genau das wo der russe gseit het meini dermit wenni sag, ich ha e bild im kopf wiene ma ungfähr si södd. und dä ma isch sooo toll das das au anderne fraue uffallt. denn kund derzue das es e ma isch. denn ka me nur no hoffe...give me a man who is man enough to life just for the woman he loves. and I will love this man for the rest of my live.. ]
call me "Casanova", honey!
Mit em dick playe kani noni .... er isch no chli wund!
Erster, Einziger und Bester!
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda) / Alter Sack ***
Basic hat geschrieben:nix hoffe - du hesches inde händ...
ghör nid zu dene wo freud dra händ sherlock zspile. entweder verdrausch öbberem oder losches si. und solang de nid ksch vertraue muesch au gar kei beziehig welle avo und das isch der grund werum ich in däm läbe single blib.
elven: ICH!!!
So why do we choose the boys that are naughty?
I dont fit in so why do you want me?
I know I cant tame you...but I just keep trying
Cause I still love to wash in your old bathwater
Love to think that you couldnt love another
I cant help it.. your my kind of my man
natürlich weiss jede in däm fred was du meinsch /QUOTE]
dir trau i das scho zue, aber nid allne
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten
die schwerste tugend ist die objektivität
streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.
"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco
AJZ hat geschrieben:ghör nid zu dene wo freud dra händ sherlock zspile. entweder verdrausch öbberem oder losches si. und solang de nid ksch vertraue muesch au gar kei beziehig welle avo und das isch der grund werum ich in däm läbe single blib.
het nüt mit sherlock spiele z'tue... mit in de händ ha meini dasem gar kei grund gisch daser amene andere röggli nochegumpt
edit: d.h. dängg an alles wonych do scho vo minere fründin verzellt ha und machsch genau das NIT - denne ka eigentlig nüt schief go
Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung
AJZ hat geschrieben:ghör nid zu dene wo freud dra händ sherlock zspile. entweder verdrausch öbberem oder losches si. und solang de nid ksch vertraue muesch au gar kei beziehig welle avo und das isch der grund werum ich in däm läbe single blib.
vyllicht bruchsch mol e guete fründ zum wiider vertraue könne ha, au mol kritisch hinterfrooge, worums bis jetzt viilycht die falsche gsy sin. au do bitte nid pauschalisiere, s' git uff dr wält 3 mia. männer und nid nur dyni exfründe. dr mensch schtrebt noch ere langfrischtige bezieig, wüsseschaftlich erwyse.
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten
streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.
falco
Russe hat geschrieben:muesch zerscht no e E kaufe du banane!
dess iss korrekt
@ajz
denn wäre mir scho zwei. wisse vodka pur? wär no?
chömmed ihr gfruschtete singlemensche. besuffet euch richtig... das cha euches läbe verändere...
Wo kämen wir hin, wenn alle sagten, wo kämen wir hin, und niemand ginge um einmal zu schaun, wohin man käme wenn man ginge.
AJZ hat geschrieben:?? nei eh nid. ich bi sid wuchene uffem "ich blib für immer eleigelei" trip.
ich wött di jo nid zu öbisem pushe oder so aber ich glaub au nid würkli dass du ewigs uf däm trip wirsch sii...plötzlisch "schäpperets" und vellicht gsehsches denn mit andere auge....git au gueti männer...und wäge vertraue ha do chani ä liedli singe dervo....
the kaiser. hat geschrieben:vyllicht bruchsch mol e guete fründ zum wiider vertraue könne ha, au mol kritisch hinterfrooge, worums bis jetzt viilycht die falsche gsy sin. au do bitte nid pauschalisiere, s' git uff dr wält 3 mia. männer und nid nur dyni exfründe. dr mensch schtrebt noch ere langfrischtige bezieig, wüsseschaftlich erwyse.
das isch doch genau s problem, wenns vertraue nüm hesch, losch e Frau/Maa resp. Beziehig gar nid zue.
the kaiser. hat geschrieben:vyllicht bruchsch mol e guete fründ zum wiider vertraue könne ha, au mol kritisch hinterfrooge, worums bis jetzt viilycht die falsche gsy sin. au do bitte nid pauschalisiere, s' git uff dr wält 3 mia. männer und nid nur dyni exfründe. dr mensch schtrebt noch ere langfrischtige bezieig, wüsseschaftlich erwyse.
vellicht söde mir uns e couch kaufe und ich lig ane und du sitzisch näbe dra uffeme stieli mideme blogg und eme stift und notiersch dir mini ussage. denn kasch du mir nome vo dine weisheite midgä. und ich könnd schreie: NIEEEEMER HET MI GÄÄÄÄRN!!!" denn köndsch du mi in arm nä und tröschte und ich könnd dir mi ganzes make up und mi lippestift an di hemli striche. denn hätt die sach wenigsten öbis luschtigs gha.
