy, wie ich deiner Quelle entnehme kannst sicher Glückwünsche brauchenGoofy hat geschrieben:Villicht hilft dr das jo wiiter: http://www.nexusboard.net/showthread.php?siteid=1381&threadid=184830&nx=1a9eb074db130c741dbdd9b5b4e2006c

PS : und bleib weiter trocken

I glaub chuum das me das cha vergliche. D Hut isch jo grad e Schutzbarriere vom Körper wo sött verhindere das me gifitgi Stoff ufnimmt. Dr Alkohol wird verdunschte bevor de irgend uf e Art durch d Huut in Körper inechunnt.
Wenn du Alkohol trinksch chunnts jo ins Verdauigssystem und das isch drfür gmacht zum die Stoff z absorbiere. Dört hets jo au e ganz e spezielli Oberflächi wo das ermöglicht.
Wenn du Alkohol trinksch chunnts jo ins Verdauigssystem und das isch drfür gmacht zum die Stoff z absorbiere. Dört hets jo au e ganz e spezielli Oberflächi wo das ermöglicht.
Wenn das eso wär... wieso wird alkohol überhaupt verwändet? Z.B. in Pafums wo meischtens über 80% Alk. hänn?Faust hat geschrieben:I glaub chuum das me das cha vergliche. D Hut isch jo grad e Schutzbarriere vom Körper wo sött verhindere das me gifitgi Stoff ufnimmt. Dr Alkohol wird verdunschte bevor de irgend uf e Art durch d Huut in Körper inechunnt.
Ou jä, merci, gisch morn denn do inne bscheid gäll.Riverplate hat geschrieben: Ich treffe mich heute Abend mit einigen Aerzten und werde der Frage nach gehen.
- Riverplate
- Erfahrener Benutzer
Riverplate hat geschrieben:Zur Konservierung,deshalb sauffen ja auch einige so viel,weil sie denken sie könnten sich so konservieren

Ganz einfach, Parfums enthalten aetherische Öle und diese sind nun mal nicht wasser-, wohl aber alkohollöslich.rotoloso hat geschrieben:Wenn das eso wär... wieso wird alkohol überhaupt verwändet? Z.B. in Pafums wo meischtens über 80% Alk. hänn?
Ohne Alkohol wären das trübe Dispersationen ....
Edith : Kann durchaus auch der Grund bei deinen Medikamenten sein.
Kawa hat geschrieben:Viel Glück und alles Gute für deine Zukunft Goofy, wie ich deiner Quelle entnehme kannst sicher Glückwünsche brauchen
PS : und bleib weiter trocken![]()

Willschs wirklich wüsse? Also dr Friedrich isch amene Kongräss z Hawaii. Jedefalls letschte Frytig no ufem Wäg dört ane gsi. Ha e Priefig bi im ka (also an dr Uni) und e Assistäntin het d Ufsicht gmacht und si Reis als Grund fürs Färnblybe gnennt.Stanislaw hat geschrieben:wo ist der Oberarzt vom Bruderholzspital ???
SChön ischs, wemme im Bernoullianum sitzt e Priefig über Sportvereltzige schriibt, und dr Prof z Hawaii ummehängt ;-)
Klar (hohoho), und ich bin auch nur für hmm...... (shit, fällt mir gerade keiner ein) auf dieser Seite ....Goofy hat geschrieben:Immer diese Falschverstehenwoller, ich bin nur für Roto auf dieser Seite gelandet
![]()
http://forum.hanfburg.de/fhb/index.php
tja man sollte eben nicht so suchen: http://www.google.ch/search?hl=de&q=%22 ... uche&meta= bzw. auch den Namen des Forums lesenKawa hat geschrieben:Klar (hohoho), und ich bin auch nur für hmm...... (shit, fällt mir gerade keiner ein) auf dieser Seite ....
http://forum.hanfburg.de/fhb/index.php

Me muesses halt im Kontext aluege (öbe 3 Joohr, täglich uffdreit) wies denn ussgseh ka...clainti hat geschrieben:Bi erscht im erschte joor studi, ha also noni sone ahnig. Abr i dänke nid, dasme so viel alk cha übr d hut ufnäh.Vilecht so 10%, abr es isch gan sichr nid glich, wie wemmes trinkt. Ich han die frog jetzt mal im Med Forum gstellt. Wahrschienlech waisses da öpper.
Goofy hat geschrieben:Me muesses halt im Kontext aluege (öbe 3 Joohr, täglich uffdreit) wies denn ussgseh ka...
Bliebet emol uf em bode und machet lieber e simple dreisatz!rotoloso hat geschrieben:Wennme 20ml Produkt (mediziisch oder kosmetisch) uff dr Hutt ufftreit wo 60% Vol. Alk. het, isch das für e Körper (z.B.: Läbere) s'gliiche wie wennme 20ml vo öbbis trinkt wo 60% Vol. Alk. het?
60% vo 20 ml si 12 ml
e glas rotwy pro tag isch gsund lut de meischte mediziner
10% vo 200 ml si 20 ml alk, fascht's dopplete.
Dezu ane trunke und nid uftreit .......
- Riverplate
- Erfahrener Benutzer
Also,laut Aussage der Aerzte kann Alkohol,auch in hoher Konzentration,NICHT über die Haut aufgenommen werden.Der Einreibealkohol verdunstet vorher und kommt somit auch nicht in die Blutbahn.rotoloso hat geschrieben:Ou jä, merci, gisch morn denn do inne bscheid gäll.
Somit haben hohe Leberwerte eine andere Ursache
Scheen, dass mir das jezz klärt hän. Chasch dir also noch wie vor unbekymmeret das Carmol uf d Eichle striiche Rotoloso.Riverplate hat geschrieben:Also,laut Aussage der Aerzte kann Alkohol,auch in hoher Konzentration,NICHT über die Haut aufgenommen werden.Der Einreibealkohol verdunstet vorher und kommt somit auch nicht in die Blutbahn.
Erster, Einziger und Bester!
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)
aber nid dr Josef
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)
aber nid dr Josef
Grga Mali hat geschrieben: Carmol uf d Eichle striiche Rotoloso.

Tobasco uff d'Eichle rulez!!!

Ok, merci, dueni grad eso wyttermaile.Riverplate hat geschrieben:Also,laut Aussage der Aerzte kann Alkohol,auch in hoher Konzentration,NICHT über die Haut aufgenommen werden.Der Einreibealkohol verdunstet vorher und kommt somit auch nicht in die Blutbahn.