Kritik vom Oberjuden
- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
Ja richtig, aber der Vatikan wird kein Geld bezahlen, darum lohnt es nicht, ihn anzugreifen.k@rli o. hat geschrieben:der damalige Papst hat sich auch ein wenig halbherzig von den Nazis distanziert.
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Also, ich dänk mr mien do mol folgendes klarstelle:
Es git Jude und es git Israelis.
Dr Jud us Westeuropa, also dr normali Bürger irgendwelchem Landes isch nid gleich dr israelischi Jud. Was dört unde abgoht isch wie gesagt unter alles Sau, und do gib ich jedem Rächt wo das seit, allerdings mues me differenziere zwüsche däne, wo in Camps imarschiere, Pal$stinänser unterdrucke und em Ottonormal-Jud in dr ganze Wält wo mit däm ganze gar nüt z due het.
Ich sälkber kapier au nid wieso me immerno uf dr Vergangeheit ummehoggt, welles Volk resp. welles Land het nid ei mol in sinere Gschicht e Verfolgig, Unterdruckig oder ähnlichs duregmacht? D Jude sitze halt eifach druff wills halt s Aktuellste isch und sich halt wirklich gege e absoluti Minderheit setzt.
Das isch mini Meinig...
Cheers
Dr Jud us Westeuropa, also dr normali Bürger irgendwelchem Landes isch nid gleich dr israelischi Jud. Was dört unde abgoht isch wie gesagt unter alles Sau, und do gib ich jedem Rächt wo das seit, allerdings mues me differenziere zwüsche däne, wo in Camps imarschiere, Pal$stinänser unterdrucke und em Ottonormal-Jud in dr ganze Wält wo mit däm ganze gar nüt z due het.
Ich sälkber kapier au nid wieso me immerno uf dr Vergangeheit ummehoggt, welles Volk resp. welles Land het nid ei mol in sinere Gschicht e Verfolgig, Unterdruckig oder ähnlichs duregmacht? D Jude sitze halt eifach druff wills halt s Aktuellste isch und sich halt wirklich gege e absoluti Minderheit setzt.
Das isch mini Meinig...
Cheers
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
@Eckfahne
die schlimmschti Art Jude hesch vrgässe z'erwähne: d'Lobbyaawält-Gäldsägg us Queens (NYC)
(u.a. die Fuckerz wo im Name vo dr Gerächtigkait göhn in Europa go namelosi Vrmöge yyzieh und 0,01 Prozänt denn au wirgligg vrdaile und dr Räscht in aigene Sagg schuufle...
)
die schlimmschti Art Jude hesch vrgässe z'erwähne: d'Lobbyaawält-Gäldsägg us Queens (NYC)

(u.a. die Fuckerz wo im Name vo dr Gerächtigkait göhn in Europa go namelosi Vrmöge yyzieh und 0,01 Prozänt denn au wirgligg vrdaile und dr Räscht in aigene Sagg schuufle...

[CENTER]Doublewinner 2012[/CENTER]
ururur....grossväter und miettere isch e bitz übertriebe. 60 joo sind viellicht für uns jungi e langi Zyt. Aber mi Babbe isch zur säller Zyt uffgwachse. s gitt hütt no vieli Überläbendi und vieli wo hütt no läbe, hän ihri nöggschte Verwandte verlore. Das ganzi isch hütt aifach no presänter wie anderi Verfolgige wo viellicht no schlimmer gsi sind!Seraph hat geschrieben:aber jetze überleg doch emolle, was (leider) sehr vili vo de jüdische "oberhäupter" uuselön...
die hüüle doch dr ganzi tag in de medie, wie gemein ihri ururururururugrossvätere und -miettere behandlet worde sin... ich bi au ganz klar dr meinig, dass das eins vo dr gröschte verbräche gseh isch, wo je begange worde isch! aber das rächtfertigt doch garantiert sicher nit, nach 60 joor no sone geflenne go abloh... isch jo wirklig piinlich!
Isch jetzt eigentlich au doof über das z rede. Isch sehr e kompläxes Thema. Au s Thema noochi Oschte isch viiiel z kompliziert, als dass me aifach so primitivi und undiffernzierti meinige ka usseloh.
Was mich aifach so wild macht, sind die primitive aaschuldigunge und veralgemeinerige wo do inne gmacht wird. "Dräggspagg, Oberjuden etc..." dönt für mi doch sehr bruun!
Komisch dass Israel für alles verantwortlich gmacht wird (bi laaaang nidd mit allem yyverstande was dört unte abgoht) und z.B. d Sälbschtmordantetäter nidd mit einere Silbe gnennt wärde. Dass de Kinder mit de Muettermilch yygflösst wird, dass me alli Jude ins Meer keie muess und Israel ussradiert wärde muess...
Aber wie xait; Das Thema isch sehr kompläx und sogar ych wo mi ziemlich mit däm Thema befass, bi sehr vorsichtig mit Aschuldigunge (uff beidi Syttene)!
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
Eckfahne hat geschrieben:Also, ich dänk mr mien do mol folgendes klarstelle:
Das isch mini Meinig...
Cheers