So why do we choose the boys that are naughty?
I dont fit in so why do you want me?
I know I cant tame you...but I just keep trying
Cause I still love to wash in your old bathwater
Love to think that you couldnt love another
I cant help it.. your my kind of my man
wiiderlich!!!
uff so lüt spucki - hass hass hass - und wenn sälber dankend verzichtisch heissts no bisch e memme......aber wenn d frau denn ins gschäft aalütet isch dr lade zue und dr kopf nickt!
alles verdammti strichers - 0 respäkt vo mir!!
Finds au widderlig, ha aber scho zimlig am Aafang vo mim Arbetsläbe erfahre wie me die Type erkennt, womr e älters Männli gseit het: "luegg alli die Type, wo e Bild vo ihrer Frau uf em Pult hän, göhn fremd" und verdammi noch johrelanger Beobachtig muess i saage, es stimmt!
(so und jezz lueged euch alli mol in eurne Büros ume.... )
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
[quote="Schwalbenkönig"]ich wött di jo nid zu öbisem pushe oder so aber ich glaub au nid würkli dass du ewigs uf däm trip wirsch sii...plötzlisch "schäpperets" und vellicht gsehsches denn mit andere auge....git au gueti männer...und wäge vertraue ha do chani ä liedli singe dervo.... ]
dito
falco
@ajz
denn wäre mir scho zwei. wisse vodka pur? wär no?
chömmed ihr gfruschtete singlemensche. besuffet euch richtig... das cha euches läbe verändere...
AJZ hat geschrieben:vellicht söde mir uns e couch kaufe und ich lig ane und du sitzisch näbe dra uffeme stieli mideme blogg und eme stift und notiersch dir mini ussage. denn kasch du mir nome vo dine weisheite midgä. und ich könnd schreie: NIEEEEMER HET MI GÄÄÄÄRN!!!" denn köndsch du mi in arm nä und tröschte und ich könnd dir mi ganzes make up und mi lippestift an di hemli striche. denn hätt die sach wenigsten öbis luschtigs gha.
zack bumm bäng und dr kaiser het e stängeli kassiert
Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung
AJZ hat geschrieben:vellicht söde mir uns e couch kaufe und ich lig ane und du sitzisch näbe dra uffeme stieli mideme blogg und eme stift und notiersch dir mini ussage. denn kasch du mir nome vo dine weisheite midgä. und ich könnd schreie: NIEEEEMER HET MI GÄÄÄÄRN!!!" denn köndsch du mi in arm nä und tröschte und ich könnd dir mi ganzes make up und mi lippestift an di hemli striche. denn hätt die sach wenigsten öbis luschtigs gha.
wieso griiffsch du mi jetzt a ?
aber wäge fählendem vertraue kei beziäig ha, do muesch dy wirklig mit dynere angscht konfrontiere. v.a. söttisch vertraue in dyni menschekenntnis ha.
alti fuschtregle: wär sich agriffe fühlt, goht uff konfrontation.
falco
the kaiser. hat geschrieben:. dr mensch schtrebt noch ere langfrischtige bezieig, wüsseschaftlich erwyse.
der mensch sehnt sich ein leben lang nach bedingungsloser liebe, welche er als kleinkind in der regel geniessen durfte bis er sprechen und verstehen konnte. danach strebt er die ganze zeit danach BEDINGUNGSLOS geliebt zu werden, ohne die geringste Chance auf Erfolg.
Seemann hat geschrieben:der mensch sehnt sich ein leben lang nach bedingungsloser liebe, welche er als kleinkind in der regel geniessen durfte bis er sprechen und verstehen konnte. danach strebt er die ganze zeit danach BEDINGUNGSLOS geliebt zu werden, ohne die geringste Chance auf Erfolg.
denn hgesch öbbis falsch gmacht
falco
Russe hat geschrieben:mit attraktiven männern ists wie mit attraktiven frauen - es ist sicher nicht einfach!!
aber lieber eine saison in der premier league gespielt und vom club geschasst als 20 jahre first division mit garantiertem stammplatz....
....um mal eine fussballmetapher einzubauen!
cl
falco
the kaiser. hat geschrieben:aber nomoll: d' gsellschaft bestoht nid nur us dyne fründeskreise.
ich weiss für my, dass i anderi wärt ha, und ha kollege, wo ähnlig dänke (nid alli). wenn mer z'blöd isch zum e partner finde, wo vollumfänglich s' optimum darschtellt, denn muess i mi halt scho frooge, denn e guete partner muess me nid betrüge, wieso sött me au.
läck doch mir schribsch du e bullshit...erklär doch no fremdgoh mit em darwin du jäse übermensch...das het jetzt eifach REIN GAR KEI realitätsbezug dä seich vo wäge d türke gön meh fremd as mir tolle studente...wie chunsch eigentlich do druff?
And you wanna break our walls down
And you wanna destroy
Well you go to hell!!!