tanner hat geschrieben: so und wie guet het der publikums liebling gspielt??? he??![]()
(sorry das musste sein *g)Sharky hat geschrieben:das isch au nit Frog, du Depp![]()
jo jetzt isch vertig, hammi nämlich jetzt chönne abreagiereGevatter Rhein hat geschrieben:Mann jetz bisch scho 100 Johr i däm Forum und immer no z'blöd zum e Posting quote.
Dass dr Herr Delgado au scheisse gspielt het isch richtig. Macht die Scheissleischtig vom Herr #7 halt leider au nid besser.
Und jetz fertig umebrieggelet Junge
schöngredet, du willsch nur nid zuegä, dass uns syni gool fähle.Diggi_Eier hat geschrieben:Pfff, ihr würdet sälbscht eurer Muetter e Mässer in Rugge ramme. Mit emne Jimmy, hätte mer gege Monaco nie bestande.
stimmt ! das sinn zwei grund verschiedeni Spielertype. Der Jimmy isch eifachHKV hat geschrieben:het me hüt leider eimol mehr gseh, d'effiziänz losst stark z wünsche übrig...
Hennes&Mauritz hat geschrieben:eduardo wäre der perfekte ergänzungsspieler für knipser gimenez. eduardo nimmt ab,hält denn bal kurz,zieht gegenspierl auf sich,pass zum gimenez (oder ähnlicher spielertyp) und tor.. delgado spielmacher. was für ein trio...
Nur über meine Leiche!NKBS hat geschrieben:Gimenez zrugghole, aber sofort.
falls de nit will halt de Pippo Inzaghi
naja...das isch das wo dr de Vorstand uftischt hetleroidebale hat geschrieben:Nur über meine Leiche!![]()
Ich find irgendwo hets e Gränze. Ich weiss no viel zgenau, wi Ich und 3000 Basler in dr Kurve in Bremen stönd und dMäldig duuregoht, dass sich dr Monsieur Gimenez weigert zspiele, damit är no im Europacup für OM spielberächtigt isch.
Merci Gimenez für die viele Goals, aber die schlächtmögligschte Abgang het d'Fans und dr Vorstand vom FCB drzue bewooge, dass es keine interessiert, dass du in Marseille nit zum Issatz kunnsch, will de dört keinei Goals me erzielsch. Und mir würde di nit emol gratis näh. Du bisch uf unsere schwarze Lischte und bliebsch dört au.
Dass Petric heute bzw. gestern schlecht war, ist Fakt. Aber mit einem anderen Linienrichter hätte er immerhin einen Assist gutgeschrieben gekriegt...Gevatter Rhein hat geschrieben:Dass dr Herr Delgado au scheisse gspielt het isch richtig. Macht die Scheissleischtig vom Herr #7 halt leider au nid besser.
Ich sehe das genau gleich wie du!Hennes&Mauritz hat geschrieben:eduardo wäre der perfekte ergänzungsspieler für knipser gimenez. eduardo nimmt ab,hält denn bal kurz,zieht gegenspierl auf sich,pass zum gimenez (oder ähnlicher spielertyp) und tor.. delgado spielmacher. was für ein trio...
meiner meinung nach, muss zumindest einer von zwei stürmern mit dem ball am fuss laufen können...Hennes&Mauritz hat geschrieben:argumente???
The big Lebowski...MondayMorningQB hat geschrieben:GV: Dude, where is my fucking beer ?
MMQB: Dude, where is your fucking beer ?
GV: No no no, dude, where is MY fucking beer ?
MMQB: Duuuude, where is YOUR fucking beer ?
GV: No no no duuuuude, where is MY fucking beer ?!
MMQB: No no no no duuuuuuuuuuude, where is YOUR fucking beer ?!
Repeat N times
@GV: Extra Sixpack if you can name the movie... Tip für die Amateure: Ersetze "beer" mit "tatoo"..
Amateur this....![]()
muhaa und du bischen, dr zweiti pele. wär dini biträg liest weiss di sachverstand z schätze...los bueb,sig z fride wenn läse und schribe kasch, höcheri aforderige bisch leider nid gwachse. ciao. stosse mr zämme a ufe WM titel vo dä schwobe?big_fish hat geschrieben:Tut mir Leid, aber du hast keine Ahnung, das ist alles.
Ich vermuet jetzt eifach mol ich ha die besseri schuelbildig gnosse als du.Hennes&Mauritz hat geschrieben:muhaa und du bischen, dr zweiti pele. wär dini biträg liest weiss di sachverstand z schätze...los bueb,sig z fride wenn läse und schribe kasch, höcheri aforderige bisch leider nid gwachse. ciao. stosse mr zämme a ufe WM titel vo dä schwobe?
würd dr gwüssi schpiler mol e gol mache wäre au alli ruhig, so wie ich im momänt zum thema folleruckziehrerkawa...Gevatter Rhein hat geschrieben:Dr "gwüssi Spieler" isch halt eimol mehr Scheisse gsi hütte, genau so wie's dr MMQB xeit het. Wenn der das nid passt kauf dr e Teddybär.
Überflüssigster Beitrag des Tages, Edu hal Jimmy who? schon längst abgelöst als Maschine, als wie ein stetiges Uhrwerk laufender, auch lauffreudiger und einsatzfreudiger Spieler, der mit soviel Leidenschaft bei der Sache ist(Strasbourg), keine Wege scheut, Löcher aufreisst, sich technisch laufend verbessert, einen vor allem viel grösseren Spielwitz hat, da kann ja in Sachen Effizienz nicht alles rund laufen, oder, zumal er mit ein paar Ausnahmen einzige Spitze davorn ist.HKV hat geschrieben:het me hüt leider eimol mehr gseh, d'effiziänz losst stark z wünsche übrig...