Thun-BAsel live Thread

Diskussionen rund um den FCB.
Pascha
Benutzer

Beitrag von Pascha »

Dr.No hat geschrieben:Ich glaub,die mache das langsam extra,das gege Zi!rü wider mol s Stadion ganz voll isch,glaubt,das isch sicher eso,absolut sicher... :cool:
für dass sie denn uf e sagg kriege? :rolleyes:
[CENTER]
MAN KANN NIEMANDEN ÜBERHOLEN, WENN MAN IN SEINE FUSSSTAPFEN TRITT - François Truffaut[/CENTER]

Cocolores
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Cocolores »

Man hat es in der Winterpause versäumt einen Knipser zu verpflichten nun versucht Gross sich die Punkte zu ermauern... :mad:

Was für ein System soll man spielen wenn man keine Torjäger hat.

4:1:5:0

das wird sich noch rächen... der Vorsprung schmilzt und schmilzt...

Aber man kann sich ja jetzt den Rentner vom RAV besorgen dann wird alles besser :eek:

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

Pascha hat geschrieben:für dass sie denn uf e sagg kriege? :rolleyes:
Wie me minere Signatur ka entnäh, wär's au langsam Zyt drfür. Me ka nid immer numme sage "Dr Erfolg git em Rächt" innere so schwache Liga. Wenn's aifach bloss nid Züri wär, sondern Thun, Aarau oder so Gschmeuss :mad:
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.

Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.

bischi88
Neuer Benutzer

Beitrag von bischi88 »

Dr.No hat geschrieben:Ich glaub,die mache das langsam extra,das gege Zi!rü wider mol s Stadion ganz voll isch,glaubt,das isch sicher eso,absolut sicher... :cool:
das isch s einzig positive vo dere sach: das hoffentli wider mol unser stadion volle(oder zumindescht guet gfüllt) wird si.also ich freu mi ufes geils spiel gäg GayC :cool:

Pascha
Benutzer

Beitrag von Pascha »

Diggi_Eier hat geschrieben:Wie me minere Signatur ka entnäh, wär's au langsam Zyt drfür. Me ka nid immer numme sage "Dr Erfolg git em Rächt" innere so schwache Liga. Wenn's aifach bloss nid Züri wär, sondern Thun, Aarau oder so Gschmeuss :mad:
hesch nit mol so unrächt!
[CENTER]
MAN KANN NIEMANDEN ÜBERHOLEN, WENN MAN IN SEINE FUSSSTAPFEN TRITT - François Truffaut[/CENTER]

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

soulwind hat geschrieben:bravo herr gross .. anstatt mit einem mann mehr auf sieg zu spielen lieber den stürmer raus nehmen und versuchen das 1:0 über die zeit zu retten *kopfschüttel scheiss alibi fussball .. der vorsprung schmilzt auf den fcz morgen könntens nur noch 4 punkte sein
sind aber schnäll wider zrugg us thun :p um so ne fundierte meinig chönne usseloh

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

[quote="FCB Forever"]Ich dänk morn sins 7 Punkt Abstand ]

bravo denn au die münd zerscht no spiele

big_fish
Erfahrener Benutzer

Beitrag von big_fish »

aus dem fcz-forum...

selten schau ich mich im basel-forum um, aber heute nach ihrem unentschieden ists köstlich. nach einigen jahren und monaten der überlegenheit, sprüen die basel-fans nun langsam aber sicher die harte konkurenz im nacken, die den namen fcz trägt. die rückrunde ist noch jung, aber der schlussspurt hat somit begonnen. darum sind die 3 punkte in der kiesgrube pflicht!

FCZ - Schweizer Meister 05/06!

süss. :)

el presidente
Erfahrener Benutzer
Beitrag von el presidente »

Ych find jo s'Syschtem vom CG au scheisse, aber das Kollektivgehüle isch aschträngend!

Zerscht mues dr Z no gege dr GC-Balakov gwünne! Und wenn au, dr FCB cha mit Sicherheit no e Zahn zulege wenn's druf a chunt. Mir ischs lieber wenn's knapp blibt, eso schmeckt jede Sieg viel besser.
Copyrights @ el presidente!

el presidente
Erfahrener Benutzer

big_fish hat geschrieben:aus dem fcz-forum...

selten schau ich mich im basel-forum um, aber heute nach ihrem unentschieden ists köstlich. nach einigen jahren und monaten der überlegenheit, sprüen die basel-fans nun langsam aber sicher die harte konkurenz im nacken, die den namen fcz trägt. die rückrunde ist noch jung, aber der schlussspurt hat somit begonnen. darum sind die 3 punkte in der kiesgrube pflicht!

FCZ - Schweizer Meister 05/06!

süss. :)
7 Punkte Rückstand, und die meinen schon die Besten zu sein! :D

An diesem Beitrag erkennt man wie gross das Ansehen des FCB sein muss, wenn ein Unentschieden in Thun soviel Freude auslöst. Strohhalmtaktik :D

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

el presidente hat geschrieben:Zerscht mues dr Z no gege dr GC-Balakov gwünne!
Genau, und uff däm Schnee gits sowieso e zufallsspieli, denn ka jo au emol de fcz päch ha :D

FCB Forever
Erfahrener Benutzer

Beitrag von FCB Forever »

Kawa hat geschrieben:Genau, und uff däm Schnee gits sowieso e zufallsspieli, denn ka jo au emol de fcz päch ha :D
Ich find dr FCZ het in letschter ziit scho gnueg Glück gha! Darum wärde sie morn Päch ha!! Viel Päch! Sie wärde verliere und die halbi mannschaft wird sich verletze :D
Mini Biträg richte sich an d Lüüt wo im FCB Forum läse und dörfe nid kopiert oder wiiter verbreitet wärde!

PastaBasta!
Erfahrener Benutzer

Beitrag von PastaBasta! »

Ich ha irgendwie s'Gfhühl dass Züri Meischter wird. Irgendwie gschpüri e so öppis. I hoff i tüsch mi!
Eine schöne Frau wäre dumm, wenn sie auch noch klug wäre.

Steuern müssen sein. Aber bei der Vergnügungssteuer hört der Spass auf!

Für ein "GRIFFIGES" Anti Hooligan Gesetz!

el presidente
Erfahrener Benutzer

PastaBasta! hat geschrieben:Ich ha irgendwie s'Gfhühl dass Züri Meischter wird. Irgendwie gschpüri e so öppis. I hoff i tüsch mi!
Was hesch den du intus? :eek:

tilly
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tilly »

PastaBasta! hat geschrieben:Ich ha irgendwie s'Gfhühl dass Züri Meischter wird. Irgendwie gschpüri e so öppis. I hoff i tüsch mi!
ach, ja ... frauen und fussball, und dann noch gefühl ...
was für eine mischung!

zul alpha 3
Erfahrener Benutzer

Beitrag von zul alpha 3 »

du bist hier im falschen fred ...

hier wird dir geholfen ...

Ludo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Ludo »

Heute war auch noch viel Pech dazu. Ergic verpasst das 2-0 und das 1-1 wird eigentlich nach genau 92 Minuten und 15 Sekunden erzielt. Es waren nur 2 Minuten Nachspielzeit und genau in der 92 Minute ist der Ball hinter der Mittellinie, auf der Thuner Seite. Könnte man dann nicht das Ende des Spiels pfeifen?
Das Spiel geht weiter, die Basler rutschen und unser Torhüter bleibt stehen. Dann treffen die zwei letzten Verteidiger den Ball auch nicht
Es war einfach so.

Bild

Bild

Bild

Bild
FC BASEL MEISTER- Leidenschaft Um Die O- Caceido, Carignano, Eduardo, Matias Emilio Delgado Oooleee

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

Ludo hat geschrieben:Heute war auch noch viel Pech dazu. Ergic verpasst das 2-0 und das 1-1 wird eigentlich nach genau 92 Minuten und 15 Sekunden erzielt. Es waren nur 2 Minuten Nachspielzeit und genau in der 92 Minute ist der Ball hinter der Mittellinie, auf der Thuner Seite. Könnte man dann nicht das Ende des Spiels pfeifen?
Das Spiel geht weiter, die Basler rutschen und unser Torhüter bleibt stehen. Dann treffen die zwei letzten Verteidiger den Ball auch nicht
Es war einfach so.
danke entlich jemand der wohl in thun war und das ganze sachlich kurz und bündig beschreiben kann :D

FCB Forever
Erfahrener Benutzer

Beitrag von FCB Forever »

Murat hät dä vo de Mittellinie inne gmacht!
dä hät dr ergic sötte mache :(
Mini Biträg richte sich an d Lüüt wo im FCB Forum läse und dörfe nid kopiert oder wiiter verbreitet wärde!

pete boyle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von pete boyle »

Ich glaubs jo nit... SF1 erwähnt drei Nachspielminute... Am Ergic sini Chance hätt sogar e E Junior verwandelt, vor allem isch rechts no eine mitgloffe... D Verteidiger gsen bim 1:1 us wie Amateure... zum Kotze!

Ludo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Ludo »

von Tanner
danke entlich jemand der wohl in thun war und das ganze sachlich kurz und bündig beschreiben kann
:D Ja genau, Ist das nicht super? ;)
Nein, war auch nicht dabei :o
FC BASEL MEISTER- Leidenschaft Um Die O- Caceido, Carignano, Eduardo, Matias Emilio Delgado Oooleee

el presidente
Erfahrener Benutzer

tanner hat geschrieben:danke entlich jemand der wohl in thun war und das ganze sachlich kurz und bündig beschreiben kann :D
Zumindest die Nachspielzeit! :rolleyes:

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von the kaiser. »

die agriffigi abwimmeltaktik "hey, tschöss, du bisch jo gar nid in thun gsi, was mäldisch du die zu wort" muess me glaub nid nöcher kommentiere, do durch ändere sich d' faggde au nid. hauptsach, dr heillig fcb wird nid kritisiert, scho gar nid nach niiderlaage, denn komischerwiis kömme so verhaltenswyse noch siig nie zum vorschiin, mit objektivität het das nid schampar viilo z' tue. zuedäm ka me wenn nid am kommentator zumindescht am assischtänztrainer vo aarau zuetraue, dass är d' partie uff sportradio einigermasse verifiziert wiidergä het.

dass dr smiljanic geischtigi ussetzer het, erwähni glaub nid zum erschte mol, am majstorovic sini abwehr isch zuvor viilicht nid allzu glücklich gsi, he aber nüt mit in dr entschtandene schpiilsituation ztue, eifach kei wunder dass unsere schpiilverschtändnissuperduo d' situation nid emol annähernd ka antizipiere. dr berner nimm i mol us dr schusslinie, en art schonfrischt, do är nonid lang drby und vo de andere beide viilicht irritiert gsi isch.

mit 1 schtürmer fehlt uns e aschpylschtation, sowohl als passgäber fürd d' mfschpiiler, als au für d' torgfohr. au isch so e aschpylschtation weniger by flangge vorhande. aber sorry, das offensivproblem isch absolut hussgmacht, dr petric isch einigermasse in form und wär sicher e gueti hängendi schpitze. e eduardo als einzige schtürmer uszwäggsle bedarf keines weiteren kommentars, es lebe das 4-1-5-0. und wenn scho dr petric zruggzie, denn uff links, denn ka me e rhombus mit petric im lm und em stereo als 2. schturmschpitze praktiziere.

in 6 schpiil 7 gool, in 4 asl partie 5, das kunnt nid guet, falls dr fcz dra bliibt. das heisst nid, dass dr meischtr nid dinne liggt ich galaub immer no zu 80 & dra, aber dr fcb bringts sich mitdäm syschtem unnötig in schwiirigkeite, denn defensiv verbessert, beschtoht kei grund national mit eme 4-1-4-1 offensiv sich yzschrängge, denn mir hän in 4 schpiil 3 mool nid gwunne, was bi jewiils nur 1 gool au nid verwunderlich isch.

was lerne mir us em 1:1: nur will dr majschter (fascht) alles abruumt, heisst das nolang nid, dass syni 3 08-15 mitläufer an qualität zuegleggt hän.
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

die schwerste tugend ist die objektivität

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco

sinistra
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sinistra »

thuner südkurve!
hopp fcb

pauli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von pauli »

s`gool: dr mosti het bim abwehrversuech dr ball statt weg, hoch vor em zubi vors gool zooge. beidi basler verteidiger schloofe und dr ball goht zwüsche duure. dr zubi im eifer rutscht us und verteidiger behindere ihn no. dr gelson lauft dure und trifft. drei verteidiger, drei fehler, ei gegetor.
nid gunne hämmer aber will thun hett welle, basel aber gmeint het, si bringes locker ans ziel. zwoi hundert%igi versiebt. thun hetts verdient.

ich bi gsi.

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

el presidente hat geschrieben:7 Punkte Rückstand, und die meinen schon die Besten zu sein! :D
und es blibt bi si pünggt, dr match isch abgseit :p

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

the kaiser. hat geschrieben: hauptsach, dr heillig fcb wird nid kritisiert, am majstorovic sini abwehr isch zuvor viilicht nid allzu glücklich gsi, he aber nüt mit in dr entschtandene schpiilsituation ztue,

du magst mich für einen schönredner, daueroptimist ansehen
ok, kann damit gut leben
nur neige ich nicht dazu, einige spieler hochzuloben und andere permanent zu vertramppeln
wäre zanni das passiert, was maistro produziert hat,(kann passieren)
wäre dein kommentar jetzt wohl unter der gürtelinie,und nicht mehr jugendfrei :p

und übers spielsystem müssen wir eh nicht diskutieren, das ist in der CHliga
einfach nur scheisse

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

[quote="FCB Forever"]Ich dänk morn sins 7 Punkt Abstand ]

stimmt, der match findet nit statt :p

Edberg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Edberg »

tanner hat geschrieben:stimmt, der match findet nit statt :p
Jetzt leben wir schon auf Pump...

Ich hoffe nur, die beim FCB können rechnen!
[CENTER].
.

FC BASEL - immer noch die teuerste PLAUSCHMANNSCHAFT der Welt!!![/CENTER]
[CENTER]..[/CENTER]

HYPNOS
Erfahrener Benutzer

Beitrag von HYPNOS »

Resistencia hat geschrieben:Ich glaubs jo nit... SF1 erwähnt drei Nachspielminute... Am Ergic sini Chance hätt sogar e E Junior verwandelt, vor allem isch rechts no eine mitgloffe... D Verteidiger gsen bim 1:1 us wie Amateure... zum Kotze!
v.a. het dr ivan erscht vor kurzem genau eso e chance au scho versiebt, schlächt für uns und v.a. für ihn!..............und bim 1:1 so ziemlig spastisch!

Antworten