Wo ane ins usland go englisch lerne?
-
- Erfahrener Benutzer
Wo ane ins usland go englisch lerne?
i wöd alli diä wo scho mol im usland gsi si go englisch lerne froge, weles ort in welem land chönet dir empfehle? falls dir no d schuel wüsset au guet, muäss aber nid. falls dir einzelunterricht gha häit au guet, eifach schriebe wiäs dir gha häit.
ich stell mir folgendes vor:
dä ufenthalt zum besser englisch lerne würd ca.4 mönet duure.
mir gohts primär um d sproch, das heisst, wichtig isch äs ort wos nid vil deutschsprechendi sprochschüeler hed. das isch emol s wichtigste! derzue:
- wenn am obe no öpis lauft im usgang bini au nid bös...
- wenni no chli cha schutte oder d bevölkerig fussballbegeisteret isch, isch au nid schlecht. muss aber nicht zwingend sein.
- d chöste wärdä denn sicher auno äs thema si, aber nid grad jetz. wenns äs ort isch wo dir empfehlet, denn bini gern bereit ä chli mehr z zahle solang ufwand und ertrag stimme...
i ha spontan mol an irland dänkt, canada, irgend äs gheimtipp ort in england, usa, oder neuseeland.
vo australie hani partymässig vil geils ghört, schuelmässig weniger guets, vil dütschsprechendi in dä schuele und so...
wie gsäit, am wichtigste isch d sproch und denn chunnts andere.
was chönet dir usem forum doderzue sägä?
i dank für jedi rückmeldig!
ich stell mir folgendes vor:
dä ufenthalt zum besser englisch lerne würd ca.4 mönet duure.
mir gohts primär um d sproch, das heisst, wichtig isch äs ort wos nid vil deutschsprechendi sprochschüeler hed. das isch emol s wichtigste! derzue:
- wenn am obe no öpis lauft im usgang bini au nid bös...
- wenni no chli cha schutte oder d bevölkerig fussballbegeisteret isch, isch au nid schlecht. muss aber nicht zwingend sein.
- d chöste wärdä denn sicher auno äs thema si, aber nid grad jetz. wenns äs ort isch wo dir empfehlet, denn bini gern bereit ä chli mehr z zahle solang ufwand und ertrag stimme...
i ha spontan mol an irland dänkt, canada, irgend äs gheimtipp ort in england, usa, oder neuseeland.
vo australie hani partymässig vil geils ghört, schuelmässig weniger guets, vil dütschsprechendi in dä schuele und so...
wie gsäit, am wichtigste isch d sproch und denn chunnts andere.
was chönet dir usem forum doderzue sägä?
i dank für jedi rückmeldig!
~+*~~Caniggia**Batistuta~**+
~~+********************+
~~~+******************+
~~~~~+***Maradoo*****+
~~~~~~+************+
~~~~~~~+**********+
~~~~~~~~~+******+
~~~~~~~~~~~+**+
~~~~~~~~~~~~++
~~~~~~~~~~~~++
~~+********************+
~~~+******************+
~~~~~+***Maradoo*****+
~~~~~~+************+
~~~~~~~+**********+
~~~~~~~~~+******+
~~~~~~~~~~~+**+
~~~~~~~~~~~~++
~~~~~~~~~~~~++
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
schweden oder china!
an einem orte hats geile weiber, am andere nicht so geile, dafür umso mehr!
an einem orte hats geile weiber, am andere nicht so geile, dafür umso mehr!
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
-
- Erfahrener Benutzer
[quote="Soriak"]Wenn du unter 21 bist, wuerde ich von den USA abraten - ist Partymaessig nicht so lustig, wenn du (legal) nicht in Clubs kannst ]
bi über 21i
bi über 21i
~+*~~Caniggia**Batistuta~**+
~~+********************+
~~~+******************+
~~~~~+***Maradoo*****+
~~~~~~+************+
~~~~~~~+**********+
~~~~~~~~~+******+
~~~~~~~~~~~+**+
~~~~~~~~~~~~++
~~~~~~~~~~~~++
~~+********************+
~~~+******************+
~~~~~+***Maradoo*****+
~~~~~~+************+
~~~~~~~+**********+
~~~~~~~~~+******+
~~~~~~~~~~~+**+
~~~~~~~~~~~~++
~~~~~~~~~~~~++
würd dir e Semeschter amene College in amerika empfähle, meischtens sehr wenig bis gar keini dütschsprächende und partymässig goht voll öbbis ab, und vom änglische här chasch guet profitiere...argentinogaucho10 hat geschrieben:bi über 21i
Dasch d empfählig vo eim wone johr dört gsii isch

