Am 18.03.2006 14:00Uhr Alle an den Claraplatz

Der Rest...
Rektalapostel
Neuer Benutzer

Beitrag von Rektalapostel »

so fertig spässli! do gohts um menscheläbe!!!!! :mad:

FREIHEIT FUER ERDOGAN!!

FUER EIN NAMELOS OHNE BLAEHUNGEN!

Dark Coyote
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dark Coyote »

Träxli hat geschrieben:Dann komm ich auch. Anschliessend kannst mir gleich noch deinen Garten zeigen :D
:D Ok das isch abgmacht jetzt freu mi no viel mehr uf de super alass!
Nur Tote Zürcher sind gute Zürcher

Träxli
Neuer Benutzer

Beitrag von Träxli »

Rektalapostel hat geschrieben:ach soooo seit me däm hüt efangs! :p
Jaaaa Kaffirahmdecheli sind chli altmodisch.. me muess mit de Ziit gah :rolleyes: :D
Hey was schaust so dumm. Noch nie ne Signatur gesehen?!

Wenn ich nicht genau wüsste, dass ich es bereuen würde, würde ich das was ich gerade denke, aussprechen, so würde ich es tun!

Rankhof
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rankhof »

dieser Thread nimmt offenbar nicht ganz den Verlauf, den sich der Eröffner vorgestellt hat...
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg

allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...

Rektalapostel
Neuer Benutzer

Träxli hat geschrieben:Jaaaa Kaffirahmdecheli sind chli altmodisch.. me muess mit de Ziit gah :rolleyes: :D
ich ha immer welle briefmarke zeige..kei wunder lauft do nüd!

Rektalapostel
Neuer Benutzer

Rankhof hat geschrieben:dieser Thread nimmt offenbar nicht ganz den Verlauf, den sich der Eröffner vorgestellt hat...
wieso? mr sind jo alli drbi!!

ERDOGAN! ERDOGAN!!!

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

Wieso wurde er überhaupt verhaftet?

Drogenhandel? Frauenhandel? Raubmord?
CR7 Fanboy

Rektalapostel
Neuer Benutzer

ScoUtd hat geschrieben:Wieso wurde er überhaupt verhaftet?

Drogenhandel? Frauenhandel? Raubmord?
mann, liesisch nid mit :rolleyes:

türkei het e atrag uff usschaffig gstellt!!!!!

Zemdil
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zemdil »

Rankhof hat geschrieben:dieser Thread nimmt offenbar nicht ganz den Verlauf, den sich der Eröffner vorgestellt hat...
sottigi posts ziehn die bruuni Sosse (inkl. Halbtön und Mitläufer) a, wie Chuehmischt Fliege.

In Nullkommanichts haglet's intelligänti Parole .... wie gehabt. :rolleyes:
Erster, Einziger und Bester!

*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda) / Alter Sack ***

aber nid dr Josef

Träxli
Neuer Benutzer

Beitrag von Träxli »

Rektalapostel hat geschrieben:ich ha immer welle briefmarke zeige..kei wunder lauft do nüd!
Gsehsch jetz weisch es! Gärte sind de Sumemr sehr in... bsunders wenns na so komischi Sache im garte hend.. gäu Dark ;)

Wenn ich nicht genau wüsste, dass ich es bereuen würde, würde ich das was ich gerade denke, aussprechen, so würde ich es tun!

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

Rektalapostel hat geschrieben:türkei het e atrag uff usschaffig gstellt!!!!!
das mache si leider viel z'sälte.... :mad:

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

Rektalapostel hat geschrieben:mann, liesisch nid mit :rolleyes:

türkei het e atrag uff usschaffig gstellt!!!!!
Nochdäm sen verhaftet hänn, oder?
Isch nid ussgschriebe gsi

So ha ichs verstande
CR7 Fanboy

Brandstifter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Brandstifter »

Für vielli Forumteilnähmer isch so es Thema e riesegrossi Überforderig. Viel wyter als über dr eigene Tällerrand luege do inne die wenigste. Das chunnt sehrwohrschinlig vo dämm här, dass me numme de Bligg unds Forum liest..... :mad:

Träxli
Neuer Benutzer

Beitrag von Träxli »

Brandstifter hat geschrieben:Für vielli Forumteilnähmer isch so es Thema e riesegrossi Überforderig. Viel wyter als über dr eigene Tällerrand luege do inne die wenigste. Das chunnt sehrwohrschinlig vo dämm här, dass me numme de Bligg unds Forum liest..... :mad:
Da wehr ich mich entschieden dagegen!

Dark Coyote
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dark Coyote »

[quote="Träxli"]Gsehsch jetz weisch es! Gärte sind de Sumemr sehr in... bsunders wenns na so komischi Sache im garte hend.. gäu Dark ]

Ja wenn no im summer chunsch händ mir sogar no s beachvolleyballfeld parat den chöne mir sogar no chli sändele was meinsch? :D
Nur Tote Zürcher sind gute Zürcher

Rektalapostel
Neuer Benutzer

Brandstifter hat geschrieben:Für vielli Forumteilnähmer isch so es Thema e riesegrossi Überforderig. Viel wyter als über dr eigene Tällerrand luege do inne die wenigste. Das chunnt sehrwohrschinlig vo dämm här, dass me numme de Bligg unds Forum liest..... :mad:
dämfall kasch du mir sicher plausibel erkläre was dr erdogan gmacht het in dr türkei das er verfolgt worde isch und wenn über dr tellerrand luege kasch, kasch mr sicher au vernünftig d folge für d schwiz erkläre wenn sie dä gege e wille vo dr türkei, notabene e bald eu-mitgliedland, nachdäm sie todesstroof endlich abgschafft händ, dr erdogan nid usliefere diend?

Träxli
Neuer Benutzer

Beitrag von Träxli »

Dark Coyote hat geschrieben:Ja wenn no im summer chunsch händ mir sogar no s beachvolleyballfeld parat den chöne mir sogar no chli sändele was meinsch? :D
Ou ja so mit schüffeli und Chesseli und so Förmli und so? :D

Namelos
Benutzer

Beitrag von Namelos »

so e scheiss, man

Rektalapostel
Neuer Benutzer

@brandstifter

des witere bi ich überzüggt das e grossteil wo an dere demo mitmache wird, au nid über e tellerrand ka luege und s wort differenziere ebefalls nid buechstabiere könne und sowieso die demo wieder emol e glägeheit biete wird, dr wintermief abzlege und wieder mol an die früschi luft go, go demonstriere. wieviel sich wirklich mit em herze für e erdogan isetze werde, do woog ich z behaupte nid sehr viel!

Brandstifter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Brandstifter »

Rektalapostel hat geschrieben:dämfall kasch du mir sicher plausibel erkläre was dr erdogan gmacht het in dr türkei das er verfolgt worde isch und wenn über dr tellerrand luege kasch, kasch mr sicher au vernünftig d folge für d schwiz erkläre wenn sie dä gege e wille vo dr türkei, notabene e bald eu-mitgliedland, nachdäm sie todesstroof endlich abgschafft händ, dr erdogan nid usliefere diend?
Wenn du emol dä Bricht genau liessisch, denn sotsch eigentlig Bscheid wüsse wenn Du im Asylrächt einigermasse druss kunsch. Usserdäm isch är Kurde. Das länggt in dr Türkei um z verhaftet, unterdrüggt und gfolteret zwärde. Me muess döt nüd böses gmacht ha um ins Gfängnis z cho. Es länggt aber sich zweigere als Soldat uff die eigene Landslüt (Kurden) miesse zschiesse. Viellycht weisch au, dass d Kurde im ganze Gebiet verfolgt wärde - egal weles Land. Es isch aifach als bodeständige Typ so e arroganti Meinig z ha.

Rektalapostel
Neuer Benutzer

Brandstifter hat geschrieben:Wenn du emol dä Bricht genau liessisch, denn sotsch eigentlig Bscheid wüsse wenn Du im Asylrächt einigermasse druss kunsch. Usserdäm isch är Kurde. Das länggt in dr Türkei um z verhaftet, unterdrüggt und gfolteret zwärde. Me muess döt nüd böses gmacht ha um ins Gfängnis z cho. Es länggt aber sich zweigere als Soldat uff die eigene Landslüt (Kurden) miesse zschiesse. Viellycht weisch au, dass d Kurde im ganze Gebiet verfolgt wärde - egal weles Land. Es isch aifach als bodeständige Typ so e arroganti Meinig z ha.
dankscheen fir d uffklärig, als bligg und forumsläser sind mir so tatsache fremd und rucke s ganze natürlich in e neus liecht... :rolleyes:

...aber was mi viel mehr no interessiert isch wie du die politischi beziehig zwüsche dr schwiz und dr türkei beurteilsch, oder anderscht gseit das wo ich agsproche ha...

Bajass
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bajass »

Für was muess me denn bim Claraplatz für dä Erdogan go demonschtriere? Worum nid neume anderscht? Züri, Bärn oder sunscht neume? Worum unbedingt in Basel?
John Jack Criminals

Top, die Wette gilt

Jesus war ein guter Mann,
der hatte einen Umhang an...

Ausscheiden macht frei!
© sek. WM 2006: Alle ausser Deutschland

Rektalapostel
Neuer Benutzer

hesch eigentlich s gfühl so sache sind mr scheissegal wenn s um e menscheläbe goht? tagtäglich verende si weltwit...
...es goht do um e person wo politisch verfolgt wird...ich kenn dä nid wirklich und ka au nid wirklich möglichscht "objektiv" urteile wär dr bösi isch...das er "eher" s opfer in dere gschicht isch, ka ich no nochvollzieh.

aber gopferdeckel die ganzi zit wird gschraue d türkei muess in d eu etc, und denn muesch aber au so eme land d möglichkeit gäh z bewiise dass sie d menscherächt ihalte diend und so ebber usliefere. wenn nid isch me aber au meilewit drvo entfärnt e land wie türkei uffznäh.

