Das darf doch nicht wahr sein - 2
[quote="FCBTUSSI"]Aber dr Mister Nordwestschiiz seht doch geil us..!! ]
au du wirsch mol erwaggse, aber numme villicht au riff...
au du wirsch mol erwaggse, aber numme villicht au riff...
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
-
- Erfahrener Benutzer
[quote="FCBTUSSI"]Ich wär froh, wenni sone maa im bett hätti..!! ]
klar! muskeln und fleisch in der hose machts!
bisch no e jungs, oder?
klar! muskeln und fleisch in der hose machts!

bisch no e jungs, oder?
Es machet bi dene Schönheitswettbewerbe eh nur so komischi wiber met. genau wie bi missargovia.ch...det hets eini met einere augebraue
die einzig hübschi esch en kollegin vo mir...die brucht abr ned emol en bestätigung so wisi usgseht...ond bi dere konkurrenz ghört de hauptpris vomne auto scho ehre...ond wennsi berühmt esch, stelltsi mir denn de johnny depp vor

25? dere gäbe locker 40 mit ere gsunde Portion "ich wot nid älter wärde"-Syndromcpm hat geschrieben:vor allem isch sie jo erst 17.... gseht aber scho us wie 25 und älter...
Hey was schaust so dumm. Noch nie ne Signatur gesehen?!
Wenn ich nicht genau wüsste, dass ich es bereuen würde, würde ich das was ich gerade denke, aussprechen, so würde ich es tun!
Wenn ich nicht genau wüsste, dass ich es bereuen würde, würde ich das was ich gerade denke, aussprechen, so würde ich es tun!
[quote="cpm"]
ha no welle aständig bliebe und ha undertriebe... frau händs doch gärn wemmer sie jünger schätzt oder... ]
Jünger gschätzt han se ja scho mit 40
Also ich wet ja nid luege wie die usgseht, wenn si nid nur nachem Ussehe här 40 isch sondern au ufem Papier!
Aber das isch sicher au so eini wo ihre 29 Geburi 300 mal fiiret nur das si nid 30 wird

Jünger gschätzt han se ja scho mit 40

Aber das isch sicher au so eini wo ihre 29 Geburi 300 mal fiiret nur das si nid 30 wird

Hey was schaust so dumm. Noch nie ne Signatur gesehen?!
wir haben hier keine "mädi" es laufen nur "modis" rum bei uns!cpm hat geschrieben:de bring emou es bärner mädi....
vorsorglich an gevatter!
nein wir leben nicht alle auf dem bauernhof.................

Wenn die anderen glauben, man ist am Ende, so muß man erst richtig anfangen.
Konrad Adenauer 05.01.1876 - 19.04.1967
Konrad Adenauer 05.01.1876 - 19.04.1967
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Kandidatinnen für das Fasnachtssujet "Weniger essen, mehr kotzen"...
Bis auf die Blonde mit dem schwarzen Bikinioberteil ist ja wohl nichts dabei, ob jetzt Bernerin, oder ein anderer Schiss aus der NW-CH.
Bis auf die Blonde mit dem schwarzen Bikinioberteil ist ja wohl nichts dabei, ob jetzt Bernerin, oder ein anderer Schiss aus der NW-CH.
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
- santacruzz
- Benutzer
Glaub eher um dr Gschmagg vo dene wo die ussgwählt hän...penalty hat geschrieben:Himmel hilf! Das isch jo die einzig hübschi vo dene zwölf! Stohts so schlächt um unseri Region?
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen