Trainings hän mr am Mäntig und Mittwuch jewiels am 8i uf unserem nigelnagelneue Kunschtrase!
Hesch Luscht bi uns mitzmache, denn mäld di per PN bi mir!
PS: Nei, Rale, du muesch di nid mälde...

Nei Zubi, vergiss es, s'Chappi wo di Blindehund frisst würd unseri Mannschaftskasse ruiniere!Rankhof hat geschrieben:Nämed mich!
I ka dr Ball nur fange, wenn er diräkt uffs Gsicht chunnt. Aber ich cha schreie und Lüt zum Sieg schreie! Und zuedäm hani scho immer moll welle schutte. Mäld di doch bitte unter zubi@fcb.ch
du bisch e fake!!!!Rankhof hat geschrieben:Nämed mich!
I ka dr Ball nur fange, wenn er diräkt uffs Gsicht chunnt. Aber ich cha schreie und Lüt zum Sieg schreie! Und zuedäm hani scho immer moll welle schutte. Mäld di doch bitte unter zubi@fcb.ch
hehe... het au mit mine kollege 5. liga gspielt... ka jo nüd si! aber nachem match kunntr sicher in topform, gäll?Digge hat geschrieben:Richtig, aber dä chasch jo nid emol als Stürmer bruche, geschweige denn als Goalie...![]()
het jo zerscht 3.liga gspielt bevor die denn ufgstiege sinn. oder isch das alles numme gschwätz vo ihm? hän mr do d'katz im sack ykauft???Bellach SO hat geschrieben:hehe... het au mit mine kollege 5. liga gspielt... ka jo nüd si! aber nachem match kunntr sicher in topform, gäll?
das isch unsere linierichter und ersatz-verteidiger und usserdäm dr beschti türkisch yshockeyspieler, aber nid unsere stammgoalie. är isch zerschtmol syt 3 joor wieder im goal gstande. mit unserem jakupovic, hättet dir zu null verlore!!!chinatown hat geschrieben:liest dr fliegefänger wo dir am sunntig dinn ka hän au mit?![]()
neinei... i kenn ihn nit so guet... wie gseit nur mit paar kollege vo mir gspielt. aber dass är mol im 1 gspielt het, wär mir neu....Digge hat geschrieben:het jo zerscht 3.liga gspielt bevor die denn ufgstiege sinn. oder isch das alles numme gschwätz vo ihm? hän mr do d'katz im sack ykauft???![]()
meischtens isch är ebe scho d'nacht vor em match in topform gsi... und sunscht spötischtens nach em match. kenn ihn scho länger, ich ha ihn uf binnige gholt, ha scho früehner e paar abstürzli mit ihm gha... het är dir emol d'lille gschicht verzellt???
HFW!Dark Coyote hat geschrieben:tönt würcklich sehr sehr verlockend ich muess das emol no abkläre will ich genau mo. und mi. plus sa. schuel han!
Richtig!Digge hat geschrieben:HFW!hän mr au e paar und ich wird's au in ahgriff näh im oktober...
überlegsch der's mol, aber bitte schnäll, in anderthalb wuche fangt d'saison ah und am 30. märz isch transferschluss! wo hesch gspielt?
d edith meint no, dass d'fraue nid z'kurz chömme bi unserer mannschaft, do luege mr scho defür...
talentiert, fuul und dringgfreudig sin mr doch alli bi uns in dr mannschaft, und d'undiszipliniertheite triib ich ihm schono uss uf dr finnebahn....Russe hat geschrieben:dr schorsch ex-black (also är isch immerno black...hutfarbtechnisch....nid verwägsle) isch ohni club und het glaub wider bock uff kicke - falls en überhaupt kennsch....isch halt wie die meischte in de untere lige:
talentiert - aber fuul und undiszipliniert - drfüür mag er dringge
jep, isch guet! am sunntig am 10i hätte mr sunscht no e fründschaftsspiel, wär grad e möglichkeit zum di teschte!Dark Coyote hat geschrieben:Richtig!isch easy......
im moment spiel ich nume no firmesport bim fc coop vorhär 3. liga und die ganze juniore gmacht! Ich gibt dir no die wuche bscheid das isch klar!
hmm de punkt isch natürlich nid z vergässe![]()
de sunntig isch ganz blöd do ich e bootcamp vom clan han also am 10i bin ich no am game!Digge hat geschrieben:jep, isch guet! am sunntig am 10i hätte mr sunscht no e fründschaftsspiel, wär grad e möglichkeit zum di teschte!
übrigens, wo bim letschte fründschaftsspiel dr trainer vom gegner schnäll zu uns ind garderobe gleugt het, het är numme gmeint: jösses, do isch jo s'halbe a2 do!!!![]()