Keenig vo Basel hat geschrieben:Das wär mi so öbbis vo egal. Bi so sälte in dr Stadt.
Aber andrs gseh misste denne Gebühre für alli wo in Ikea oder in Media Märt nach Prattele göhn go Iichaufe erhobe wärde, wie fändisch das ??
90% chömme jo au dert aahhne mit em Auto !
Wäge de Zäcke ! Das würd ich anders Saage. Es isch jo jede sälber Schuld wo in dr Stadt wohnt. Was bietet eim die Stadt ( usser em FCB ). Enormi gebühre überall, drfür aber divärsi Problem ( Parkplätze, Kriminalität, usw.)
haha und die ikea (btw media märt gits au in dr stadt) wird ja auch von dem kanton bl unterstützt, gell?! parkhaus ikea is etwas anderes als parkplätze in der stadt für alle pendler die ihr geld hier verdienen, aber irgendwo im kaff wohnen.
schlussendlich müsst du dich ja nicht angesprochen fühlen, wenn du so gut wie nie in der stadt bist. ich rede an dieser stelle vorallem von den pendlern... auch die elsässer arbeiter hier, könnten für zentrumsleistungen bezahlen, die sie beanspruchen.
zu guter letzt finde ich es irgendwie süss, dass du dich "keenig vo basel" nennst, obwohl du weder in der stadt wohnst noch sonst ein gutes wort für sie übrig hast (ausser fcb)