Beste Band der Welt?!
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- Dr_Joggeli
- Benutzer
gnägnägnägnägnä i mein endr so liedr wie "ohne mich, deutschland im herbst, hass-tler odr nenn mich wie du willst". abr die sind jo scheisse will dini vorurteil nitt beschdätigt wärde...AJZ hat geschrieben:stimmt. vorallem die ganz alte. oder landser hani au no gärn..![]()
scho scheisse he, denn duets mes hald eifach moll verschwiige.
Helden leben lange, doch Legenden sterben nie!!! Viva Los Tioz!!
nämmemr e moll uff jeder platte hetts e lied a la "mir sind die geilschde" und eins a la "die schaiss musikinduschtrie und medie". bliibe denn äggscht nitt no öbbe zää liedr frei, wo vilicht vilicht, abr numme vilicht e anders thema könne ha....pluky hat geschrieben:pfff... die armen, armen onkelz. mehr als zwanzig jahre immer die selbe masche: "mir geht es so beschissen, ich bin am boden, und die musikindustrie mag mich nicht." dazu auf jeder platte ein lied des inhaltes "hurra, die neue onkelz ist da, und deine eltern haben angst" und die mantrahafte beschwörung der "gemeinschaft von band und fans", wobei diese für die grosse mehrheit nur daraus besteht, jeden beschissenen merchandising-artikel zu kaufen. und die schafe merken es nicht einmal, dass ihnen hier von schallplattenmillionären auf schamloseste weise etwas vorgegaukelt wird.

und inwiefärn dien sie de fäns öbbis vorgaukle??? was wänn sie me mache als ammene konzärt wirgligg alles gee, und das verdammt zweiehalb schtunde...söll dr schtefan no me ins forum schriibe und alle frooge beantworte?? und welli beriemdi bänd hett scho kei grooses mertschendäis? und worum faare denn d fäns soooo dermaase uff das ab, hesch di das au scho moll gfroggt???
i weiss i loss mi immr z feschd browoziere, i kas eifach nitt lo...
- basilea2002
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
PFM
premiata forneria marconi...
massiv attack
incognito
pinkfloyd
santana
die alte Band vom Pino Daniele
Bob Marley and the ......
supertramp
take six
earth wind and fire
...........
pepe lienhard
max greger
james last
abba
premiata forneria marconi...
massiv attack
incognito
pinkfloyd
santana
die alte Band vom Pino Daniele
Bob Marley and the ......
supertramp
take six
earth wind and fire
...........
pepe lienhard
max greger
james last

gobbo
meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen
meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen
sorry, war kurz ausser hause. was das vorgaukeln angehtkopfnuss hat geschrieben:und inwiefärn dien sie de fäns öbbis vorgaukle??? was wänn sie me mache als ammene konzärt wirgligg alles gee, und das verdammt zweiehalb schtunde...söll dr schtefan no me ins forum schriibe und alle frooge beantworte?? und welli beriemdi bänd hett scho kei grooses mertschendäis? und worum faare denn d fäns soooo dermaase uff das ab, hesch di das au scho moll gfroggt???
i weiss i loss mi immr z feschd browoziere, i kas eifach nitt lo...
http://www.3tioz.de/website/article3/1072051650.phpDer Sänger gehört inzwischen zu den Großverdienern im deutschen Musikgeschäft. Sein eigenes Nettoeinkommen bezifferte der 39-Jährige, der heute in Irland lebt, auf bis zu 150 000 Euro. Die einstigen Schmuddelkinder des Rock logieren inzwischen in den teuersten Hotels. Vor dem Mannheimer Konzert nächtigte Russell im Königsteiner Kempinski, wie er berichtete.
nee, wirklich. die aaarmen onkelz aus frankfurt am main. noch wegen dem merchandise und bekanntheit: mir ist keine andere band vom bekanntheitsgrad der b.o. bekannt, die so sehr auf "wir gehören alle zusammen, wir und ihr fans alle gegen das establishment" macht, und das so wenig lebt. oho, weidner schreibt in sein forum, DAS nenn ich mal nähe zur basis...
