Tiefpunkt Zuschauerzahl Europacup

Diskussionen rund um den FCB.
Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

Michel Friedman hat geschrieben:Und wie hat er reagiert? :eek:
so à la im erdboden versinken - naja - ob solcher dreistigkeit werde ich eigentlich gar nicht wütend... solche aktionen vollführte ich selbst auch und schlussendlich sind wir nur fcb-fans die alles tun würden um ihn spielen zu sehen...

aber dafür knechtete ich ihn nach diesem vorfall umso mehr in der bude :D :D
Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung

Ein Freund der Familie
Benutzer
Beitrag von Ein Freund der Familie »

komposchti hat geschrieben:Traurig, aber wahr.

Es stellt sich grundsätzlich die Frage, warum dieser "Fan" ein damaliges NLB-Spiel auswärts als grössere Affiche deklariert als heute ein UEFA-Cup-16tel-Finalspiel ???
Darin sieht man doch schon, dass dies eindeutig NICHTS mit der Stärke des Gegners zu tun hat. <b>Es ist doch einfach so, dass die meisten, je älter sie werden, andere Prioritäten im Leben setzen</b>. Tausenden ist der FCB überaus wichtig, aber nicht "das Leben". Da gehen Beruf, Familie und usw. oder auch nur die eigene Faulheit vor.
WORD!
Earthquake1356-s`beebe goot wyter

Cocolores
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Cocolores »

[quote="Basic"]

weil die letzte qualirunde ende august stattfindet und caicedo erst im september zu uns stossen wird ]

Im Test gegen Locarno fiel insbesondere ein Spieler auf, der für den FCB erst ab September spielberechtigt sein wird: Der 17- jährige Ecuadorianer Felipe Caicedo erzielte gegen den Tabellen-Vorletzten der Challenge-League zwei Tore und lieferte eine Vorlage.

«Felipe ist ein Spieler, an dem wir noch viel Freude haben werden», sagte FCB-Trainer Christian Gross nach der Partie. Einsetzen kann Gross den Ecuadorianer erst nach dessen Volljährigkeit.Denn der Ecuadorianer, der seit dem letzten Sommer beim FCB mittrainiert, steht noch beim FC Rocafuerte unter Vertrag. Gemäss Fifa-Bestimmungen dürfen internationale Transfers erst nach dem 18. Geburtstag eines Fussball-Spielers vollzogen werden.

Stimmt hesch recht ha nümm dra denkt ;)

Blauderi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blauderi »

Michel Friedman hat geschrieben:Mal ganz locker bleiben im Ton gelle. :)
Wenn man eine Sitzung hat weiss man das in den meisten Fällen ein Tag vorher, dann verschiebt man die Sitzung.
Warum wird eigentlich der Friedmannn als Neu-User nicht runtergemacht? Das ist doch sonst Forums-Style.
Es hilft nicht immer Recht zu haben.
Johann Wolfgang von Goethe

Es ist schon alles gesagt worden, aber noch nicht von allen.
Karl Valentin

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pascilicious »

Lupina hat geschrieben:Do seht me wideremol wieviil Fans das sich wirklich chönne als Fan bezeichne und nit so Modefans sin wo mol an Match gönd mol nit...Ich mein klar ischs e Scheiss-Aspiilzyt gsi,aber das wägem schaffe isch kei Argumänt.I mein wen me am FCB hängt,cha me au mol friener im Gschäft goh wie ich wo uss em Verkauf chumme.Bi au gange und ha gseit hüt am 17,00 isch für mi Arbetsschluss.Das söt doch kei Problem si...Gwüssi Spiiler händ sich nach em Match au uffgregt will so weni Lüt cho sin...Und i mein Monaco isch nit irgendwie sone chlini Sch...-Mannschaft...
Nur wills für DICH so gange isch, heissts no lang nit, dass es für anderi au goht! :rolleyes:

Blauderi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blauderi »

rotoloso hat geschrieben:Wie sölle d'Manor, Migros, Coop, Ikea, MediaMarkt, Möbel Pfischter, usw. Verkäufer wo bis am 20:00 schaffe an Match goh?
Und alli andere Verkäufer wo am 18:30 füürobe hän?
Oder die meischte Büroaagstellte wo mindeschtens bis am 17:30 schaffe?

