Gute Cordon Bleus in Basel?
Gute Cordon Bleus in Basel?
Grüezi wohl,
min Grossvater wird jetzt denn 80 Johr alt und mir wend mit ihm in es Restaurant go wos gueti Cordon Bleus git! Weiss do öber öbbis wos gueti git in basel?
Gruss
min Grossvater wird jetzt denn 80 Johr alt und mir wend mit ihm in es Restaurant go wos gueti Cordon Bleus git! Weiss do öber öbbis wos gueti git in basel?
Gruss
- Starmaster
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
do chani zuästimmä... au nid schlächt ischs im 3zack in dornach. für ä 20er kriegsch ä riesä ding inkl. salat und es isch gueti qualität... aber dr 80igstä würdi au dört nid fiierä...Mindl hat geschrieben:also riesigi cordons kriegsch im Eintracht...
nur däng i nid dä richtigi ort für e 80igstehalt e knille
- Zeekadeethee
- Benutzer
- Benutzer
ha gmeint die i dä derfer sind als vorbereitig fürd basler fasnacht dängtZeekadeethee hat geschrieben:D Basler Fasnacht isch nit zem suffe doo - fir das gits die in de Derfer...

also pro stündli fasnacht wo mr isch 1 bierli oder e whyli git umgrächnet: 60 bier

also so gseh: fasnacht nid zum suffe do, aber bisch halt doch die ganzi ziet am eppis trinke (1 bierli i dä stund isch jo nid viel

Bier ist ein Grundnahrungsmittel
- DonCorleone
- Erfahrener Benutzer
- Braincracker
- Neuer Benutzer
- Fussballheld
- Erfahrener Benutzer
S Gifthüttli het wirklich sehr gueti Blöös, sin halt rächt tüür, drfüür e riese usswahl
http://www.gifti.ch/de/
http://www.gifti.ch/de/
- drummerbhoy
- Erfahrener Benutzer
- schniposa
- Erfahrener Benutzer
im drey keenig?Stanislaw hat geschrieben:Rhyhafe, wo adelige dinieren.
Disclaimer: meine obige Aussage, unabhängig von Form und Inhalt, kann ohne meine schriftliche Einwilligung in keinem laufenden oder zukünftigen Verfahren von Dritten gegen mich oder andere Personen verwendet werden.
ja, ich bin huber!
Akkreditierter Ticketdealer UEFA EURO 2008u2122
ja, ich bin huber!
Akkreditierter Ticketdealer UEFA EURO 2008u2122
- gruusigeSiech
- Erfahrener Benutzer
Restaurant Bergmatten ob Hofstetten.
S isch fascht unglaublig, aber es git Lüt, die reise wäg unserem Cordon-bleu durch die halbi Schwiz! Dr Bärgmatte-Kulturscheff Bär meint kurz und trogge: S beschti Cordon-bleu vom Universum! (Und dr Bär sait immer d Wooret). Gfüllt mit eme erschtklassige Beischingge und eme würzige Raclettekäs us em Juradörfli La Brévine! (Genau, das isch dört, wo’s immer so kalt isch).
[LEFT][/LEFT]
[CENTER]© gruusigeSiech[/CENTER]
@ "Basler Zeitung", "Blick", "20 Minuten" und andere Ideenklauer: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.
[CENTER]
[/CENTER]
[CENTER]© gruusigeSiech[/CENTER]
@ "Basler Zeitung", "Blick", "20 Minuten" und andere Ideenklauer: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.
[CENTER]
[/CENTER]
- BadBlueBoy
- Erfahrener Benutzer
gut erkannt, da spricht der wahre cordon-bleu experte meine herren.gruusigeSiech hat geschrieben:Restaurant Bergmatten ob Hofstetten.
edit: dazu empfehle ich einen
Riflessi d'Epoca Merlot del Ticino 1999 - Guido Brivio SA (Merlot)
Dr König unter de Schwyzer Rotwy! Sini Gwürztön und die rubinroti Farb verdankt är de 12 Monet im Eichefass.
nei ebbe - d schüpfers sin jetzt im rhypark!Don Diego hat geschrieben:Börse gidds nym, odr?
In dr Räbe bi dr Muschtrmäss gits geili Cordon Bleus!
zerscht kleihünige - denn d börse und jetzt dr rhypark
het öbber scho mol e cordonbleu in dä beizli in rieche gässe?
hän ebbe immer schilder dusse - RIESEN CORDONBLEU - muess i scho mol e stopp go mache!
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone
Preislich? Und Zeit Wegmarsch ab Bushaltestelle? Auch abends möglich?gruusigeSiech hat geschrieben:Restaurant Bergmatten ob Hofstetten.
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
Da werden Sie geholfenRankhof hat geschrieben:Preislich? Und Zeit Wegmarsch ab Bushaltestelle? Auch abends möglich?
's Runde muess ins Eggige!
hmmm. jetzt mien mir uns entscheide, wär vo uns es bizz bleed ischpenalty hat geschrieben:Da werden Sie geholfen

Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg