wollte dir damit auch nicht an die karre fahren, sonder vielmehr sagen das in diesen spielen alles möglich ist. auch wir sind von solchen resultaten nicht verschont geblieben.Fire of Basle hat geschrieben:Do druf hani nit welle iigoh (herrlig isches allemal gsi...Aaaarsenaaaal!), denn Basel het GC au scho 8:1 gschlage...so hochi Resultat sin nit wirklig relevant.
Ich ha das 3:0 nur erwähnt, will dr Limo schiinbar nit druss kunnt und Boro als schwachs Los bezeichnet. Sofia hätt ich niemols stärker iigstueft als Udinese...aber ebe "ein Spiel dauert 90 Minuten"...s isch alles möglich...würd uf jede Fall s Spiel gege GC nit all zu hoch wärte. Sie hän dehei gege Rom sicher besser gspielt als ufem Hardturm.
Me sött sich besser uf s Spiel freue als irgendwo e Fähler goh sueche...egal ob Unentschiide gege Strasbourg oder nit...die wo dr 5joores Wärtig noche hüüle sin schlussändlig nit mir (d Striicher und d Bärner närvt das sicher mehr). So lang mir Meischter wärde spielts kei Rolle...und zum CL spiele, dörfsch halt eifach kei Schlappe kassiere...und ansunscht gits jo no dr UEFA-Cup...wie gehabt!
möchte hier nur einmal die 8 - 1 schlappe gegen sion in die gedächtnisse rufen
würde sogar soweit gehen und sagen das hier in dieser runde jeder jeden schlagen kann