Klar ka dr einti oder dr anderi emol früener füürobe mache, im Büro isch das no eher möglich als im Verkauf aber 95% vo de FCB Fans wo im Verkauf tätig sinn, hänn am 18:00 niemols im Stadion könne si, will dr Chef eifach näi säit.
Klar - Aber das sinn kaini 2'000 Lüt, wo wägenem Job nit hänn könne koo. Und wenn die dr Matsch prioritär aagluegt hätte (wie z.B. Ferie oder so), denn hätte e huffe vermuetlig könne frei mache.

Karl Valentin

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Blauderi hat geschrieben:Klar - Aber das sinn kaini 2'000 Lüt, wo wägenem Job nit hänn könne koo. Und wenn die dr Matsch prioritär aagluegt hätte (wie z.B. Ferie oder so), denn hätte e huffe vermuetlig könne frei mache.
Vergisses, wenn dr Chef näi säit, denn isch näi... 2'000?? Du weisch das praktisch jede Verkäufer in Basel mindeschtens bis 18:30 schafft, und du meinsch in Basel hetts nur 2'000 Verkäufer wo FCB Fans sin?

I sag emol 5% vo dene wo hänn welle goh, hänn au dörfe vom Chef uss 95% hänn eifach nid dörfe... wenn dr Chef näi säit, was machsch? riskiersch di Job?

Und d'Verkäufer sinn nur ei Teil... die meischte wo irgendwie, irgendneume aagstellt sinn (Büro, Baustell, Spital, usw.) mache normalerwiis nid rächtzyttig füürobe nur isches dört eifacher früener, Füürobe z'mache, und dört hets villicht 60% vo dene wo hänn welle au gschafft... Wenn ich normal gschafft hätt mit mine übliche Zytte, wäri mit Stau und Parkplatzsueche und vill Glück früeschtens am 18:15 - 18:30 im Stadion gse. Bi mir isches jetzt käi Problem gse, z'bestimme wenn i füürobe mach, ha no rächti Freiheit, in anderi Abteilige bi uns hänn sie nid dörfe vor 17:30 füürobe dörfe mache und 2 wo sunscht immer gönn und au sytt Johre e Saisonkarte hänn, sinn nid gange.

Ich legg d'Hand uff's Füür, dä Match wär am 20:45 aapfiffe worde und es hätt 18 - 19'000 Zueschauer ka.
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

Holländer
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Holländer »

So muss auch mal kurz meinen Senf dazu geben...

Muss sagen, dass ich die Stimmung schon lange nicht mehr so gut gesehen, respektive gehört habe wie an dem Match..!!
Ich scheiss ehrlich gesagt darauf, ob 30`000 oder bald 40`000 im Stadion sind oder einfach nur eine volle geil motivierte Muttenzer Kurve mit ein paar Tausend Fans...!!!
Denn diese ist es doch, welche wirklich Stimmung macht..! Und das zählt..

Nein, ich war nicht direkt in der Kurve und kann dies deshalb sehr objektiv sagen, da ich mir die Stimmung draussen hinter Gitter des Marathontors Block B angesehen / gehört habe und es kam verdammt gut und laut rüber...!! Sah auch wieder mal richtig geil kompakt aus, z.B beim Klatschen etc.

Also, hört endlich mal auf ständig zu motzen über die Zuschauer/Stimmung - macht lieber in der MK so mit, dass diese wieder zu altem Ruhm und Glanz kommt!!

Also, dies der Eindruck eines Ausgeschlossenen :cool:

Pace
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pace »

Michel Friedman hat geschrieben:Mal ganz locker bleiben im Ton gelle. :)
Wenn man eine Sitzung hat weiss man das in den meisten Fällen ein Tag vorher, dann verschiebt man die Sitzung.
Jaja man geht zu den Leuten mit den man die Sitzung hat und sagt ihnen:
Hey Leute verschieben wir die Sitzung,muss ans FCBspiel!!!Hahaha

So einfach kann man eine Sitzung nicht verschieben,wegen dem FCB!
Einmal Rot Blau immer Rot Blau

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

Pace hat geschrieben: Hey Leute verschieben wir die Sitzung,muss ans FCBspiel!!!Hahaha
das sage ich eigentlich nur wenn ein meeting mit der zürcher sektion ansteht :D :D

Pace
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pace »

Basic hat geschrieben:das sage ich eigentlich nur wenn ein meeting mit der zürcher sektion ansteht :D :D
:)
Einmal Rot Blau immer Rot Blau

