Bruuch Hilf für 'Selbständige Arbeit'

Der Rest...
Antworten
pete boyle
Erfahrener Benutzer

Bruuch Hilf für 'Selbständige Arbeit'

Beitrag von pete boyle »

Ich ha grad gseh dassi näggst Zischtig muess mini 'Interdisziplinäre Projektarbeit' abgäh. Ds Thema isch 'Die Kommerzialisierung des Fussballs'. Das heisst ich sött öbbe mol afoh.

Jetzt mini Froog: Kennt öbber gueti Text, Büecher oder sunscht öbbis zu dem Thema? Vilicht hed öbber selber scho e Arbeit über das oder e ähnlichs Thema gschribe? Paar Text hani au scho selber gfunde, aber wenn öbber würd es Buech bsitze (z.B. Die Vermarktung der Fussball-Bundesliga von Sascha Empacher) und das sogar könnt uslehne, wär das super.

Bitte keini Antworte à la "Google", uf die Idee bini au scho selber ko und ha paar Sache gfunde wo bruuchbar sind.

Merci im Voruus...

sinistra
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sinistra »

hopp fcb

Scott
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Scott »

Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)

alter sack
Erfahrener Benutzer

Beitrag von alter sack »

Nick Hornsby - Fever pitch

beschreibt zwar erstmal das fandasein als solches, aber auch die kommerzialisierung anhand von Arsenal als beispiel...
Das größte Problem beim Fussball sind die Spieler.
Wenn wir die abschaffen könnten, wäre alles gut. (Helmut Schulte)

cinyna
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cinyna »

hanis gester grad e 2 sitigi arbeit gschriebe über das.. isch aber e Erörterig gsi.. also glaub bringt dir nüt.. und i bekum se erscht am Zistig zrugg..

bs_eagle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von bs_eagle »

Lol lil lal Lillehammer!!!

I ha grad für e Gspänli 4 Syte über das gschrybe...

Captain Sky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Captain Sky »

Versuchs einmal mit:

Trosien, Gerhard (Hg.) (1991): Die Sportbranche und ihre Geldströme. Witten: Steinberg.

Opaschowski, Horst W. (2001): Show, Sponsoren und Spektakel u2013 Breitensport und Zuschauersport. In: Roters, Gunnar/Klingler, Walter/Gerhards, Maria (Hg.): Sport und Sportrezeption. Baden-Baden: Nomos, 77-96. (HA)

Brandmaier, Sonja/Schimany, Peter (1998): Die Kommerzialisierung des Sports. Hamburg: Lit-Verlag.

Habe allerdings keine Ahnung, was das taugt. Sicher ist aber, dass bei dem Thema unbedningt die Fussball WM im Mexiko vorkommen muss...

FCB-Staernli
Benutzer

Beitrag von FCB-Staernli »

Ha s gliiche Problem....

Welli Pünggt sotti umbedingt dri nä bi dere Arbet über d Kommerzialisierig vom Fuessball, und welli nur asträife?

Wird sicher drüber schriebe:

-WM in Dütschland 2006
-D Entwicklig vo dr Kommerzialisierug
-Dr Ursprung
-D Folge

Dr FC Basel wirdi au drinä, doch als was? Als e Vergliich zu anderne Clubs, e Beschrieb vo friener und hütte...?

Bi no am Afang wie me merggt, aber di dankbaar für jede Tipp.
Gruess
Eines der Probleme beim Fußball ist, daß die einzigen Leute, die wissen, wie man spielen müßte, auf der Pressetribüne sitzen.

