Bogenlampe hat geschrieben:Nimm am beschte sone Stimmeverzerrer mit, viellicht mache sie jo Stimmeanalyse...

hehehe binis dr freddy kruuugr!!!Bogenlampe hat geschrieben:Jä jä, was hesch numme gmacht...?
Hesch wohl immer no Rächnige offe im Viertel? Ich würd au das mit dr Telefonzälle mache. Nimm am beschte sone Stimmeverzerrer mit, viellicht mache sie jo Stimmeanalyse...
vielicht wysse si jo nid woner wohnt, dorum ihn uffordere, ihne ahzlyte zum si position usezfinde..fma79 hat geschrieben:Es ist eher unwahrscheinlich dass sich die Polizei bei dir per E-Mail meldet....vermutlich ein Hoax-Mail....
nöö aber bi agmäldet...miessi mol abchecke ob unter mim name scheisse lauftBloodMagic hat geschrieben:hesch du öppis bi ricardo oder ebay kauft? Momentan laufe ermittlige gege Ebay und Ricardo betrüger ... und alli wo bi dene öppis kauft hend werde kontaktiert
genau ... jede cha mitem Absender @stawa.bs.ch schribe ... aber ich würds nid mache ... will wennde das dr polizei mäldisch gönd si dem noche .. und das isch nid würklich agnhem ...Schranz hat geschrieben:nöö aber bi agmäldet...miessi mol abchecke ob unter mim name scheisse lauft
was isch hoax-mail ? eifach annonym-mail mit richtige date so als supergeile joke? tjo...telkabine terror allez
BloodMagic hat geschrieben:... wennde denn seisch .. "jo ich bi dr Schranz usem FCB Forum" .. denn sägä si eh .. "Ah jo .. das isch die Azeig wege de zahlriche beleidgunge in de meinbild threads"
LOL !!!!BloodMagic hat geschrieben: P.S: Wennde dört alüttisch denn muesch jo eh di Name sägä ... wennde denn seisch .. "jo ich bi dr Schranz usem FCB Forum" .. denn sägä si eh .. "Ah jo .. das isch die Azeig wege de zahlriche beleidgunge in de meinbild threads"
jo das macht mer keini sorge, ha die gritte no nie adroffeBloodMagic hat geschrieben:MAN .... SIE ISCH NO KEINI 16 GSI ....![]()
![]()
![]()
ha mi in sällem Thread au eher deftig g'üsseret aber (no?) nüt bikohFritz hat geschrieben:Hab um 16.11 Uhr genau das gleiche Mail erhalten wie Schranz.
Probiert anzurufen aber die haben um 16.30 Uhr schon Feierabend gehabt.
Vermute Thema "Kritik vom ****juden" als Auslöser.......??
also bitte...Fritz hat geschrieben:Hab um 16.11 Uhr genau das gleiche Mail erhalten wie Schranz.
Probiert anzurufen aber die haben um 16.30 Uhr schon Feierabend gehabt.
Vermute Thema "Kritik vom ****juden" als Auslöser.......??
dunkt mi ebe auGevatter Rhein hat geschrieben:100pro ein Fakemail. Die Bullen gehen sicherlich nicht so vor. Wenn sie was wollen, hörst du von ihnen...
ich ha das kücken no nie real-live-time gseh "leider"Onkel hat geschrieben:du hesch doch nit wirklich öpis mitem Stärnli gmacht odr ?