Blauderi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blauderi »

rotoloso hat geschrieben:Vergisses, wenn dr Chef näi säit, denn isch näi... 2'000?? Du weisch das praktisch jede Verkäufer in Basel mindeschtens bis 18:30 schafft, und du meinsch in Basel hetts nur 2'000 Verkäufer wo FCB Fans sin?
Von 1991 bis 2001 sank die Zahl der Detailhandelsbeschäftigten
(Voll- und Teilzeit) im Kanton Basel-Stadt
von 16 585 auf 12 145 (vgl. Titelgrafik). Dies entspricht
einer Abnahme um 26,8 %. (Quelle: http://www.statistik-bs.ch/kennzahlen/d ... icht05.pdf )

Und Du wottsch jetzt verzelle, ass vo deene 20 % an dä Matsch hänn welle ko?
Wenn das so wäär, wäre jo vermuetlig au uss dr chemischen Induschtrie 20 % koo und uss alle andere Branchen au:

Im 3. Quartal 2005 werden in der Nordwestschweiz (AG, BL, BS) 514 200 Beschäftigte gezählt. (Quelle: http://www.statistik-bs.ch/themen/03/be ... gnwch0503q ).

Scho mit 5 % wär s Stadion fascht voll...

rotoloso hat geschrieben:I sag emol 5% vo dene wo hänn welle goh, hänn au dörfe vom Chef uss 95% hänn eifach nid dörfe... wenn dr Chef näi säit, was machsch? riskiersch di Job?
D Froog isch, wie fescht sy hänn welle go. D Aspiilzytt isch syt em 10. Januar bekannt gsi (Quelle: http://fcbforum.joggeli.ch/showthread.p ... nspielzeit ). Dorum glaub y nit, ass 95% vo dääne wo wirgglig hänn welle goo, nit hänn könne goo. (Oder wie lauft das mit Summerferie und so? Könne dört au 95% nit wärend de Schuelferie frei nää?)
rotoloso hat geschrieben: Und d'Verkäufer sinn nur ei Teil... die meischte wo irgendwie, irgendneume aagstellt sinn (Büro, Baustell, Spital, usw.) mache normalerwiis nid rächtzyttig füürobe nur isches dört eifacher früener, Füürobe z'mache, und dört hets villicht 60% vo dene wo hänn welle au gschafft... Wenn ich normal gschafft hätt mit mine übliche Zytte, wäri mit Stau und Parkplatzsueche und vill Glück früeschtens am 18:15 - 18:30 im Stadion gse. Bi mir isches jetzt käi Problem gse, z'bestimme wenn i füürobe mach, ha no rächti Freiheit, in anderi Abteilige bi uns hänn sie nid dörfe vor 17:30 füürobe dörfe mache und 2 wo sunscht immer gönn und au sytt Johre e Saisonkarte hänn, sinn nid gange.
Lueg oobe!
und: s het weder Stau no Parkplatzsuechi gää... me het sogar mit em Auti über d Joggelikrüzig könne vor em Matsch!
rotoloso hat geschrieben: Ich legg d'Hand uff's Füür, dä Match wär am 20:45 aapfiffe worde und es hätt 18 - 19'000 Zueschauer ka.
Sag mer wenn und wo, das wurd y gärn gsee...

...v.a. wemme beruggsichtigt, ass (wie in däm Fred inne gsait) die andere Uefa-Cup-Mätsch zue vernünftige Zytte aagschbiilt worde sinn.

S isch doch aifach esoo, ass villicht e baar hundert Lüt gärn hätte welle koo, aber uss triftige Gründ nit hänn könne - aber all die andere hänn d Prioritäte anders gsetzt.

Let's face it: D Zuekunft isch e halb leers Stadion, wie mers im alte Joggeli in de letschte zwanzig Joor fascht immer erläbt hänn.

Karl Valentin

Gevatter Rhein
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Gevatter Rhein »

[quote="Michel Friedman"]Mein Name schreibt man mit einem n wenn ich bitten darf. ]

ccchhhhrrrrrr.... de Jodn de Jodn..... chhhhrrrrrr...

(Zruggmötzele : http://de.wikipedia.org/wiki/Akkusativ :D )
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.

Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Blauderi hat geschrieben: Let's face it: D Zuekunft isch e halb leers Stadion, wie mers im alte Joggeli in de letschte zwanzig Joor fascht immer erläbt hänn.
au mit 19'000 isch s'Stadion fascht halb leer und nach dr Uffstockig sowieso, aber für dr FCB isch dr Unterschied vo 14 uf 19'000 scho relevant, finanziell aber au vo dr Unterstützig für d'Mannschaft. Übrigens... i bi am 17:15 mitm Roller ins Joggeli gfahre (ebbe willi früener füürobe gmacht ha sunscht hätti dirägt vom Gschäft, mitm Auto müesse goh) und vom Zoo Dorebach bis zur Cablecom Gebäude am Dreispitz isches nur "Stockender Verkehr" gse... i bi mitm Roller schön an alli verbii gfahre oder gschlänglet aber mitm Auto hätt i vill länger kah, das nid wäge de unmänge an Matchbsuecher sonder will sich dr Füürobeverkehr mitm Verkehr vo de Matchbsuecher krüzt het.
[/CENTER]

Gevatter Rhein
Erfahrener Benutzer

rotoloso hat geschrieben:und vom Zoo Dorebach bis zur Cablecom Gebäude am Dreispitz isches nur "Stockender Verkehr" gse... i bi mitm Roller schön an alli verbii gfahre oder gschlänglet aber mitm Auto hätt i vill länger kah, das nid wäge de unmänge an Matchbsuecher sonder will sich dr Füürobeverkehr mitm Verkehr vo de Matchbsuecher krüzt het.
Läck bisch du e Gränni. Wemme halt dumm gnueg isch, am 5i per Auto durch s'Gundeli z'fahre, isch d'Überraschig übere Stau halt scho riesig. Ha ghört, es het mol Öbber e Uhr in Lade zruggbrocht, weil si jede Tag e anders Datum azeigt het...
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.

Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
[/CENTER]

Michel Friedman
Benutzer

Beitrag von Michel Friedman »

Gevatter Rhein hat geschrieben:ccchhhhrrrrrr.... de Jodn de Jodn..... chhhhrrrrrr...

http://de.wikipedia.org/wiki/Michel_Friedman ;)

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Gevatter Rhein hat geschrieben:Läck bisch du e Gränni. Wemme halt dumm gnueg isch, am 5i per Auto durch s'Gundeli z'fahre, isch d'Überraschig übere Stau halt scho riesig. Ha ghört, es het mol Öbber e Uhr in Lade zruggbrocht, weil si jede Tag e anders Datum azeigt het...
:rolleyes:
Lies doch um wases goht... wie hätt eine rächtzyttig ins Joggeli müesse si wo am 17:30 füürobe macht und mitm auto aabe muess und erscht no Parklplatz finde? Das isch nur als Antwort gse zur Ussag, es heig käi Stau ka... i ha mitm Roller käi Problem ka nid jede het e Roller und nid jede het früe gnueg könne füürobe mache, und i bi erscht no pflotsch nass gworde mitm Roller, vorallem bim zruggfahre :mad:
[/CENTER]

Gevatter Rhein
Erfahrener Benutzer

rotoloso hat geschrieben: :rolleyes:
Lies doch um wases goht... wie hätt eine rächtzyttig ins Joggeli müesse si wo am 17:30 füürobe macht und mitm auto aabe muess und erscht no Parklplatz finde? Das isch nur als Antwort gse zur Ussag, es heig käi Stau ka... i ha mitm Roller käi Problem ka nid jede het e Roller und nid jede het früe gnueg könne füürobe mache, und i bi erscht no pflotsch nass gworde mitm Roller, vorallem bim zruggfahre :mad:
Und grad nomol Rädäbäng. Wär mitem Auto an Match goht isch mit Garantie hirnamputiert. Het eh kum Parkplätz, und am 5i grad nomol nid. Usserdäm : Uf dere Spur wo du beschriebe hesch durchs Gündülü fahrt dr Bus 36, wo e eigeni Spur het (also nix Stau) und e Dach (also nix nass). Wemme sich doch scho so toll wie du ka organisiere dass me trotzdäm an Match het könne kame au mol mitem Bus an Match und nachem Spiel dr Kaare go hole.

[/CENTER]

el presidente
Erfahrener Benutzer
Beitrag von el presidente »

mimpfeli hat geschrieben:Ja genau.

ich sage meinem Big Boss in den USA er soll doch bitte die SItzung verschieben, wo ich einer der 20 Teilnehmer bin (federführend für CH...)...

...klar.
Upps: Dein Boss und Arbeitgeber sind Amis....mein Beileid! Selber schuld :p ;)
Copyrights @ el presidente!

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

[quote="el presidente"]Upps: Dein Boss und Arbeitgeber sind Amis....mein Beileid! Selber schuld :p ]

Nein, mein Arbeitgeber ist eine CH-Firma.

Mein Abteilungs Big Boss sitzt in den USA.

Brauche kein Beileid, hab nen Top-Job. Nur leider legen die Amis die Sitzungen etwas dümmlich....

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

mimpfeli hat geschrieben: Brauche kein Beileid, hab nen Top-Job. Nur leider legen die Amis die Sitzungen etwas dümmlich....
arbeite einmal mit indern zusammen und du wirst die amis vergöttern :rolleyes:

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von the kaiser. »

[quote="Michel Friedman"]http://de.wikipedia.org/wiki/Michel_Friedman ]

friedman, gib alles :p
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

die schwerste tugend ist die objektivität

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco

Erfahrener Benutzer

Beitrag von AVATAR »

Gevatter Rhein hat geschrieben:Und grad nomol Rädäbäng. Wär mitem Auto an Match goht isch mit Garantie hirnamputiert. Het eh kum Parkplätz, und am 5i grad nomol nid. Usserdäm : Uf dere Spur wo du beschriebe hesch durchs Gündülü fahrt dr Bus 36, wo e eigeni Spur het (also nix Stau) und e Dach (also nix nass). Wemme sich doch scho so toll wie du ka organisiere dass me trotzdäm an Match het könne kame au mol mitem Bus an Match und nachem Spiel dr Kaare go hole.
da hast du zum teil schon recht, wenn ich im parkhaus autos sehe mit BS-Nummer frage ich mich schon einwenig! :rolleyes:

aber es gibt besucher bei denen geht es fast nicht anders.......wäre pers. auch froh es gäbe eine einfachere art um ein spiel zu besuchen für mich!
Wenn die anderen glauben, man ist am Ende, so muß man erst richtig anfangen.

Konrad Adenauer 05.01.1876 - 19.04.1967

TAFKAE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von TAFKAE »

Blauderi hat geschrieben:Warum wird eigentlich der Friedmannn als Neu-User nicht runtergemacht? Das ist doch sonst Forums-Style.
wahrscheinlich, weil nur der nick neu ist, nicht der user ...

obiger text ist frei erfunden. jegliche ähnlichkeit mit lebenden personen haben die sich selbst zuzuschreiben.

Michel Friedman
Benutzer

Beitrag von Michel Friedman »

TAFKAE hat geschrieben:wahrscheinlich, weil nur der nick neu ist, nicht der user ...
Bin absolut neu aber ich finde es gut das man neue User nicht gleich runter macht. ;)

TAFKAE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von TAFKAE »

[quote="Michel Friedman"]Bin absolut neu aber ich finde es gut das man neue User nicht gleich runter macht. ]
er ist neu.. steinigt ihn..

jehova..jehova

obiger text ist frei erfunden. jegliche ähnlichkeit mit lebenden personen haben die sich selbst zuzuschreiben.

Querdängger

Beitrag von Querdängger »

Gevatter Rhein hat geschrieben:Händer euch telefonisch verständigt, oder isches Zuefall gsi, dasser alli glichzitig dr Kaschte aglo händ?
Zuefall. Fieroobe ca 17:40, Arbetswäg ca 20 Min = Glotze ah ca 18:10 . Trifft so vermutlig so für viele zue ;)

Starmaster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Starmaster »

i ha no immer den chöne fürobe mache wenn ich will.... (i mues nit emol afo schaffe :-))
PETRIC RAUS

el presidente
Erfahrener Benutzer
Beitrag von el presidente »

[quote="Michel Friedman"]Bin absolut neu aber ich finde es gut das man neue User nicht gleich runter macht. ]

Auch noch reklamieren, weil es eine Weile dauert! :mad:

:p ;)
Copyrights @ el presidente!

bönsen
Neuer Benutzer
Beitrag von bönsen »

andre2332 hat geschrieben:Demnoch es sind immerhin noch 14 000 gekommen.

http://www.fcbfanclubcity.ch.vu bitte meldet euch an
Jetzt simmer scho so wit, dass mer bi 14'000 Fans dehei zfride sinn...Wo füehrt das ahne? 14'000 sinn eifach e Schand für dä Verein; und das no im Europacup gege ne renomierte Gegner! Zuedämm sinn d Pris emol eher günschtig gsi!

Antworten