Christian Poulsen

Frank Rost

Torsten Frings

Mario Cantaluppi

Weitere Vorschläge?
anderi meinig = behindert, und domit sinkt d' erwerbsquote vo dr schwiiz uff 10%.Bellach SO hat geschrieben:Läck bisch du behinderet! Wär dr Lupo do ufzellt und dr Scheiss-Cabanas nid, cha eifach nur behinderet oder Zürcher si...
mercianderi meinig = behindert, und domit sinkt d' erwerbsquote vo dr schwiiz uff 10%.
dr unerschiid cabanas vs. lupo/frei.: wenn dr cabanas nid grad i sim ungerächtigkeitswahn inne sich, findi ich zumindescht privat nid emol eso drnäbe, während dr lupo wie au dr frei mit sonere grunddoofheit usgschtatte sind, das die au im private zu 100% zum traage kunnt.
dies ist nur meine meinung.
gohts no, dä doch nidargentinogaucho10 hat geschrieben:alpay....spielt au in dr bl...
word excel powerpointthe kaiser. hat geschrieben:anderi meinig = behindert,
wäge dämm muess mr en jo nid sympathisch finde, ich schätz und ha reschpäkt, was är für basel gleischtet het, wäge däm närvt mi sis ewige kindliche suure getrötzle wäg jeder klynikeit trotzdäm. me seit doch nid im bayrische färnseh "die meisten denken jetzt wir sind aus der scheisse raus, aber wir stecken immer no drin", e 32 jährige, wo so ussage macht isch eifach nid ganz entwigglet.Bellach SO hat geschrieben:word excel powerpoint![]()
Mag mi nüm pro-lupo üssere, isch e guete typ und ha das scho x-mol begründet. Findes eifach drnäbe, dass eine wo sich für Basel zerrisse het und Basel liebt so beschimpft wird...
In dr Buli und au in andere Liga redet jede 2. so... muesch gar nid wit sueche. Dr Lupo wird das vo sim Trainer, oder vo däm sim Vorgänger ha. So Ussage hän doch nüd mit dr geistige Entwicklig z'tue!the kaiser. hat geschrieben:wäge dämm muess mr en jo nid sympathisch finde, ich schätz und ha reschpäkt, was är für basel gleischtet het, wäge däm närvt mi sis ewige kindliche suure getrötzle wäg jeder klynikeit trotzdäm. me seit doch nid im bayrische färnseh "die meisten denken jetzt wir sind aus der scheisse raus, aber wir stecken immer no drin", e 32 jährige, wo so ussage macht isch eifach nid ganz entwigglet.
het doch mit däm nüt z'tue. du sehsch öbber, entweder är isch sympathisch oder nit, unabhämgig vo synere klubzueghörigkeit, es goht umm faggde und nid um ideal. und numm will är bis basel gsi, muess ich nid über gwüssi allüre hinwägseh oder ihn mir zrächtbüschele. du kasch dir das irede, aber di unterbewusstsy kasch du nid manipuliere.Bellach SO hat geschrieben:In dr Buli und au in andere Liga redet jede 2. so... muesch gar nid wit sueche. Dr Lupo wird das vo sim Trainer, oder vo däm sim Vorgänger ha. So Ussage hän doch nüd mit dr geistige Entwicklig z'tue!
Und s'kindliche getrotze wo aschprichsch isch für mi au nid ganz nachvollziehbar. Das isch für mi e Spiler wo mit lieb und seel drbi isch. denn wird halt biz usgruefe und dr frust usegloh.... das sind emotione! I wünschti, mir hätte im hüttige Kader no so e Spieler!
Ich aber schon!Lord_Johnny hat geschrieben:Also Aufzählungen wie Klose und Schneider kann ich absolut nicht nachvollziehen...