Robert Lembke (1913-89), dt. Fernsehmoderator u. Journalist

pete boyle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von pete boyle »

ich cha dr mini arbet mol schicke i de nächste täg

dr kolleg und ich hend zwar erscht i de nacht vorem abgabetermin agfange, aber trotzdem irgendwie d note 5.5 gschafft :)

merci nomol für d tipps i dem thread, ha zwar schlussendlich us fuulheit keis buech oder so gläsä und alles irgendwie andersch zämägwürflet

Platini
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Platini »

so vill zum thema "sälbständigi" arbet ! :rolleyes:

pete boyle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von pete boyle »

Platini hat geschrieben:so vill zum thema "sälbständigi" arbet ! :rolleyes:
zämägwürflet heisst nid dass i alles us verschiedene text kopiert ha

kliko
Benutzer

Beitrag von kliko »

Du fasst ein Thema wie die Kommerzialisierung des Fussballs in einer Nacht zusammen und bekommst dafür noch die Note 5.5?
Respekt!
Ich würd dafür sicher einige Monate benötigen. ;)

FCB-Staernli
Benutzer

Beitrag von FCB-Staernli »

Natürlich werde ich Interviews durchführen für meine Arbeit. Wer, meint ihr, wären gute Interviewpartner?

Habe an Ivan Ergic gedacht, da er sich auch schon öfters öffentlich darüber beschwert hat.

Wer könnte mir noch einiges über das Thema "Kommerzialisierung vom Fussball" berichten? Muss nicht ein Fussballspieler sein, auch Personen von der Geschäftsstelle wie z.B Josef Zindel kämen in Frage.

Gruss
Eines der Probleme beim Fußball ist, daß die einzigen Leute, die wissen, wie man spielen müßte, auf der Pressetribüne sitzen.

Robert Lembke (1913-89), dt. Fernsehmoderator u. Journalist

Ernesto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Ernesto »

FCB-Staernli hat geschrieben:Natürlich werde ich Interviews durchführen für meine Arbeit. Wer, meint ihr, wären gute Interviewpartner?

Wer könnte mir noch einiges über das Thema "Kommerzialisierung vom Fussball" berichten?
  1. Gigi Oeri, Präsidentin - Thema: Wie verschleudert man in einem Fussballclub am einfachsten ein paar Millionen?
  2. Markus Laub, Geschäftsführer - Thema: Wieso macht der FCB eine halbe Dekade nach GC genau die gleichen Fehler in seiner 'Nach-CL-Aera'?
Reden ist Silber, Schreiben ist Gold.

El Capullo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von El Capullo »

FCB-Staernli hat geschrieben:auch Personen von der Geschäftsstelle wie z.B Josef Zindel kämen in Frage
wenn e Schwindelbricht willsch sicher... :rolleyes:
[CENTER]Doublewinner 2012[/CENTER]

El Capullo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von El Capullo »

btw. isch das in letschter Zyt die neuschti Mode go 2 Mönet alti (oder no älteri!) Threads wiedr füre z'hole? :confused:

Mann, Mann, Mann, gwüssne Lüt do in muess es maini scho EXTREM langwyylig sy!

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

El Capullo hat geschrieben:btw. isch das in letschter Zyt die neuschti Mode go 2 Mönet alti (oder no älteri!) Threads wiedr füre z'hole? :confused:

Mann, Mann, Mann, gwüssne Lüt do in muess es maini scho EXTREM langwyylig sy!
Könnts sii dass s Stärnli s gliichi Thema 2 Mönet spöter au hett und nid grad e neue Thread wott uffmache? ;)
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

El Capullo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von El Capullo »

[quote="Goofy"]Könnts sii dass s Stärnli s gliichi Thema 2 Mönet spöter au hett und nid grad e neue Thread wott uffmache? ]

die und sälbständig? denn bini ab sofort e Türk

Gruess,
Allah Cüpüllü

vizekönig
Benutzer

Beitrag von vizekönig »

irgendwo gits e page mit jeenschte studie vom profässer pilz (isch damals anere podiumsdiskussion vom littmann sinere usstellig gsi)

weiss zwar nüm wie die site heisst, aber isch vo irgendere dütsche uni...nimm a do inne gits so spezialischte wo das finde...

Antworten