4226 ganxtaville!!!!Diggi_Eier hat geschrieben:Wo?
wird sicher wieder e HUUUUUUUUUERE absturz gäh

scheiss baselländlersolothurnerguggefeschter ....fuck 4226beginner hat geschrieben:alles biebli dört...
Oder uf em Schiff oder Palazzo Calambino ....Female-Supporter hat geschrieben:Ach wass, je mehr die Feschter im Kaff ligge umso besser falle sie in dr Regel us!! Die beschte Fasnachtsfeschter sin allerdings in dr Regio Luzärn!!
Määäder Simone???? waaasss? die isch bi mir in dr klass!!!! nei red nid über die, süscht muesi hüt grad amok lauffe!!! es git glaubs kei frau, wo mi in mim ganze lääbe je so ufgregt het...s schlimmste woni bis jetz erläbt ha.Bajass hat geschrieben:Dr Jäger ihri Tochter....s'Dorothee! Jäjä...ich glaubs nid dass die e huere Schnägg isch....dasch sone alternativi! Du hesch doch e Gschmaggsverstuchig...
Oder wär kennt s'Mäder?
11. Merze isches wieder sowit...richtig!
D'Simone isch e ganz e armi Sau! Die ganz Familie isch verdammt beschisse!beginner hat geschrieben:Määäder Simone???? waaasss? die isch bi mir in dr klass!!!! nei red nid über die, süscht muesi hüt grad amok lauffe!!! es git glaubs kei frau, wo mi in mim ganze lääbe je so ufgregt het...s schlimmste woni bis jetz erläbt ha.
nei ohni scheiss, das isch ächt nid luschtig, und über die macht meh keini witz, meh redet nid mol über si!!!
ähhhhh, nei simone määäder, nei hör uf!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
aber au die alternative händ e geili körper....und das isch jo wohl e tatsach..
Definitiv! Ganz e misslichi! Roothörigi Fotze!beginner hat geschrieben:s.m. isch e grund zum schwul wärde!!!
beginner hat geschrieben:s isch aber nid nur ihre ussehe, mein do ka si jo nix drfür, aber ihre charakter isch s allerletschte woni gseh ha bis jetz!!!