kenn eini wo die schönsti augefarb het, aber wenn die mi a luegt kriegi angst willi s gfiehl ha d auge gheie fascht use..

Ich schau dir auf die Augen, Baby!beginner hat geschrieben:die het wirklich schöni auge...
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
Hey Digge! Findsch nid au, die Spaniere het s'perfekte Doggiestile-Kleid aa?Digge hat geschrieben:jä gopferdammi, die isch jo au dr hammer!!! hän dr gseh, zf drs, es git au anders als regula spääääni und monika fasnacht....![]()
naja, möglicherweise könnte ich mich ab den studiogästen amüsieren - hakan der währenddem interview dieser schnepfe die ganze zeit mit aufgerissenem mund auf die AUGEN guckt könnte noch lustig sein...Gevatter Rhein hat geschrieben:Klar, schutte luege mues si, au wenn sone Hobby-Barbie im Bild umestört zwüsche de Mätsch, aber närve würds mi einewäg. Isch eifach nur billig.
Y würd stinkfräch froge, ob me sie mol aalänge dörf.Basic hat geschrieben:naja, möglicherweise könnte ich mich ab den studiogästen amüsieren - hakan der währenddem interview dieser schnepfe die ganze zeit mit aufgerissenem mund auf die AUGEN guckt könnte noch lustig sein...
Ich sag jetzt eifach emoll nütt ...Gevatter Rhein hat geschrieben:Klar, schutte luege mues si, au wenn sone Hobby-Barbie im Bild umestört zwüsche de Mätsch, aber närve würds mi einewäg. Isch eifach nur billig.
Als notgeile Ändvierzger hesch au kei Zyt zum viel Schribe, wennde grad beidi Händ underem Pult im Isatz bruchsch bi so Bilder gällZemdil hat geschrieben:Ich sag jetzt eifach emoll nütt ...![]()
dein wunsch sei mir befehl...einfach nach unten scrollenSad Mo S. hat geschrieben:gibts auch Nahaufnahmen von den Augen.....?
Genau! Oder alternativ mol frooge, ob sie e Ahnig het, worum i grad an e Tittefigg muess dängge... lägg wär die gscholle!Diggi_Eier hat geschrieben:Y würd stinkfräch froge, ob me sie mol aalänge dörf.
wart ich gang schnäll go luege, ich glaub ich ha e föddeli woner no kleiner druff isch!schneewittch hat geschrieben:dr absoluti burner gsi in dr oberstufe... do händ meitlihärze höcher gschlage... hammer auge...