und warum wohl fahren die fans so darauf ab? weil sie durch die texte eben so ein seltsames gefühl der zusammengehörigkeit erhalten; weil leute mit geringem selbstwertgefühl aus worten wie
"Man muß wohl erst ganz unten sein
Um oben zu besteh'n
Bis zum Hals in Scheiße steh'n
Um wieder Land zu seh'n"
irgendwie kraft schöpfen. das ist grundsätzlich nichts verkehrtes, auch ich hatte in meiner pubertät eine phase, wo ich viel onkelz gehört habe. ich kann aber der masche, mit "wir da unten gegen die da oben"-attitüde millionen zuscheffeln nichts positives abgewinnen.
die nazi-vorwürfe sind mir übrigens egal. ich nehme der band ab, dass sie mit diesem teil ihrer vergangenheit abgeschlossen haben. meine abneigung gegen sie beruht auf anderen dingen
" friehner sinn si gstrooft worde mit schleeg, aber hütt darfsch das nümme, gäll "
- PincoPallino
- Erfahrener Benutzer
an die Pink Floyd Fraktion:
Roger Waters performt diesen Sommer an verschiedenen Orten (ua Roskilde und Waldbühne Berlin) das komplette "Dark Side Of The Moon".
Faith No More
The Who (auch wieder on the road again...)
Iggy Pop & The Stooges
die ärzte
Queen
Depeche Mode
Clawfinger
Anthrax
Black Sabbath
Kyuss
Nick Cave & The Bad Seeds
Roger Waters performt diesen Sommer an verschiedenen Orten (ua Roskilde und Waldbühne Berlin) das komplette "Dark Side Of The Moon".
Faith No More
The Who (auch wieder on the road again...)
Iggy Pop & The Stooges
die ärzte
Queen
Depeche Mode
Clawfinger
Anthrax
Black Sabbath
Kyuss
Nick Cave & The Bad Seeds
„Ich bin nicht links, ich bin nicht rechts, ich bin Punk."
Tief im Herzen wartet jeder auf das Ende der Welt. (Haruki Murakami)
Ein ganz entschiedenes WORD!!basilea2002 hat geschrieben:An die Beatles kommt niemand vorbei:
Mit Abstand das beste was die Welt je gesehen hat:
THE BEATLES
Die ganze Diskussion ist eigentlich überflüssig.
basilea2002: hattest Du nicht mal das sgt. pepper cover als avatar? Wieso hast Dus gewechselt? Gefiel mir eindeutig besser als das jetztige
-
- Erfahrener Benutzer
Nur So... hat geschrieben:Black Lab...

@ alli Muse-Liebhaber:
Y mag jo Muse sehr, abr wie wältfremd muess me syy zum die als beschti Band z'bezeichne? S'letschte Album isch nur no sosolala gsi, s'ainzige Wahnsinnsalbum isch Schowbiz wobii das jo e bitz fescht nach Radiohead etc. tönt. Und was s'Neue Album aabelangt: Ich ha kaini allzue grosse Erwartige, dr sälbschtvrliebti Bellamy ka's aigentlig nur no schlächter mache. E steigerig isch mynere Mainig noch nit möglich, abr y lo mi gärn übrrasche!
Mort à la dictature du pétrolariat
Zum Glück bin ich nicht der einzige weltfremde hier ]aktuelle[/B]BandSchubidu hat geschrieben:![]()
@ alli Muse-Liebhaber:
Y mag jo Muse sehr, abr wie wältfremd muess me syy zum die als beschti Band z'bezeichne? S'letschte Album isch nur no sosolala gsi, s'ainzige Wahnsinnsalbum isch Schowbiz wobii das jo e bitz fescht nach Radiohead etc. tönt. Und was s'Neue Album aabelangt: Ich ha kaini allzue grosse Erwartige, dr sälbschtvrliebti Bellamy ka's aigentlig nur no schlächter mache. E steigerig isch mynere Mainig noch nit möglich, abr y lo mi gärn übrrasche!
-
- Erfahrener Benutzer
wenn me sait aktuell.. hmm..jo denn ka me villicht drüber reede. OoS isch definitiv e guets Album, bim letschte (absolution) hett me hingäge gmerggt dass d'Luft langsam abr sichr am ussgoh isch. Abr wie gsait, y mag Muse au sehr. Abr em Bellamy syni arroganti Art uff dr Bühni goht mr mächtig uffe Seggl.roberto hat geschrieben:Zum Glück bin ich nicht der einzige weltfremde hier ]aktuelle[/B]Band
Gueti aktuelli Bands gitts abr au anderi, wie z.B. Lambchop. Low, The Frames und natürlig RADIOHEAD!
Mort à la dictature du pétrolariat
- basilea2002
- Erfahrener Benutzer
[quote="pluky"]sorry, war kurz ausser hause. was das vorgaukeln angeht
http://www.3tioz.de/website/article3/1072051650.php
nee, wirklich. die aaarmen onkelz aus frankfurt am main. noch wegen dem merchandise und bekanntheit: mir ist keine andere band vom bekanntheitsgrad der b.o. bekannt, die so sehr auf "wir gehören alle zusammen, wir und ihr fans alle gegen das establishment" macht, und das so wenig lebt. oho, weidner schreibt in sein forum, DAS nenn ich mal nähe zur basis...
und warum wohl fahren die fans so darauf ab? weil sie durch die texte eben so ein seltsames gefühl der zusammengehörigkeit erhalten]
sag du mir e moll, wenn sie in de letschte joor gseit hän, sie wäre ganz unde und niemert akzeptiert sie und sie wäre jo sooo armi??
sie kämpfe ganz eifach immr no gege die nazivorwürf, wo sie au s guede rächt hän und richdig so isch... odr würdsch du wennde so ne teggscht liisisch di nitt weere??:
http://www.jungle-world.com/seiten/2005 ... hp?print=1
dasch eine vo de aktuellschde teggscht übr sie. abr dass sie vom musiggschäft nitt akzeptiert wärde moze sie scho lang nümm...(wenns so ne viil gitt, wie mit MTV, denn natirligg scho, abr sisch au me als berächtigt gsi...)
und nomoll zum zämmehalt, was sölle sie denn me mache? ischs denn nitt gued, wenn sie ünberhaupt scho so ne gfüül undr de fäns und zu ihne könne schaffe? sie fordere d fäns immr no zur rebellion gege die do obe uff, genau so wies sie gmacht und gschafft hän. in däm fall hän sie verdammt viil erfaarig, was isch do dra schlächt? sölli sie, nur will si jetzt viil schtutz hän, de fäns saage, tschillet e moll, mir hän jo gnueg schtuzz, also lönd euch alles biede und kämpfet nümm für euer rächt? dasch jo genau dä wäg, wo sie gange sind, also worum die "tipps" nid widrgee?z.B. dä teggscht isch dr hammr:
Wenn Du wirklich willst
Versetzt Du Berge
Wenn Du wirklich willst
Werden aus Riesen Zwerge
Wenn Du wirklich willst
Heilen Deine Wunden
Wenn Du wirklich willst
Werden aus Stunden Sekunden
Wenn Du wirklich willst
Lernst Du zu fliegen
Wenn Du wirklich willst
Lernst Du Dich zu lieben
Wenn Du wirklich willst
Gehst Du den weglosen Weg
Sei Du selbst
Steh’ zu Dir
Die Wahrheit wird gelebt
Und nicht doziert
Du bist, was Du warst
Und Du wirst sein, was Du tust
Beginne Dich zu lieben
Und Du findest, was Du suchst
Alles, was Du wissen willst
Alles, was Du suchst
Findest Du in Dir
Denn Du bist, was Du tust
Bohr in Deinen Wunden
Mach’ Dir klar, daß Du noch lebst
Finde Dich selbst
Bevor Du innerlich verwest
Wenn Du wirklich willst
Veränderst Du Dein Leben
Wenn Du wirklich willst
Lernst Du zu vergeben
Wenn Du wirklich willst
Lernst Du an Dich zu glauben
Wenn Du wirklich willst
Öffnest Du Dir die Augen
Wenn Du wirklich willst
Wird Großes klein
Wenn Du wirklich willst
Werde ich bei Dir sein
Wenn Du wirklich willst
Baust Du eine Leiter zum Mond
dass sone teggscht iifaart, für das muess me kei grings sälbschtwärtgfüül ha. e biz me sälbschvertraue hett (faschd) jede mensch nötig. d onkelz gön eifach me als jedi anderi bänd diräggt uff d zueloosr ii und stergge so ihr sälbschtbewusstsii und das macht au die verbundeheit und das zämmeghörigskeitgfüül uss.
http://www.3tioz.de/website/article3/1072051650.php
und warum wohl fahren die fans so darauf ab? weil sie durch die texte eben so ein seltsames gefühl der zusammengehörigkeit erhalten]
sag du mir e moll, wenn sie in de letschte joor gseit hän, sie wäre ganz unde und niemert akzeptiert sie und sie wäre jo sooo armi??
sie kämpfe ganz eifach immr no gege die nazivorwürf, wo sie au s guede rächt hän und richdig so isch... odr würdsch du wennde so ne teggscht liisisch di nitt weere??:
http://www.jungle-world.com/seiten/2005 ... hp?print=1
dasch eine vo de aktuellschde teggscht übr sie. abr dass sie vom musiggschäft nitt akzeptiert wärde moze sie scho lang nümm...(wenns so ne viil gitt, wie mit MTV, denn natirligg scho, abr sisch au me als berächtigt gsi...)
und nomoll zum zämmehalt, was sölle sie denn me mache? ischs denn nitt gued, wenn sie ünberhaupt scho so ne gfüül undr de fäns und zu ihne könne schaffe? sie fordere d fäns immr no zur rebellion gege die do obe uff, genau so wies sie gmacht und gschafft hän. in däm fall hän sie verdammt viil erfaarig, was isch do dra schlächt? sölli sie, nur will si jetzt viil schtutz hän, de fäns saage, tschillet e moll, mir hän jo gnueg schtuzz, also lönd euch alles biede und kämpfet nümm für euer rächt? dasch jo genau dä wäg, wo sie gange sind, also worum die "tipps" nid widrgee?z.B. dä teggscht isch dr hammr:
Wenn Du wirklich willst
Versetzt Du Berge
Wenn Du wirklich willst
Werden aus Riesen Zwerge
Wenn Du wirklich willst
Heilen Deine Wunden
Wenn Du wirklich willst
Werden aus Stunden Sekunden
Wenn Du wirklich willst
Lernst Du zu fliegen
Wenn Du wirklich willst
Lernst Du Dich zu lieben
Wenn Du wirklich willst
Gehst Du den weglosen Weg
Sei Du selbst
Steh’ zu Dir
Die Wahrheit wird gelebt
Und nicht doziert
Du bist, was Du warst
Und Du wirst sein, was Du tust
Beginne Dich zu lieben
Und Du findest, was Du suchst
Alles, was Du wissen willst
Alles, was Du suchst
Findest Du in Dir
Denn Du bist, was Du tust
Bohr in Deinen Wunden
Mach’ Dir klar, daß Du noch lebst
Finde Dich selbst
Bevor Du innerlich verwest
Wenn Du wirklich willst
Veränderst Du Dein Leben
Wenn Du wirklich willst
Lernst Du zu vergeben
Wenn Du wirklich willst
Lernst Du an Dich zu glauben
Wenn Du wirklich willst
Öffnest Du Dir die Augen
Wenn Du wirklich willst
Wird Großes klein
Wenn Du wirklich willst
Werde ich bei Dir sein
Wenn Du wirklich willst
Baust Du eine Leiter zum Mond
dass sone teggscht iifaart, für das muess me kei grings sälbschtwärtgfüül ha. e biz me sälbschvertraue hett (faschd) jede mensch nötig. d onkelz gön eifach me als jedi anderi bänd diräggt uff d zueloosr ii und stergge so ihr sälbschtbewusstsii und das macht au die verbundeheit und das zämmeghörigskeitgfüül uss.
ey Kopfnuss, vergiss es, wer den Durchblick hat, braucht keine Verliererband, die Songs über Verlierer singen...! Scheisse bleibt Scheisse, egal was für andere, schöne und viele Worte du auch dafür brauchst.
„Ich bin nicht links, ich bin nicht rechts, ich bin Punk."