(c) by "dr Poet" 2017 - alle Rechte vorbehalten
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
Der Witz des Tages, die Neuseeländer können ja selbst kein Englisch!Digge hat geschrieben:würde dir neuseeland empfehlen! ist für 4 monate sogar das günstigste! tolles land, wenn du in unserem sommer gehst einfach nicht zu weit südlich in neuseeland...
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
-
- Benutzer
- Oralapostel
- Erfahrener Benutzer
I häf been to Kent, in se south off Ingländ!
Ihre Werbung hier! Sichern Sie sich diesen einmaligen Werbeplatz für nur CHF 69.-/Monat. Ihr Firmenname wird täglich mehrmals erwähnt. Auf Wunsch auch gerne Intialisierung von grossen Forenskandalen und Intrigen. Bad news are good news - Greifen Sie jetzt zu!
cape town! wunderschöne stadt, unheimlich viel los (auch ausgang-mässig), sehr viele sehr verschiedene menschen, nicht ganz so teuer wie andere länder, gute sprachschulen.

deutsch sprechende schüler wirst du sowieso antreffen, egal, wohin du gehst. wichtig ist, dass du bei einer gastfamilie wohnst (nicht im studenten-wohnheim!) und dass du halt darauf verzichtest, allzu viel mit den deutschsprachigen mitschülern zu unternehmen. erst dann lohnt sich so ein sprachaufenthalt auch wirklich.
gruss
deutsch sprechende schüler wirst du sowieso antreffen, egal, wohin du gehst. wichtig ist, dass du bei einer gastfamilie wohnst (nicht im studenten-wohnheim!) und dass du halt darauf verzichtest, allzu viel mit den deutschsprachigen mitschülern zu unternehmen. erst dann lohnt sich so ein sprachaufenthalt auch wirklich.
gruss
- São Paulino
- Erfahrener Benutzer
- Celtic Basel
- Erfahrener Benutzer
Dome hat geschrieben:ob de in Irland e guets änglish lernsch bezwiffli...

Isch leider extreem tuer worde in de letschte Joor....
Irland, Oz und Neuseeland sind zwar alles superlaender, aber alli Schproochschuele sinn mit Schwiizer uebervoelkeret...
Vo daem haer ender Aengland (je wiiter noerdlich umso besser) resp. Schottland oder Wales. Amerika/Canada isch au oke, reedisch efach mit eme gruusige Akzent noochhaer. Vo der Schprooch haer s geilschte sinn natuerlig d West Indies (Jamaica, Barbados etc....)

Wenn ich in diinere Situation waer wuerdi au emool Suedafrika abchecke.
- IP-Lotto
- Erfahrener Benutzer
Oh, doch! Dunedin, im Süden - da gibt es das wunderschöne schottische RRRR gratis dazu.Lou C. Fire hat geschrieben:Der Witz des Tages, die Neuseeländer können ja selbst kein Englisch!

"Ich muss heute wieder einen Glückstag haben. Polizisten sind das Beste, was ich kenne - gleich nach Rhabarbergrütze."
P.V.R.P.E. Langstrumpf
P.V.R.P.E. Langstrumpf
-
- Erfahrener Benutzer
Die Idiote findsch sogar im hinterste Dschungel glaub mirs oder in dr pampa usse in Schwede! Schwitzer hets eifach überall leider!mimpfeli hat geschrieben:England, Malta und Californie kasch jo grad vergässe.
Kolleg isch grad s'San Diego gsi.....nuuuuuur Schwyyzer.
Amerika isch wohrschyyns nur z'mitts drin nitt überbevölkeret vo schlächt-englisch-sprächende-Schwyyzer.
Australie (Weschtküschte) und Neuseeland ka me no empfähle.

Aber liggt an dir selber ich han extra nüd mit dene welle ztue ha in dr schuel und keine vo dene het gwüsst das ich au us dr schwitz bin!

ps. canada im summer bin ich au dört

Nur Tote Zürcher sind gute Zürcher
ich war in nem kalifornischen kaff. ca. 200 km von L.A. entfernt.
nette kleine high school mit hübschen mädels und trinkfesten jungs, alles sehr empfehlenswert - aber ich habe mir da einen slang angeeignnet den man kaum verstehen kann
nette kleine high school mit hübschen mädels und trinkfesten jungs, alles sehr empfehlenswert - aber ich habe mir da einen slang angeeignnet den man kaum verstehen kann

Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung
also vancouver wär natürlich au seeehr empfählenswärt. an dinere stell würd ich denn au no e gwüssi zyt uf whistler in schuel (im winter skifahre, im summer bike etc.)!
Cape Town hani grad im Novämber d'Good Hope Studies-Schuel (http://www.goodhopestudies.com) bsuecht. Die het mir e sehr, sehr guete Ydrugg gmacht. Und Cpae Town isch natürlich au e geili Stadt!
Cape Town hani grad im Novämber d'Good Hope Studies-Schuel (http://www.goodhopestudies.com) bsuecht. Die het mir e sehr, sehr guete Ydrugg gmacht. Und Cpae Town isch natürlich au e geili Stadt!
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
Ja und noch etwas weiter südlich in Inverargill können sie sogar sprechen ohne die Lippen zu bewegen...IP-Lotto hat geschrieben:Oh, doch! Dunedin, im Süden - da gibt es das wunderschöne schottische RRRR gratis dazu.![]()
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
England, denn die haben's ja schliesslich erfunden...
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.