Bajass
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bajass »

Rektalapostel hat geschrieben:hesch eigentlich s gfühl so sache sind mr scheissegal wenn s um e menscheläbe goht? tagtäglich verende si weltwit...
...es goht do um e person wo politisch verfolgt wird...ich kenn dä nid wirklich und ka au nid wirklich möglichscht "objektiv" urteile wär dr bösi isch...das er "eher" s opfer in dere gschicht isch, ka ich no nochvollzieh.

aber gopferdeckel die ganzi zit wird gschraue d türkei muess in d eu etc, und denn muesch aber au so eme land d möglichkeit gäh z bewiise dass sie d menscherächt ihalte diend und so ebber usliefere. wenn nid isch me aber au meilewit drvo entfärnt e land wie türkei uffznäh.
hoffentlig.... :rolleyes:
John Jack Criminals

Top, die Wette gilt

Jesus war ein guter Mann,
der hatte einen Umhang an...

Ausscheiden macht frei!
© sek. WM 2006: Alle ausser Deutschland

Zemdil
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zemdil »

Rektalapostel hat geschrieben:...aber was mi viel mehr no interessiert isch wie du die politischi beziehig zwüsche dr schwiz und dr türkei beurteilsch, oder anderscht gseit das wo ich agsproche ha...
das, uff was du aspiilsch, würd jo ebbe bedütte, dass me vo nun a alli anerkannte Flüchtling uss dr Türkei (ich red nid vo de "Gaschtarbeiter") verhafte (uff Gsuech hi) und abschiebe müessti. Das mit dr Begründig, dass die jo nümme umbrocht wärde, sondern "nur" no ins Gfängnis kömme und zum Wohl vo de - extrem guete :rolleyes: - Beziehige vo beide Länder.

Das ka's jo scho nid syy ...

aber nid dr Josef

Corpsegrinder
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Corpsegrinder »

Erdogan war in der Türkei politisch aktiv (gegen das Regime), was dort schlimmer ist als Mord.

Hier geht es nicht darum, irgendeinen hier zu behalten. Bin auch für schärfere Asylgesetze, nur finde ich, dass ein Asylant unter dem Schutz der Nation stehen sollte, was die Sache daneben macht.

Mit dem Slogan Bleiberecht für alle ist diese Aktion sowieso für den Arsch.

Rektalapostel
Neuer Benutzer

Zemdil hat geschrieben:das, uff was du aspiilsch, würd jo ebbe bedütte, dass me vo nun a alli anerkannte Flüchtling uss dr Türkei (ich red nid vo de "Gaschtarbeiter") verhafte (uff Gsuech hi) und abschiebe müessti. Das mit dr Begründig, dass die jo nümme umbrocht wärde, sondern "nur" no ins Gfängnis kömme und zum Wohl vo de - extrem guete :rolleyes: - Beziehige vo beide Länder.

Das ka's jo scho nid syy ...
zemdil...jetzt mol im ernscht, im hiblick uff e bitritt vo dr türkei in d eu, ka sich d türkei so e schritt au nid leischte :rolleyes:

so viel vertraue ha ich no, dass dene uff d finger gluegt wird (und werde muess)...

Zemdil
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zemdil »

Rektalapostel hat geschrieben:zemdil...jetzt mol im ernscht, im hiblick uff e bitritt vo dr türkei in d eu, ka sich d türkei so e schritt au nid leischte :rolleyes:

so viel vertraue ha ich no, dass dene uff d finger gluegt wird (und werde muess)...
http://www.google.ch/search?hl=de&q=Fol ... rkei&meta=

aber nid dr Josef

Rektalapostel
Neuer Benutzer

denn sott aber au s thema eu bitritt ganz klar vom tisch.

(isch mr scho klar dass mr dr türkei das nid eso kommuniziert, sondern probiert sie step-by-step drzue z bewege).

aber nonemool...wie sott denn d schwiz dinere meinig dä fall behandle? jetzt im hiblick uff politischi differenze zwüsche dr ch und türkei? jetzt wirklich ernsthaft.

remember wie sie gspunne händ will d schwiz (so wie s sott si) dr völkermord an de armenier anerkennt het (scho ellei d wortwahl isch pervers)

Zemdil
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zemdil »

Rektalapostel hat geschrieben:aber nonemool...wie sott denn d schwiz dinere meinig dä fall behandle? jetzt im hiblick uff politischi differenze zwüsche dr ch und türkei? jetzt wirklich ernsthaft.
Ganz eifach! Dä Typ isch prüeft worde und als Flüchtling anerkannt. Zue däm sott me jetzt au stoh und solang sich an dr Lag in dr Türkei nid grundlegend öppis ändert, sött me ihm unsere humanitäre Schutz gewähre. Und allne andere anerkannte Flüchtling au.

Beziehige zwüsche de Länder spiele in dere Froog kei Rolle. Kasch doch nid go Lütt opfere, nur damit sich e paar Politiker könne freue und amene Empfang astosse.

http://www.kurier.at/ausland/1303551.php

aber nid dr Josef

Antworten