Ottonormal-Jud. Ich lach mi schief

S isch doch bi de Jude glich wie bi allne andere au. Sin immer die Falsche wo d Schnuure ufrisse und Politik mache. S Problem isch, dass sich au do die gmässigti Masse nid zu Wort mäldet oder sich vo söttige Üsserige klar dischtanziert.....
Das dürfte diesmal nicht das Motiv sein. Hunderte von Millionen bezahltes Lösegeld als Resultat des "swiss bashing", wie man dies in den USA unverblümt nennt, liegt noch auf amerikanischen Bankkonten, weil man keinen Abnehmer gefunden hat. Die Schweizer Banken scheinen viel zu viel bezahlt zu haben, nicht zuletzt wegen der stümperhaften Politik des damaligen Bun desrates.ketzer hat geschrieben: Der hat doch mit seinen bemerkungen der Schweiz gegenüber nur bekräftigen wollen, dass noch zu wenig geld geflossen ist (namenlose vermögen etc...)
punkt schluss
---------------------------
FCB, la raison d'être!
FCB, la raison d'être!
klar isch es übertriibe... isch au absicht gseh!Mayor hat geschrieben:ururur....grossväter und miettere isch e bitz übertriebe. 60 joo sind viellicht für uns jungi e langi Zyt.

ich närv mi aber immer wie meh ab de ussage vo de "oberhäupter" vom jüdische glaube... die lege eifach immer meh e unglaublichi arroganz an tag! und egal, ob das jude, moslem, buddischte, chrischte usw. sin... die gön mir uff e sack!
und jetze hän natürlig unseri politiker wider schiss, e richtigi antwort z'gäh; isch jo klar! sobald me d'jude kritisiert wird me als antisemit abgstämplet... das isch eifach e riise frächheit, wie sich d'jude und leider au dr staat israel hinter em schlächte gwüsse vo dr menschheit, beträffend ere sach wo vor 60 joor passiert isch, verstecke chönne! sobald me öbber nümme kritisiere dörf, chunnt's schief uuse!
alles, was den schwoben schadet, kann nur zum vorteil der restlichen menschheit sein.
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
Singer kritisiert die Schweiz ja nicht für etwas, was die Nazis angestellt haben, sondern er bezichtigt uns NICHTS GEMACHT zu haben, ungeachtet der historischen Tatsache, dass die Schweiz für die Verfolgten des Naziregimes im Rahmen ihrer äusserst beschränkten Mittel unglaublich viel getan hat, mehr auf alle Fälle als sein eigenes Land auf der Ebene der Flüchtlingsaufnahme. Diese Kritik ist in dieser Form schärfstens zurückzuweisen, vor allem im Interesse und zur Ehrenrettung UNSERER Vorfahren, die sich mehrheitlich (leider nicht Alle) der braunen Flut entgegengestemmt haben. Dies wird international überhaupt nicht gewürdigt (ausser von Churchill 1946), im Gegenteil!Rinoceronte hat geschrieben:Ich frog mi immer no, warum mir muen e schlächts Gwüsse ha, für öbbis wo d Nazis gmacht hän...![]()
---------------------------
FCB, la raison d'être!
FCB, la raison d'être!
[quote="Seraph"]
und jetze hän natürlig unseri politiker wider schiss, e richtigi antwort z'gäh]
Genau das isch es jo! s Kunnt druffaa wie d Kritik ussgsproche wird! Wär sie sachlich hätt (fascht) niemerts e Problem demit. ABer so wie sie jetzt de Singer gmacht hett isch es völlig denäbe, wie au d Kritik vo divärse "Forumischte" do inne.
und jetze hän natürlig unseri politiker wider schiss, e richtigi antwort z'gäh]
Genau das isch es jo! s Kunnt druffaa wie d Kritik ussgsproche wird! Wär sie sachlich hätt (fascht) niemerts e Problem demit. ABer so wie sie jetzt de Singer gmacht hett isch es völlig denäbe, wie au d Kritik vo divärse "Forumischte" do inne.
- Baudelaire
- Benutzer
-
- Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
- repplyfire
- Erfahrener Benutzer
Und denn wäre nur no 10'000 überläbendi jude gsi anstatt 200'000. Da sich d Schwiz eh nit millitärisch hätti chöne verteidigä und sodermit denn au bsetzt gsi wär vo d Nazis.Seraph hat geschrieben:aber wenn sone volltrottel verzellt, dass neutralität e verbräche gseh sig, chunnt mir eifach d'galle uffe! ich will jo seh, wie dä huere weichbächer sich in dere situation verhalte hätti... är hätti's sicher am hitler dr krieg erklärt und's mit allne nazis gliichzitig uffgnoh... wooohrschiiiinlig.....
- Tolkien
- Erfahrener Benutzer
Vom Bundesrat ist hier sicher nichts zu erwarten. Man denke an Jean-Pascal und die Empörung über die einzig mutige Äusserung in der zwar nötigen aber z.T. übel Geführen "Rolle der Schweiz im 2 WK + Bitte noch etwas Geld"-Debatte. Kann mich Seraph (ist es verwunderlich?
) nur anschliessen. Singer passt leider mit Raich-Ranitzki, Bubis und Friedmann in die Reihe einiger weniger (aber in der Öffentlichkeit stehender) Individuen die ein sehr schlechtes Licht auf eine gesamte Ethnie (ich nenn's jetzt so, um der Juden/Israel Frage zu entgehen) werfen. Es ist eben bequem und einfach in der (manchmal noch) uninformierten Opfer-Rolle den Zeigefinger in alle RIchtungen zu heben. Es ist aber auch zu einfach, mit dem Blick auf einige Wenige, über alle zu urteilen!

Gibt's dazu noch mehr Infos?Eine Anklage von Roger Schawinski in Zusammenarbeit mit Sigi Feigel reicht.

[CENTER]Fortuna lächelt - doch sie mag
nur ungern voll beglücken:
Schenkt sie uns einen Sommertag,
schenkt sie uns auch Mücken.
- Wilhelm Busch
Wenn das Spiel vorbei ist, kommen König und Bauer in dieselbe Schachtel zurück. [/CENTER]
nur ungern voll beglücken:
Schenkt sie uns einen Sommertag,
schenkt sie uns auch Mücken.
- Wilhelm Busch
Wenn das Spiel vorbei ist, kommen König und Bauer in dieselbe Schachtel zurück. [/CENTER]
ich mach eifach immer d'erfahrig, dass au sachlichi kritik an israel und am vorgoh vo de jude beträffend vergangeheitsbewältigung (siehe singer), resp. tatsachebricht über d'lag vo de palästinänser in israel, immer grad als antisemitismus abkanzlet wärde...Mayor hat geschrieben:Genau das isch es jo! s Kunnt druffaa wie d Kritik ussgsproche wird! Wär sie sachlich hätt (fascht) niemerts e Problem demit. ABer so wie sie jetzt de Singer gmacht hett isch es völlig denäbe, wie au d Kritik vo divärse "Forumischte" do inne.
und das macht mi hässig! ich bi nämlig gar nit iiverstande mit de behandlig vo de palästinänser... und ich bi au nit iiverstande, wie gwüssi jüdischi exponänte sich immer mien profiliere und dr schwiiz(-er banke) versueche gäld abzwacke...
aber das macht mi doch nit zumene antisemit!
ich bi jo au nit gege s'chrischtetum oder dr katholizismus, wenn ich am pabst sini haltig beträffend verhietig krisitier...
und sunnscht bini absolut dr meinig vom tolkien (näi, wunderet mi au nit wirklig

alles, was den schwoben schadet, kann nur zum vorteil der restlichen menschheit sein.
-
- Erfahrener Benutzer
Pssssst - so Sache darfsch nidd öffentlich sage! Zwar darfsch über d'Paläschtinäser schimpfe, de kasch im Bush Duubel sage, sogar plasphemischi Üsserige über Pabscht darfsch mache - aber Psssst, dass wo de obe gseit hesch , das darfsch niddEl Capullo hat geschrieben:Gopferdamminomol ka das Saupagg aigentlig au emol in dr Gäägewart lääbe .................
so, jetz zelli langsam uff zäh und beruhig my wiedr resp. schryyb nüt mehr zue däm Thema do yyne sunscht wirdi mit Garantie gsperrt!

- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- gruusigeSiech
- Erfahrener Benutzer
[quote="El Capullo"]ha jo nit gsait miessisch se uffmache! ]
Ist trotzdem geschmacklos.
Ist trotzdem geschmacklos.
[LEFT][/LEFT]
[CENTER]© gruusigeSiech[/CENTER]
@ "Basler Zeitung", "Blick", "20 Minuten" und andere Ideenklauer: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.
[CENTER]
[/CENTER]
[CENTER]© gruusigeSiech[/CENTER]
@ "Basler Zeitung", "Blick", "20 Minuten" und andere Ideenklauer: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.
[CENTER]
[/CENTER]
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
Fettnapf Thread
[CENTER]Vorsicht Fettnäpfchen!
[/CENTER]
[CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER]