Neo-Nazis in den Stadien
het doch nüt mit däm ds tüä.beginner hat geschrieben:du hesch hald ebe no ehre...
u was isch scho ehre?! hä?
eja, we dir villecht ä kolleg hättet wo us afrika chunt, würdets dir ev. o eifach dernäbe finge. isch nid würklech geil, we du am match bisch, äs paar bierli am kippe u när gits so lüüt wo affegrüsch mache u bi üs stöh säuber lüüt wo das ufs tiefschte verletzt. eifach unverständlech.
Glaube kaum, dass Hakenkreuzfahnen akzeptiert wuerden....cigán hat geschrieben:denn kriegsch aber du mongi...
bin für meinungsfreiheit...egal welcher politischer richtung...sollte es
in absehbarer zukunft eine politisch motivierte gruppe im stadion geben
wird sich zeigen ob sie akzeptiert wird oder nicht...ich hoffe aber das der
eingeschlagene weg weiterhin so durchgezogen werden kann...linke und
rechte vereint in einer unpolitischen und autonomen (im sinne von frei denkend, ungebunden) kurve...
ab und zu mal ein wenig provokation schadet sicherlich nicht...nur sollte
man die grenzen kennen und nicht überschreiten!
England - für mich die Young Boys der Nationalmannschaften. © Mundharmonika 26.05.2016
D4 Reihe 1/353
Niveau sieht nur von unten aus wie Arroganz - Klaus Kinski
D4 Reihe 1/353
- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
Du meinst, ich soll eher die Reichskriegsflagge mitnehmen?teutone hat geschrieben:Glaube kaum, dass Hakenkreuzfahnen akzeptiert wuerden....
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Das het gar nix mit nötig ztue.
Wenn me Konsequänt wär miesst bi Livorno dHälftig vo ihrne Fahne yzieh well sie stalinisitischi Symbol, Che Symbol etc. hän (au wenn die Ragazzi us dr Toskana e grosse Teil drzue bytreit hän im Kampf gg dr Faschismus und dert die Symbol eifach als Gegepart brucht worde sind zu de Faschistische Symbol)
Sgliche miessti fir die nationalistische Symbol agwändet wärde. Beides isch aber Utopie und wenn ei Symbol verbote wird, wirds ersetzt durch e ähnligs aber nid glichs Symbol.
Seinzige wo me dr gege mache kann isch sGpröch sueche wenn bi uns in de Kurve eine mit son FAhne umewädlet und kei Blasse het drvo
Wenn me Konsequänt wär miesst bi Livorno dHälftig vo ihrne Fahne yzieh well sie stalinisitischi Symbol, Che Symbol etc. hän (au wenn die Ragazzi us dr Toskana e grosse Teil drzue bytreit hän im Kampf gg dr Faschismus und dert die Symbol eifach als Gegepart brucht worde sind zu de Faschistische Symbol)
Sgliche miessti fir die nationalistische Symbol agwändet wärde. Beides isch aber Utopie und wenn ei Symbol verbote wird, wirds ersetzt durch e ähnligs aber nid glichs Symbol.
Seinzige wo me dr gege mache kann isch sGpröch sueche wenn bi uns in de Kurve eine mit son FAhne umewädlet und kei Blasse het drvo
ich bezweilfe dass überhaupt jemand mit so ner fahne rumwedelt und wirklich ahnung hat...RALE BALE hat geschrieben:Seinzige wo me dr gege mache kann isch sGpröch sueche wenn bi uns in de Kurve eine mit son FAhne umewädlet und kei Blasse het drvo

Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung
jä guet he. do giht aber gaaaaanz e huffe dh's wo nüd mit em fcb oder mit fuessbal ztue hän.cpm hat geschrieben: aber was händ die sache mit em FCB oder em fuessbal ztue?
erklärmers viellicht verstand is den....
i ha nid gseid das i öppis gege s'kiffe ha...
das in dr kurve viil kifft wird isch kei ghäimnis, und wenn denn öbbr freud het e rotblaus hanfblatt uff e dh zmole isch doch das ok und überhaupt nid politisch?!?
[quote="Baslere"]Basic Du bist wischiwaschi nichts richtig entweder bist du das eine oder das andere? ]
ich habe keine "politische" einstellung, da ich in den meisten fällen politik komplett verachte.
ich habe eine radikale einstellung - allerdings ist die je nach thema wieder komplett verschieden
basicismus würde ich das nennen...
ich habe keine "politische" einstellung, da ich in den meisten fällen politik komplett verachte.
ich habe eine radikale einstellung - allerdings ist die je nach thema wieder komplett verschieden

basicismus würde ich das nennen...
Hanf, Bier etc. ufemene DH isch jo wohl absolut okScönling hat geschrieben:jä guet he. do giht aber gaaaaanz e huffe dh's wo nüd mit em fcb oder mit fuessbal ztue hän.
das in dr kurve viil kifft wird isch kei ghäimnis, und wenn denn öbbr freud het e rotblaus hanfblatt uff e dh zmole isch doch das ok und überhaupt nid politisch?!?
[quote="Baslere"]Karl Marx sagte"entweder bist du ein Sozialist oder ein Faschist" ]
dr kalr marx het no vill verzellt wenn dr tag lang ysch... drum hetter au sone supertolli theorie usdänggt wo öbbe glich guet funktioniert wie d'integration vo de junge spieler unterem chrigel gross...
dr kalr marx het no vill verzellt wenn dr tag lang ysch... drum hetter au sone supertolli theorie usdänggt wo öbbe glich guet funktioniert wie d'integration vo de junge spieler unterem chrigel gross...
naja bi vilne Sache bin ich yverstande mit ihm, mit de Integration vo de Junge vom CG überhaupt nid!!!Basic hat geschrieben:dr kalr marx het no vill verzellt wenn dr tag lang ysch... drum hetter au sone supertolli theorie usdänggt wo öbbe glich guet funktioniert wie d'integration vo de junge spieler unterem chrigel gross...
- Nur So...
- Erfahrener Benutzer
Ohne Marx keine AHV, keine IV, keine ALV, kein gerechter Lohn und ein noch viel grösserer Klassenunterschied... Armut für die meisten...Basic hat geschrieben:dr kalr marx het no vill verzellt wenn dr tag lang ysch... drum hetter au sone supertolli theorie usdänggt wo öbbe glich guet funktioniert wie d'integration vo de junge spieler unterem chrigel gross...
Grüsse gehen an alle die es verdienen...
sachte, sachte... ich habe mit dem vergleich zu gross andeuten wollen, dass zwar vieles aber doch nicht alles schlecht istNur So... hat geschrieben:Ohne Marx keine AHV, keine IV, keine ALV, kein gerechter Lohn ein noch viel grösserer Klassenunterschied... Armut für die meisten...

ich orientiere ich nun mal eher an darwins kleinen aber feinem sätzchen. in den marxschen schriften sind mir doch einige sachen zu suspekt um es eine gute sache zu finden.
aber das ist hier nicht thema...
ich sag jetzt besser nichts, weil es sonst missverstanden wirdGevatter Rhein hat geschrieben:Du meinst, ich soll eher die Reichskriegsflagge mitnehmen?

England - für mich die Young Boys der Nationalmannschaften. © Mundharmonika 26.05.2016
D4 Reihe 1/353
D4 Reihe 1/353